  • Data: 2013-10-22 12:35:57
    Temat: Re: "zrób mi takie coś" a kwestie prawne
    Od: "g." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:l43r8m$pql$1@node1.news.atman.pl...

    > no i gitara. Bardzo mi to odpowiada :)

    Dodam tylko, że upoważnienie/pełnomocnictwo (notarialne)
    musi być tzw. "szczegółowe"
    Nie "do reprezentowania przed ZUS i US i innymi urzędami"
    tylko "do reprezentowania interesu strony w postępowaniach
    podatkowych, czynnościach sprawdzających, kontrolach podatkowych
    podpisywania deklaracji (wymienić jakich) ........."

    Może być tego nawet kilka stron.
    Z praktyki wiadomo co się robi w imieniu strony.
    Albo się udać do doradcy podatkowego po poradę w tym zakresie,
    pzdr.
    g.