    From: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: znowu rosja i wypadek
    Date: Fri, 20 Apr 2012 15:29:15 +0200

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:jmr0q6$ku$1@cyberdyne-t3.maslag.pl...

    > Jakby to powiedzieć - w sumie zasadnicze, jeżeli już dryfujesz w tym
    > kierunku.

    To nie ja dryfuje - to Ty sie przyczepiles, ze zza czego wybiegali. A ja
    wlasnie uwazam, ze ten Twoj dryf nie ma sensu.

    > Ludzie z ciężarówek rzadko wysiadają, by nagle przebiec na
    > drugą stronę.

    Na pasach, zwlaszcza na zielonym dla pieszych, jest duze prawdopodobienstwo
    pojawienia sie pieszych, nie sadzisz? I mniej istotne jest, czy wyjda zza
    ciezarowki, autobusu czy np. stojacej tam reklamy wysokosci 3m.

    > No nie bardzo - istotna jest tutaj konkretna sytuacja, a nie kolejne
    > zabawy w stylu "wyrwę coś z kontekstu i udowodnię, że mam rację".

    Oooo - wlasnie to robisz. Przy okazji pomylki Doq-a o ciezarowce.

    > Ja? Sytuacja jest banalna - czerwone światło, autobus stojący
    > na "przystanku" (takie zdaje się mają przepisy) i ludzie przebiegający
    > przez pasy na zielonym świetle. Zostają potrąceni przez kierowcę,
    > który zignorował wszystkie zasady bezpieczeństwa, a ktoś próbuje
    > sprowadzić sprawę do wybiegania pieszych zza ciężarówki.

    Wszystkich nie - mial wlaczone swiatla :-P Ale chodzilo mi wylacznie o
    drazenie roznic miedzy autobusem a ciezarowka, IMHO mniej istotnych dla
    tego wypadku. Zgadzam sie z Toba, ze autobus powinien spowodowac _jeszcze
    wieksza ostroznosc_ przy omijaniu, ale w obliczu przejscia i zielonego dla
    pieszych - naprawde to juz nie mialo znaczenia.

    > Chwali się :)

    Eee tam - to po prostu instynkt samozachowawczy i doswiadczenie zza kolka i
    z buta :-)

    --
    Axel