  • 11. Data: 2015-08-09 12:54:00
    Temat: Re: Rejestracja we wskazanym mieście
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Aug 2015 10:35:27 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

    > Kiedyś była istotna różnica w kosztach ubezpieczenia między np. default
    > city a zadupiami. Nie wiem jak obecnie, ale okoliczne firmy dziwnym
    > trafem wybierają rejestrację w 3-mieście niż na śląsku ;)

    OC to jedno, ale gdzies beda mandaty przychodzic, z czasem przyjdzie
    auto sprzedac, czy znow przerejestrowac. Czasem moga dowod zatrzymac
    ... a ostatnio to zweryfikowac ilosc placacych za smieci :-)

    J.

  • 12. Data: 2015-08-09 15:00:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-08-08 o 19:28, re pisze:

    > Pytał się ktoś Ciebie o zdanie ?

    Tak. Ty w pierwszym poście.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 13. Data: 2015-08-09 22:29:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    auto sprzedac, czy znow przerejestrowac. Czasem moga dowod zatrzymac
    ... a ostatnio to zweryfikowac ilosc placacych za smieci :-)
    ---
    E tam, prosta ochrona prywatności. Co kogo obchodzi gdzie mieszka
    właściciel.

  • 14. Data: 2015-08-09 23:59:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "neoniusz" <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    > Yhm, powinienes w takim razie zapytac wprost "jak oszukac urzad?" bo to
    > planujesz zrobic.

    Gdzie ? Masz prostą kwestię: jak uwiarygodnić (faktyczne) zamieszkiwanie.

    > A pozniej sie dziwic, ze robia problemy normalnym ludziom, ktorzy chca
    > zarejestrowac w miejscu zamieszkania a nie zameldowania.

    Ja się dziwię co tutaj robią ludzie, którzy nie mają niczego sensownego do
    powiedzenia

  • 15. Data: 2015-08-10 00:03:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

    > Tak. Ty w pierwszym poście.

    "Chciałbym zarejestrować sobie samochód poza miejscem zamieszkania. Jak
    muszę uwiarygodnić zamieszkiwanie tam by nie odmówiono mi rejestracji ?"

    Na co jakiś grupowy cieć pisze:
    "Cóż, burak w necie, burak w świecie - w przypadku re to się sprawdza.'

    To to jest odpowiedź na moje pytanie ?

    I co, teraz Ty tutaj zaczniesz coś pisać równie wartościowego ?

  • 16. Data: 2015-08-10 00:17:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "N1" <n...@n...pl>

    > Piszesz oświadczenie w Wydziale Komunikacji. Przynajmniej tak jest w moim
    > miasteczku.

    Tak właśnie podejrzewałem, dzięki.

    > ---

    Na ...j ?!

    Co kogo obchodzi jakim programem sprawdzasz wiadomości ??? Wyp... tę
    je...aną reklamę !!!

  • 17. Data: 2015-08-10 00:20:31
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nowy dowod osobisty wyrobic ?
    > Tam juz nie ma adresu zameldowania, czy urzednikom chce sie sprawdzac
    > w PESELu ? Watpie.
    > W lokalnym rejestrze ? Moze.
    > A moze im wystarczy oswiadczenie podatnika :-)

    Nie sądzę by nie badali swojej właściwości.

    > Ale co za adres podasz ?

    Np adres lokalu w którym mogę na pewien czas zamieszkać.

    > I czy wiecej z tego nie bedzie szkody niz pozytku ?

    Jaka może być szkoda ?

  • 18. Data: 2015-08-10 00:28:32
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > OC to jedno, ale gdzies beda mandaty przychodzic,

    Jeśliby miały przychodzić na adres zamieszkania to nic nie stoi na
    przeszkodzie włączając w to jego zmianę.

    > z czasem przyjdzie
    > auto sprzedac, czy znow przerejestrowac.

    I to się robi chyba w aktualnym miejscu zamieszkiwania mimo, że rejestrowało
    się gdzie indziej.

    > Czasem moga dowod zatrzymac

    Na jakiej podstawie ?

    > ... a ostatnio to zweryfikowac ilosc placacych za smieci :-)

    No tak.

  • 19. Data: 2015-08-10 01:10:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-09 o 23:59, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "neoniusz" <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    > Gdzie ? Masz prostą kwestię: jak uwiarygodnić (faktyczne) zamieszkiwanie.

    Widać że masz jakiś problem z czytaniem, bo nie takie było pytanie.

    A brzmiało ono jak zarejestrować jeśli się gdzieś nie mieszka, więc o
    żadnym uwiarygodnianiu faktycznego zamieszkania nie ma mowy.

    Właśnie o to chciałem ciebie spytać...

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-08-10 01:11:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-10 o 00:20, niusy.pl pisze:

    > Jaka może być szkoda ?

    Prawomocność mandatów.

    --
    Liwiusz