  • 1. Data: 2010-06-09 06:24:33
    Temat: zużycie procesora
    Od: shark <a...@g...com>

    Hi,
    Od jakiegoś czasu borykam się z takim problemem. Mój laptop z MS
    Vista
    SP2 od czasu do czasu (wydaje mi się że coraz częściej) wpada w taki
    tryb w którym obciążenie procesora wynosi 100%. Menadżer zadań nie
    pokazuje nic sensownego (przynajmniej ja tam nic konstruktywnego nie
    widzę). Na przykład pokazuje że proces 'taskmgr' zużywa 20%
    procesora,
    a 'dvm.exe' (desktop manager) 25%. Więc chyba generalnie wszystko
    zajmuje więcej. Gdy to się stanie muszę włączyć i wyłączyć komputer
    (odciąć od zasilania), sam restart nie wystarcza. Dodam również że na
    pewno nie jest to związane ze sprzętem ponieważ, na wcześniejszym
    laptopie firmowym (DELL) również miałem coś takiego.
    Sprawdzałem Kasperskim i nie znalazł żadnego wirusa.
    Czy może mi ktoś polecić, na co mam dodatkowo zwrócić uwagę, może
    jakiś program, może to jakiś Rootkit, ale nie bardzo wiem jak z tym
    sobie poradzić.
    Dzięki za cokolwiek
    Shark

  • 2. Data: 2010-06-09 07:10:59
    Temat: Re: zużycie procesora
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-09 08:24, shark pisze:
> [...]
    > pewno nie jest to związane ze sprzętem ponieważ, na wcześniejszym
    > laptopie firmowym (DELL) również miałem coś takiego.

    no widzisz a grupa sprzętowa, NTG

  • 3. Data: 2010-06-09 11:38:19
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    a dupa bo jest to na 80% zwiazane ze sprzetem.
    w pierwszej kolejnosci temperatura procesora

  • 4. Data: 2010-06-09 12:31:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "shark" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Od jakiegoś czasu borykam się z takim problemem.
    > Mój laptop z MS Vista
    też mam vista i też od jakiegoś czasu tak się dzieje
    wygląda na jakąś felerną łatkę

    chyba najlepiej przeinstalować system odrazu sp2 i wyłączyć update
    z windowsem xp miałem podobnie i ten sposób był skuteczny

  • 5. Data: 2010-06-09 13:20:47
    Od: shark <a...@g...com>

    On 9 Cze, 14:31, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "shark" <a...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:53050d48-0f7d-463f-a57c-3d22846621b6@c33g2000
    yqm.googlegroups.com...> Od jakiego czasu borykam si z takim problemem.

    > te mam vista i te od jakiego czasu tak si dzieje
    > wygl da na jak felern atk
    >
    > chyba najlepiej przeinstalowa system odrazu sp2 i wy czy update
    > z windowsem xp mia em podobnie i ten spos b by skuteczny

    instalacja systemu to ostateczność, dodam tylko że mam Viste z
    najnowszym SP. To też nie jest raczej kwestia temp procka ponieważ
    zdarza się to losowo, czasami po 5 min pracy komputera, a czasem po 8h.

  • 6. Data: 2010-06-09 13:54:57
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    shark nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > instalacja systemu to ostateczność, dodam tylko że mam Viste z
    > najnowszym SP. To też nie jest raczej kwestia temp procka ponieważ
    > zdarza się to losowo, czasami po 5 min pracy komputera, a czasem po 8h.

    Ja kiedyś tak miałem jak miałem jakieś świerwo, niewykryte przez av.
    Sprawdź jakims innym niż obecny, nawet jakimś on-line.
    Inną przyczyną podobnego zachowania był kiedys ZoneAlarm.
    Przem