  • Data: 2011-11-08 21:57:11
    Temat: Re: zwierzęta leśne na drodze
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2011 10:55, Andrzej Lawa pisze:
    > Smutna prawda jest taka, że duża część takich zdarzeń to wynik
    > klasycznego zapierdalania na oślep i nie zważając na przepisy.
    >
    > Większość zwierząt żerujących w nocy "świeci" oczami i jak ktoś nie
    > zapierdala ponad zasięg swoich świateł, to ryzyko trafienia w zwierzę ma
    > małe.

    Chyba że jelonek bądź dzik postanowi wyskoczyć z obrośniętego krzakami
    rowu przy drodze tuż przed autem, wtedy twoja teoria weźmie w łeb z
    takim samym impetem jak dzik kasujący chłodnicę twojego
    niezapierdalającego, zważającego na "przepisowe 50" auta, które
    niezależnie od prędkości i tak w miejscu się nie zatrzyma.

    Ryzyko trafienia w zwierzę jest takie, jakiego masz (nie)farta. Już
    ładnych kilka razy leśne parzystokopytne podniosły mi ciśnienie na
    drodze, i raczej nie ma reguły na 100%-towe uniknięcie kolizji. Chyba że
    zawzięcie chcesz bronić swojego, to tak, można turlać na jedynce całą
    drogę przez las.

    --
    pozdr
    nalesnik