    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: zobaczcie jak ludzie sa naiwni
    Date: Thu, 29 May 2014 17:24:46 +0200

    news:1vwaty8oipg6j$.dlg@lepper.institute.com...

    > XP przed pierwszym service packiem chodził dobrze na 256MB

    Na 192 miał luźno, 233 P2 wyrabiał się. Tylko SDI chodzić nie chciało, bo to
    wtedy... W2k chodził ślicznie.
    Nawet poprawki, jeśli nie zaciągało się SP, wchodziły z luzem i mieściły się
    na dysku 6GB. Dziś, aby XP położyć na 6GB dysku, to trzeba kombinować. Choć
    mnie się udało, ale to już trzeba być zdrowo walniętym :)), wciągnąć pełną
    instalkę XP SP3, wraz z poprawkami, na dysk 4GB - zastosowałem kompresję
    NTFS to sporo więcej weszło. Kombinacje alpejskie najwyższych lotów,
    cudowanie, zajęło to mnóstwo czasu (zwłaszcza frameworki o wyższych
    numerach) :)), ale postanowiłem, że się sprawdzę, czy dam radę. I w końcu
    ledwo-ledwo dałem, 256 RAM P2-233MHz. Miejsca na woluminie dużo nie zostało,
    ale, udało się, weszło wszystko :)
    Ech... pomyśleć, że NT4 właził mi do kompa 20 MB RAM 486DX chyba 66 i 425 MB
    dysk... :) Tylko nie pamiętam, ile to zajmowało z poprawkami. I nie mulił
    tragicznie, jeśli się nie chciało niewiadomo czego.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.