  • 1. Data: 2017-02-03 12:41:24
    Temat: Mini jack - mikro przedluzacz
    Od: atm <...@v...pl>

    Kupilem ostatnio bumpar na telefon, wszystko jest ok poza jednym
    elementem: otwor w bumperze nie pozawala wcisnac do konca wtyczki
    sluchawek. Czy mozecie polecic jakis mikro przedluzacz, ktory mialby
    wystarzajaco cienka wtyczke? Chodzi mi dokladnie o cos takiego:
    http://www.ebay.com/itm/Headphone-extension-for-Jack
    -Mophie-Juice-pack-Iphone-5-Helium-Air-Plus-Mic-/282
    026918005?hash=item41aa1d4075%3Ag%3AfRUAAOSwSclXLkL0

  • 2. Data: 2017-02-03 19:51:38
    Temat: Re: Mini jack - mikro przedluzacz
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2017-02-03 12:41, atm wrote:
> [...]
    -Mophie-Juice-pack-Iphone-5-Helium-Air-Plus-Mic-/282
    026918005?hash=item41aa1d4075%3Ag%3AfRUAAOSwSclXLkL0

    Czy rozwiercenie otworu w bumperze na pewno nie wchodzi w grę?

  • 3. Data: 2017-02-03 20:09:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-03 o 12:41, atm pisze:
> [...]
    -Mophie-Juice-pack-Iphone-5-Helium-Air-Plus-Mic-/282
    026918005?hash=item41aa1d4075%3Ag%3AfRUAAOSwSclXLkL0

    I nie da się rozwiercić, spiłować, naciąć, stopić lutownicą... cokolwiek
    zrobić manualnie ;-) z tym otworem lub wtyczką? :-)

    PS. Nie pamiętam takiego pokrowca czy etiu którego bym nie musiał
    udoskonalać. :-)

  • 4. Data: 2017-02-03 20:30:37
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czy rozwiercenie otworu w bumperze na pewno nie wchodzi w grę?

    Nie, zbyt wylajtowana wersja; poza tym zbyt rzadko korzystam ze
    sluchawek, zeby to mialo sens. Taki mikro przedluzacz idealnie
    rozwiazalby sprawe.

  • 5. Data: 2017-02-03 20:31:42
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > zrobić manualnie ;-) z tym otworem lub wtyczką? :-)

    > PS. Nie pamiętam takiego pokrowca czy etiu którego bym nie musiał

    Ale ja nie chce isc w slady Adama S. ;) Nie wiem tylko jak znalezc w PL
    ten krotki kabelek.

  • 6. Data: 2017-02-03 20:40:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-02-03 o 20:31, atm pisze:

    > Ale ja nie chce isc w slady Adama S. ;) Nie wiem tylko jak znalezc w PL
    > ten krotki kabelek.

    Skoro nie potrafisz spiłować wtyczki to szukaj słuchawek lub przelotki.
    Wolny kraj :-)
    Zdolności Adama S. to nie ujma tylko normalna umiejętność przydająca się
    w życiu. Ale teraz wszystko dziadzieje więc muszę się nauczyć nie dziwić :-)

  • 7. Data: 2017-02-03 20:44:14
    Od: atm <...@v...pl>

    On 03.02.2017 20:31, atm wrote:

> [...]

    Ok, mniej wiecej mam, moglby byc troche krotszy:
    http://sklep.vega-tronik.eu/przedluzacz-jack-35mm-wt
    -4pin-jack-35mm-gn-4pin-p-8803.html

  • 8. Data: 2017-02-03 21:05:43
    Od: atm <...@v...pl>

    On 03.02.2017 20:40, z wrote:

> [...]
    > Zdolności Adama S. to nie ujma tylko normalna umiejętność przydająca się
    > w życiu. Ale teraz wszystko dziadzieje więc muszę się nauczyć nie dziwić

    Nie jest dla mnie problemem zeskrobanie wtyczki, ale traktuje to jako
    prowizorke. Wiele rzeczy jest estetycznie zaprojektowanych i skrobanie,
    wierenie i inne tego typu rozwiazania srednio mi pasuja.
    Z bumpera tez chetnie bym zrezygnowal bo to kolejna dziwna prezerwatywka
    no ale niestety producent wymyslil sobie szkalny przod i tyl. Teraz
    bodajze Xiaomi wysunelo sie na prowadzenie: przod szklany tyl i ramka
    ceramiczne: https://www.youtube.com/watch?v=VeLKqjvmFvQ

  • 9. Data: 2017-02-03 21:19:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 03.02.2017 21:05, atm wrote:
> [...]

    Ok, zrobilem prowizorke i dosc estetycznie zdjalem troche gumy z
    koncowki. Wyglada nienajgorzej.

  • 10. Data: 2017-02-04 00:01:00

    W dniu 2017-02-03 o 21:05, atm pisze:
    > Nie jest dla mnie problemem zeskrobanie wtyczki, ale traktuje to jako
    > prowizorke. Wiele rzeczy jest estetycznie zaprojektowanych i skrobanie,
    > wierenie i inne tego typu rozwiazania srednio mi pasuja.

    Zrób to tak żeby wyglądało estetycznie.