  • 11. Data: 2013-08-07 01:59:44
    Temat: Re: znowu probuja naprawiac wlasny biznes kosztem innego...
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > dla gospodarki lepsze

    Nie ma najmniejszego znaczenia, co dla gospodarki jest lepsze, malo kto
    w Sejmie sie zajmuje takimi drobiazgami. Oni maja 4 lata by sie dorobic
    i zapewnic byt swoim dzieciom. Ponoc ustawa kosztuje 3 miliony, tylko
    nie pamietam, czy zl, czy $, anyway, dostana lapowe, to przeglosuja
    nawet wcielenie RP do RFN. Co to dla koncernu VW kupic kilku
    wazniejszych poslow, zeby ci nakazali tym mniej waznym, jak maja
    glosowac. Brakuje jeszcze 1 elementu, ktory wkrotce nastapi, a bedzie
    nim jakis medialny spektakl o szkodliwosci starych aut. Statystyk
    policyjnych nie naciagna, ale albo jakiegos nieuczciwego diagnoste
    pokaza, albo wypadek, gdzie zawinil stary samochod, moze zmierza
    stezenie czegostam w powietrzu w miescie i cos takiego beda walkowac
    przez pare dni. Jak sie im nie bedzie chcialo, to powiedza tylko, ze
    Unia wymaga i juz.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2013-08-07 18:12:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-06 10:12, Użytkownik Pa_blo napisał:
    > Witam
    >
    > Po raz kolejny - ostatnio kiedy blokowali skladaki itd - probuja zabrac
    > komus innemu!

    JA to się dziwie że jeszcze nie ma stron na fejsbuku i podobnych
    portalach stron nawołujących do nie kupowania u dilerów WW i Audi.
    Tak się chcę krajowi przysłużyć to niech sami jeżdżą nowymi pojazdami.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-08-08 18:39:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Aug 2013, Pa_blo wrote:

    > Moze tak wlasny projekt ustawy PMS - ceny umowne na wszystkie czesci zamienne
    > i uslugi serwisowe w salonach - jak za komuny :)

    Errata - chyba miało być "ceny regulowane",
    ewentualnie "ceny urzędowe" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2013-08-08 20:09:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Aug 2013 18:39:38 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Errata - chyba miało być "ceny regulowane",
    > ewentualnie "ceny urzędowe" :D

    Regulowane nie bylyby takie zle.
    np cena zakupu od producenta + 20% marzy :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-08-08 21:58:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > Regulowane nie bylyby takie zle.
    > np cena zakupu od producenta + 20% marzy :-)

    I sklep ma dopłacać do czynszu, czy Ty chcesz opłat za przekroczenie progu?
    No chyba, że wolisz aby zniknął cały detal.

  • 16. Data: 2013-08-09 14:37:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Aug 2013, J.F. wrote:

    > Regulowane nie bylyby takie zle.
    > np cena zakupu od producenta + 20% marzy :-)

    Ten "brak złości" już odczuliśmy na własnej skórze, na początku roku.
    Jak w Europie zabrakło niektórych leków, to zabrakło ich ... akurat
    w Polsce :>
    Dziwi Cię to w świetle "twardych warunków" postawionych przez
    MZ firmom farmaceutycznym?
    Każdy kij ma dwa końce, a w PRL prawie wszystko było urzędowe
    lub regulowane (i prawie wszystkiego nie było).
    Była taka, podobnoż autentyczna, ówczesna (za PRL) wypowiedź któregoś
    ministra kiedy miano zdjąć jakiś element kontroli z rynku, ubolewam
    ale nie pamiętam czego, ale szło to tak: "przecież to tak, jakby
    dopuścić 40 typów samochodów na rynek, kto byłby w stanie zapewnić
    dostawę części zamiennych?"

    Blues polega na tym, żeby zablokować blokowanie konkurencji,
    wtedu komuś być może będzie chciało się schylić po niższą
    marżę :)

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2013-08-09 14:47:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 8 Aug 2013, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał
    >
    > I sklep ma dopłacać do czynszu, czy Ty chcesz opłat za przekroczenie progu?

    Drogi Watsonie, to proste - na czynsz regulowany będzie go stać ;)

    > No chyba, że wolisz aby zniknął cały detal.

    Za to zniknie pojęcie sezonu ogórkowego, można będzie zająć się
    brakiem sznurka do snopowiązałek :D

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2013-08-09 22:58:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1308091445030.1904@quad..
    .

    > Drogi Watsonie, to proste - na czynsz regulowany będzie go stać ;)

    Nie będzie, jeśli zysk wyjdzie ujemny, nawet bez wliczania czynszu.
    A wyjdzie, skoro już teraz mało który sklepikarz wychodzi na plus.

  • 19. Data: 2013-08-10 11:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Aug 2013 21:58:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > I sklep ma dopłacać do czynszu, czy Ty chcesz opłat za przekroczenie progu?
    > No chyba, że wolisz aby zniknął cały detal.

    A po co mi detal, bede w ASO kupowal :-)

    15% dla detalu, 5% dla hurtu zorganizowanego przez producenta -
    powinno wystarczyc :-)

    J.

  • 20. Data: 2013-08-10 11:25:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Aug 2013 14:37:32 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> [...]
    > w Polsce :>
    > Dziwi Cię to w świetle "twardych warunków" postawionych przez

    Ja tam nie wiem, ale cos slyszalem ze ceny lekow mamy najwyzsze w
    Europie.

    Cukru dwa lata temu nie zabraklo, ale jakos w Niemczech sprzedawali
    znacznie taniej. MZ z tym nie mialo nic wspolnego ...

    Ale czy nie mial racji ? :-)

    J.