  • 1. Data: 2010-06-07 16:38:42
    Temat: glupia, pilna sprawa / zasilacz della
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    czy moglby mi ktos powiedziedc, gdzie w wawie mozna kupic, pozyczyc
    (odplatnie) na okres ok. 2-3 tygodni zasilacz do laptopa inspiron 640m?
    z gory dzieki. <rs>

  • 2. Data: 2010-06-07 20:34:16
    Temat: Re: glupia, pilna sprawa / zasilacz della
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-07 18:38, rs pisze:
    > czy moglby mi ktos powiedziedc, gdzie w wawie mozna kupic, pozyczyc
    > (odplatnie) na okres ok. 2-3 tygodni zasilacz do laptopa inspiron 640m?
    > z gory dzieki.<rs>

    Idź do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdź czy końcówka z zasilacza
    uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

  • 3. Data: 2010-06-07 20:38:11
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik ApanasBudriszko napisał:

    > Idź do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdź czy końcówka z zasilacza
    > uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

    Albo oryginalny nawet. Zasilacz to nei pieniadza jakis wielki...

  • 4. Data: 2010-06-07 20:40:37
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    ApanasBudriszko wrote:

    > Idź do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdź czy końcówka z zasilacza
    > uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

    nie zadziała, w dellu na pinie środkowym leci transmisja danych z zasilacza.
    jak komp tego nie usłyszy, nie będzie chciał z tym zasilaczem działać.
    pozostaje tylko wydłubać ten element z oryginalnego zasilacza i załadowac
    do nowego. pisze na podstawie latitude d630którego posiadam.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-06-07 20:47:14
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 07 Jun 2010 22:34:16 +0200, ApanasBudriszko wrote:

    > Idź do dowlnego sklepu z laptopami i sprawdź czy końcówka z zasilacza
    > uniwersalnego pasuje do twojego i kup sobie takowy

    widze, ze z pisaniem glupot rozpostarles sie i na inne grupy. <rs>

  • 6. Data: 2010-06-07 20:55:51
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 07 Jun 2010 22:38:11 +0200, zielony bazyliszek wrote:

    > Albo oryginalny nawet. Zasilacz to nei pieniadza jakis wielki...

    wiec przeciez o to pytam. poradzisz konkretny sklep, gdzie na pewno mozna
    kupic orginalny zasilacz, do tego modelu, zeby nie trzeba bylo jezdzic w
    ciemno? <rs>

  • 7. Data: 2010-06-07 20:59:07
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik rs napisał:

    > wiec przeciez o to pytam. poradzisz konkretny sklep, gdzie na pewno mozna
    > kupic orginalny zasilacz, do tego modelu, zeby nie trzeba bylo jezdzic w
    > ciemno? <rs>

    Hmmm, sa chyba 2 salony Della w krakowie. Zadzwonic? :) Jeden jest
    biznesowy salon, drugi dla pospolstwa :)

  • 8. Data: 2010-06-07 20:59:54
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 7 Jun 2010 22:40:37 +0200, VSS wrote:

> [...]
    > pozostaje tylko wydłubać ten element z oryginalnego zasilacza i załadowac
    > do nowego. pisze na podstawie latitude d630którego posiadam.

    dzieki, ale takie zabiegi w tym wypadku nie wchodza w gre. <rs>

  • 9. Data: 2010-06-07 21:10:53
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Mon, 07 Jun 2010 22:59:07 +0200, zielony bazyliszek wrote:

    > Hmmm, sa chyba 2 salony Della w krakowie. Zadzwonic? :) Jeden jest
    > biznesowy salon, drugi dla pospolstwa :)

    dzieki, ale jak pisalem, potrzebuje sklep w warszawie. <rs>

  • 10. Data: 2010-06-07 21:39:23
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Mon, 7 Jun 2010 17:10:53 -0400, rs na pl.comp.pecet napisał(a):

    > dzieki, ale jak pisalem, potrzebuje sklep w warszawie. <rs>

    Masz tam PA-12 - 65W ?

    http://www.kuplaptopa.pl/product_info.php/products_i
    d/1448

    "Paryż wart mszy! Henryk IV Burbon (1553 - 1610)"