  • 31. Data: 2017-02-05 09:44:53
    Temat: Re: Reklama dla Idiotów 1000zł i 100GB od Orange
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lutego 2017 09:31:54 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Ale dał mi kupony na tysiąc piw a nie na jedno - mam azaliż mieć mu to
    > za złe?

    Tak
    Bo robi z ludzi idiotów
    Reklamuje że daje coś wartego 1000zł dając faktycznie coś wartego 50zł maks
    Nawet na tej grupie są tacy co kilkanaście takich kart Orange wzieli i zarejstrowali.

  • 32. Data: 2017-02-05 09:49:11
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Mnóstwo osób z tego korzysta
    > Płacąc 20-50zł

    No właśnie z tym korzystaniem to tak nie do końca. Większość znajomych ma
    nolimity, a faktyczne wykorzystanie nie jest przerażające. Po prostu - jest
    to wygodniejsze i często tańsze, niż kombinowanie z pakietami. Sam mam
    nielimitowane tylko do sieci własnej, 300 minut/SMS do innych, i uważam to
    za dobrze wydawane 10 zł.

    Ogólnie - ta oferta to chwyt marketingowy połączony z zabezpieczeniem przed
    szajbusami, którzy z nudów zestawią sobie połączenie między dwoma numerami,
    bo jest promocja. I tyle, nie ma co się specjalnie zastanawiać nad tematem.

  • 33. Data: 2017-02-05 09:49:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 lutego 2017 09:21:29 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > co mam napisać? Prosto z mostu że ludzie są głupie? A może tylko
    > nieufne. ja w jednej lokalizacji zrezygnowałem z netu za 43zł na korzyść
    > modemu i rbm5 za pi raz oko 15zł/mc. Mama niechce, kolega niechce, wolą
    > płacić za kabelek, mimo że internet mają tylko do www, stałęgo IP nie
    > potrzebują. Z drugiej strony, może to dobrze, bo ktoś musi płacić, żebym
    > ja miał prawie za darmo.

    Niekoniecznie każdy moze chcieć bawić się w zmienianie promocyjnych kart, aktywowanie
    pakietów, kupowanie fanty, doładowywanie przez FB, pisanie reklamacji jak GB znikną,
    czytanie regulaminów, pilnowanie terminów przedłużania pakietów itp żeby 20zł
    miesięcznie zaoszczędzić.

  • 34. Data: 2017-02-05 11:01:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej n...@i...invalid ...

    > No bo to jest chwyt marketingowy. Z drugiej strony - gdyby operator
    > powiedział: "drogi kliencie masz tu na miesiąc nielimitowane połączenia
    > krajowe", to znaleźliby się tacy, którzy chcieliby to wykorzystać, a tak
    > jest limit i płatne połączenia po wygadaniu tych kilkudziesięciu godzin,
    > minus SMS/MMS.

    Wez nie zartuj...
    Nielimitowane taryfy kosztuja dzis maks 50zł - to zaden koszt dla
    operatora.
    Chodzi o przekaz marketingowy - 1.000zł bonusu brzmi lepiej niz darmowy
    miesiac. Ale to praktycznie to samo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 35. Data: 2017-02-05 11:19:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > W tym ze praktycznie każdy telecom ma nolimity za 20-50zł a Orange z ludzi
    > idiotów robi reklamując że daje 1000zł na rozmowy i smsy
    > Udało sie komuś te 1000zł w 30 dni wykorzystać?

    Nie ważne czy się da,. Nie oszukują, czyli autentycznie przyznają za
    rejestrację środki wysokości 1000zł i tylko to się liczy.
    ---
    Płacą od tego VAT ?

  • 36. Data: 2017-02-05 11:31:17
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    ps.com...
    W dniu sobota, 4 lutego 2017 20:28:56 UTC+1 użytkownik Justyna Vicky S.
    napisał:

    > Moja mama dostała w Play 500zł na rozmowy na 30 dni i wygadała co do
    > złotówki

    Jaka taryfa?

    Play na kartę, taryfa chyba taka, że po każdym doładowaniu dostawała darmowe
    sms-y, nie pamietam nazwy. Zarejestrowała tylko kartę, nie przechodziła na
    żaden abonament.

    --
    Justyna Vicky S.

    ---
    Avast.

  • 37. Data: 2017-02-05 11:33:31
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    > To druga strona promocji - teraz bedzie sie jej trudno ograniczyc :-)
    >
    > To ile tych minut bylo ?
    > Ciezka praca tyle w miesiac wygadac :-)

    Do tej pory się zwykle ograniczała, choć niezupełnie, bo ma drugi telefon w
    abonamencie w orange. Kartę z play dostała odemnie - ja zwykle dzwoniłam do
    niej bo mam darmo w play ;) tą kartę w play doładowywała max 10-15
    miesięcznie i to starczało jak brakowało abo w orange :) Ale środki
    przyznane przez Play za rejestrację wykorzystała, bo po prostu dzwoniła
    wszędzie z play.

    --
    Justyna Vicky S.

    ---
    Avast.

  • 38. Data: 2017-02-05 11:35:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-05 o 11:19, re pisze:
    > Płacą od tego VAT ?

    Dobre :-)

    Nie mogę doczekać się odpowiedzi.

  • 39. Data: 2017-02-05 11:37:21
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    wiadomości news:XnsA71352A305CDDbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Czego sie nie zrobi, ze z promocji skorzystac :)

    Mama miała proste podejście do tego bonusa za doładowanie: "dali to
    wykorzystam, nie oddam dziadom" ;)
    W porównaniu np. do karty mojego syna, która po zarejestrowaniu otrzymała
    taki sam bonus to on nie wykorzystał złotówek, bo rzadko dzwoni. Ale
    promocyjne 10 GB wycyckał do 0.
    Ja na mojej drugiej alternatywnej karcie play po otrzymaniu bonusa 500zł i
    10 GB nie wykorzystałam z tego nic a nic. Kartę zarejestrowałam bo chciałam
    utrzymać numer, taki awaryjny. A bonus mi nie był potrzebny bo abo na
    drugiej karcie w zupełności mi wystarcza...
    Wiele zależy od podejścia właściciela telefonu :)

    --
    Justyna Vicky S.

    ---
    Avast.

  • 40. Data: 2017-02-05 11:40:59
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    wiadomości news:XnsA7135293DC36Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Justyna Vicky S. v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl ...

    > Ale rozumiesz, ze tak naprawde dostała bonus wart maks 50zł?
    > Bo tyle kosztuje maksymalnie miesiac telefonu z wszystkim darmowym (ja np.
    > płace srednio ponizej 30zł)

    Rozumiem. Aczkolwiek jej zależało na utrzymaniu tego numeru tylko, bo dzwoni
    z niego rzadko, korzysta raczej z abo w Orange.

    --
    Justyna Vicky S.

    ---
    Avast.