  • 21. Data: 2015-08-10 01:12:44
    Temat: Re: Rejestracja we wskazanym mieście
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 00:28, niusy.pl pisze:

    > Jeśliby miały przychodzić na adres zamieszkania to nic nie stoi na
    > przeszkodzie włączając w to jego zmianę.

    Wówczas pytanie o możliwość rejestracji pod fake'owym miejscem
    zamieszkania nie miałoby racji bytu.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2015-08-10 01:21:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Widać że masz jakiś problem z czytaniem, bo nie takie było pytanie.

    Myślałem, że to moje pytanie i nie będę go musiał sobie czytać do snu

> [...]

    uwiarygodnić zamieszkiwanie tam (tam, gdzie zasadniczo nie mieszkam ale np
    mógłbym by zarejestrować) by nie odmówiono mi rejestracji ?"

    Czyli jeszcze nie mieszkam, ale jutro czy pojutrze mógłbym i wtedy chciałbym
    by mi nie odmówiono rejestracji.

    > Właśnie o to chciałem ciebie spytać...

    Ty tu piszesz bo jesteś grupowym cieciem wyłącznie po to by przyp.. się do
    kogoś.

  • 23. Data: 2015-08-10 01:23:31
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Prawomocność mandatów.

    Że niby mandaty pocztą przysyłają ?

  • 24. Data: 2015-08-10 01:24:11
    Od: "Edward Ilkus" <e...@i...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wówczas pytanie o możliwość rejestracji pod fake'owym miejscem
    > zamieszkania nie miałoby racji bytu.

    A Ty o to pytałeś ?

  • 25. Data: 2015-08-10 01:25:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 01:21, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Myślałem, że to moje pytanie i nie będę go musiał sobie czytać do snu

    Aha. Zatem schizofrenik (bo zmienia postacie) i jeszcze z alzhaimerem
    (bo nie wie o co pyta:). Ale zaraz przypomnę.

> [...]
    >
    > Czyli jeszcze nie mieszkam, ale jutro czy pojutrze mógłbym i wtedy
    > chciałbym by mi nie odmówiono rejestracji.

    Zatem nieprawdą jest, że chcesz:
    "jak uwiarygodnić (faktyczne)
    zamieszkiwanie."

    > Ty tu piszesz bo jesteś grupowym cieciem wyłącznie po to by przyp.. się
    > do kogoś.

    Cud, że jako tako już cytujesz. Jeszcze trochę i będą z ciebie ludzie
    być może ;)

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2015-08-10 01:43:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Aha. Zatem schizofrenik (bo zmienia postacie) i jeszcze z alzhaimerem
    > (bo nie wie o co pyta:). Ale zaraz przypomnę.

    Rozumiem. Nie prowadzisz własnego gabinetu dentystycznego, ale możesz sobie
    podłubać w nosie ...

    > Zatem nieprawdą jest, że chcesz:
    > "jak uwiarygodnić (faktyczne)
    > zamieszkiwanie."

    Puknij się w głowę ! Jest oczywiste, że zamieszkiwanie trzeba jakoś
    uwiarygodnić jeśli nie jest ono tożsame z żadnym urzędowym dokumentem. I o
    to pytałem. Proste pytanie. Nawet odpowiedź otrzymałem.

    > Cud, że jako tako już cytujesz. Jeszcze trochę i będą z ciebie ludzie
    > być może ;)

    No spierdalaj :-)

  • 27. Data: 2015-08-10 09:38:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 10 Aug 2015 01:21:16 +0200, "niusy.pl"
    <d...@n...pl.invalid> wrote:
> [...]
    ale np
    > mógłbym by zarejestrować) by nie odmówiono mi rejestracji ?"

    Dlaczego zakładasz, że musisz uwiarygadniać zamieszkiwanie w
    miejscowości (powiecie) gdzie chcesz zarejestrować?

    --
    Marek

  • 28. Data: 2015-08-10 18:38:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Marek" <f...@f...com>

    > muszę
    > ale np
    >
    > Dlaczego zakładasz, że musisz uwiarygadniać zamieszkiwanie w miejscowości
    > (powiecie) gdzie chcesz zarejestrować?

    Bo takie ...owe prawo mamy, że właściciel musi zamieszkiwać by urząd mógł
    wystawić dokument.

  • 29. Data: 2015-08-10 19:25:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Aug 2015 00:28:32 +0200, niusy.pl napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jeśliby miały przychodzić na adres zamieszkania to nic nie stoi na
    > przeszkodzie włączając w to jego zmianę.

    Ale trzeba miec z wlascicielem skrzynki dobre stosunki.

    > I to się robi chyba w aktualnym miejscu zamieszkiwania mimo, że rejestrowało
    > się gdzie indziej.

    Ogolnie tak, ale rozbieznosc adresow moze wzbudzic watpliwosci.

    > Na jakiej podstawie ?

    Np na podstawie braku swiatel.
    I odesla do urzedu rejestracji.
    I potem trzeba bedzie jechac 500km po odbior, aby na miejscu uslyszec
    "Ale ja nie moge wydac Janowi Kowalskiemu z Warszawy, skoro jest
    zarejestrowany na Kowalskiego z Makowa".

    J.

  • 30. Data: 2015-08-10 21:23:51
    Od: DJ Abelson <h...@s...org>

    W dniu 2015-08-08 o 11:21, LEPEK pisze:

    > Wypraszam sobie ;P
    > Skoro takie zadupie tutaj, to po co nagle wszyscy tu przyjechali -
    > postać na obwodnicy? ;)
    >
    > Pozdr,

    Jesteś A.Łepek?

    --