  • 1. Data: 2016-12-21 17:01:05
    Temat: znowu wracamy temat płatnych autostrad
    Od: Bolko <s...@g...com>

    A2 między Warszawą i Łodzią (ponad 90 km otwartych na kilka dni przed pierwszym
    meczem Euro 2012), A1 ze Strykowa do Torunia (ponad 160 km) i A4 z Krakowa do
    Korczowy, czyli granicy z Ukrainą (ok. 260 km) - to jedne z ostatnich fragmentów
    autostrad nieobjęte poborem opłat.

    W latach 2018-2024 to się zmieni. Jak dowiedział się DGP, będą płatne. Udało się nam
    również ustalić, że pokonanie każdego kilometra będzie kosztowało między 10 a 20 gr.
    To taniej niż na autostradach koncesyjnych, gdzie trzeba płacić nawet 36 gr za
    kilometr.
    http://forsal.pl/wydarzenia/artykuly/1004296,nie-zap
    lacisz-nie-pojedziesz-koniec-z-bezplatnymi-autostrad
    ami.html

  • 2. Data: 2016-12-21 17:04:38
    Temat: Re: znowu wracamy temat płatnych autostrad
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >i A4 z >Krakowa do Korczowy, czyli granicy z Ukrainą (ok. 260 km) -
    >to jedne z ostatnich fragmentów autostrad nieobjęte poborem opłat.

    A A4 z Wroclawia do Zgorzelca ?

> [...]
    >http://forsal.pl/wydarzenia/artykuly/1004296,nie-za
    placisz-nie-pojedziesz-koniec-z-bezplatnymi-autostra

    I ciagle nie wiedza - z bramkami czy bez ...

    J.

  • 3. Data: 2016-12-21 17:21:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 21 grudnia 2016 17:04:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A A4 z Wroclawia do Zgorzelca ?
    Z tego co pamietam to nie autostrada.
    Nie ma pasa awaryjnego

    placisz-nie-pojedziesz-koniec-z-bezplatnymi-autostra
    dami.html

    > I ciagle nie wiedza - z bramkami czy bez ...

    A w chicago jak byłem w w 2007 to już montowali IPASS czyli coś jak viatoll
    u nas.

    http://tiny.pl/gdt46

  • 4. Data: 2016-12-21 17:38:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Z tego co pamietam to nie autostrada.
    >Nie ma pasa awaryjnego

    Autostrada, bo oznaczona odpowiednim znakiem.
    Zreszta nie wszedzie tam brak pasa - kilkanascie km od wrocka pas
    jeszcze jest, potem od Krzywej do Zgorzelca nowka sztuka w pelni
    wyposazona.

    J.

  • 5. Data: 2016-12-21 18:00:29
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 21.12.2016 o 17:21, Bolko pisze:
    [...]
    > A w chicago jak byłem w w 2007 to już montowali IPASS czyli coś jak viatoll
    > u nas.
    >
    > http://tiny.pl/gdt46

    Na Białorusi od dawna doskonale funkcjonuje system Beltoll.

    Kiedy dogonimy Białoruś?

    http://www.beltoll.by/index.php/pl/

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 6. Data: 2016-12-22 08:18:24
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 21.12.2016 Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał/a:

    > Kiedy dogonimy Białoruś?
    >
    > http://www.beltoll.by/index.php/pl/

    E tam. Kiedy dogonimy Węgry?
    http://toll-charge.hu/files/document/document/165/hd
    _brosura_POL.pdf

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2016-12-22 08:30:48
    Od: p...@g...com

    --E tam. Kiedy dogonimy Węgry?
    http://toll-charge.hu/files/document/document/165/hd
    _brosura_POL.pdf

    niepredko ... przypuszczam ze anonimowe badanie IQ wsrod parlamentarzystow mogloby
    ujawnic straszna prawde ze byc moze jestesmy rzadzeni przez debili :-)

    P.

  • 8. Data: 2016-12-22 11:12:15
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.12.2016 o 08:18, Dominik Ałaszewski pisze:

    > E tam. Kiedy dogonimy Węgry?
    > http://toll-charge.hu/files/document/document/165/hd
    _brosura_POL.pdf

    Model białoruski jest chyba lepszy.
    Jeździsz dużo - więcej płacisz.
    Pomijając już sam fakt płacenia, to ta forma wydaje mi się
    najwygodniejsza a przy tym sprawiedliwa.

  • 9. Data: 2016-12-23 17:45:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Wiesiaczek"

> [...]
    > u nas.
    >
    > http://tiny.pl/gdt46

    Na Białorusi od dawna doskonale funkcjonuje system Beltoll.

    ---
    A kiedy jeżdżenie piechotochodem po chodnikach będzie płatne ?