  • 11. Data: 2012-01-02 15:13:04
    Temat: Re: Redukcja białych oczu
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 2, 9:56 am, Ariusz <a...@g...pl> wrote:
    > [ciach]
    >
    > chania głównie komórek - obawiam się, że na tym się nie skończy.

    > To coś i dla słuchania i uszu :)
    >
    > Przechodzi turysta, a tu baca leży na babie z głową między cyckami.
    > -Baco co robicie.
    > - A no muzyki se słuchom
    > - A ja też mogę - pyta turysta
    > -Ano słuchajcie.
    >
    > Leży turysta z głową między cyckami góralki i po chwili,
    > - Baco ale tu nic nie słychać
    > - A boście panoczku jojsticka nie włożyli
    >
    > A żeby pasowało na grpę foto - to ten turysta miał też aparat - zdjęcia
> [...]

    Sorry, we can't find "www.baca.hej". We suggest that you check the
    spelling of
    the web address or search above.

    Panocku, w co nalezy wlozyc jojsticka zeby strona dzialala?

    ZD

  • 12. Data: 2012-01-02 17:23:47
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2012-01-02 13:40, JA pisze:

    > No to przegrałeś.
    > Bo widmo nie ma nic do rzeczy. Widmo jest zbliżone do naturalnego
    > dziennego i praktycznie w każdej lampie takie same, bez względu na
    > producenta.
    Jeśli widmo, to raczej nie lampy, a matrycy wprzetwornika kamery.
    Pamiętam, ze Sony wypuszczało kiedyś kamery z funkcją 'Night Shot'
    umożliwiającą wykonywanie zdjęć w bliskiej podczerwieni - zatem ich
    przetworniki musiały na te podczerwień reagować. Być moze ta kamera też
    tak ma?
    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2012-01-02 18:20:50
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 02.01.2012, o godzinie 07.26.14, na pl.rec.foto.cyfrowa, Marek
    Wyszomirski napisał(a):

    > Do czasu, do czasu. Przyjdą takie dni, ze i fotografować i filmować
    > będzie się telefonami komórkowymi.

    Już są takie czasy. Tylko jaka jakość tych filmów i zdjęć...

    > A standard rozmiaru zdjęcia będzie
    > narzucony specyfikacją MMS:-(

    Chyba wybiegasz w niemożliwą przyszłość. :)

    > W muzyce niestety już doszliśmy do tego, że dzieciaki używają do
    > słuchania głównie komórek - obawiam się, że na tym się nie skończy.

    To zdrowiej dla uszu. Ale akurat z tym "głównie" to leTko przesadzasz. :)

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 14. Data: 2012-01-02 21:57:35
    Od: Mandinka <m...@g...com>

    On 02-01-2012 08:53, Henry(k) wrote:

    > Ja za młodu słuchałem z ruskiego adaptera, rozklekotanego kasprzaka,

    Tyle, że dzisiaj młodzież słucha muzy z komórki BEZ SŁUCHAWEK - cały
    tramwaj wie, że coś gra.
    Moje pokolenie znało już walkmany, ale na to nie wpadliśmy...

  • 15. Data: 2012-01-03 09:26:36
    Od: krzysieksx <k...@g...com>

    On 1 Sty, 09:54, "PP" <p...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam kilkaset problemów :), fotografowałem kamerą Panasonica i tam gdzie
    > zdjęcia były z błyskiem ludzie mają duże białe oczy :( , nie czerwone ale
    > białe co pewnie wynika z widma emitowanego przez lampę błyskowa.
    > Do redukcji czerwonych oczu jest masa narzędzi a do białych nic'

    jak zwykle nikt nic mądrego nie napisał, poza filozoficznymi wywodami
    o wyższości ŚBN nad ŚW...
    a potem się dziwić, że grupa zamiera, jak nikt nie pisze na temat ?

    wracając do meritum:
    PS ma filter, który może pomóc:
    http://help.adobe.com/pl_PL/PhotoshopElements/7.0_Wi
    n/WSF47F1077-C2A7-4fe4-BC3B-73335891DA2F.html
    a może to efekt nie kamery, tylko: http://en.wikipedia.org/wiki/Leukocoria
    pozdrawiam Krzysiek
    ps. znalezienie tego zajęło mi 30 sekund w googlach, więc może
    następnym razem warto poszukać...

  • 16. Data: 2012-01-03 09:43:28
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    - jak zwykle nikt nic mądrego nie napisał, poza filozoficznymi wywodami
    - o wyższości ŚBN nad ŚW...
    - a potem się dziwić, że grupa zamiera, jak nikt nie pisze na temat ?

    :) to nie tylko tutaj, kiedyś mnie to denerwowało jak byłem na modemie i
    płaciłem za transmisję, teraz tylko się uśmicham

    - wracając do meritum:
    - PS ma filter, który może pomóc:
    http://help.adobe.com/pl_PL/PhotoshopElements/7.0_Wi
    n/WSF47F1077-C2A7-4fe4-BC3B-73335891DA2F.html

    Dziękuję za konkretny trop, znajdę kogoś z PS i spróbuję

    - a może to efekt nie kamery, tylko: http://en.wikipedia.org/wiki/Leukocoria
    - pozdrawiam Krzysiek

    Musiałbym założyć że wszyscy na zdjęciach są chorzy......

    Dzięki za info
    Piotr

  • 17. Data: 2012-01-04 20:02:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-02 17:23:47 +0000, Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> said:

    > Być moze ta kamera też tak ma?

    I to może być trop.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2012-01-04 20:06:39
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-02 21:57:35 +0000, Mandinka <m...@g...com> said:

    > Tyle, że dzisiaj młodzież słucha muzy z komórki BEZ SŁUCHAWEK - cały
    > tramwaj wie, że coś gra.
    > Moje pokolenie znało już walkmany, ale na to nie wpadliśmy...

    A moje używało radyjek sporo większych niż komórki, ale nie wiele
    lepiej grające. Walkman to była rozpusta za dolary i kosztował tyle co
    nauczyciel w dwa miechy zarabiał.