  • 161. Data: 2012-01-02 18:44:14
    Temat: Re: znowu pijany skurwysyn
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello ToMasz,

    [...]

    > a po południu zapisałem się na angielski. Takiego pracownika przyjmę za
    > 1500zł.

    Za 1500? A potrafiłbyś utrzymać rodzinę za 1500?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 162. Data: 2012-01-02 19:07:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-02 18:11, ToMasz pisze:

    > nie. Ale jakoś mnie tak rodzice wychowali abym pracował wydajnie, a nie
    > na godziny. Tak więc najpierw długo się uczyłem, a teraz pracuje za
    > trochę więcej niż minimalna pensja.

    No popatrz, niby doświadczenie "duże", a poniżej taka wtopa...

    > Natomiast jakieś ponad rok temu
    > uczestniczyłem w mini "castingu" na stanowisko handlowiec-serwisant.
    > wiesz co ludzie mówili jak dostali trudne pytanie? PAnie a skąd ja to
    > mam wiedziec?

    Przecież to normalne. Dajesz ogłoszenie na takie stanowisko, mnóstwo
    ofert i tylko robisz kupki - 1,2,3,4,5. Jak ktoś wpadnie do kupki
    5 to się z nim robi spotkanie. Później i tak się okazuje, że 50% z tej
    to nie napisało prawdy w CV itd.

    > Z takim podejściem, pracodawca zamknie firmę, bo przecież
    > 15kzł mu nie zapłaci.

    Z takim podejściem to ciężko znaleźć kogoś sensownego do pracy
    i kogoś sensownego do selekcji ofert/kandydatów.

    > Zeby nie było pyskówek. Jak mnie jako "młodego" zatrudniano w pewnej
    > firmie, prezes mi zadal pytanie: a z Hoelndrem przez telefon dogada się
    > pan po angielsku? Ja miałem w toku edukacji full wypas rosyjskiego i 1
    > klasę angielskiego.

    To w wymaganiach nie było języka angielskiego?

    > Powiedziałem mu że jak niedam rady to mejla napiszę,

    To całkiem niedawno. Edukacja tylko rosyjska to zdaje się od dawna
    raczej nie istnieje, więc pewnie był czas na naukę wcześniej.
    Zresztą nawet ta wcześniejsza to też nie był "full wypas rosyjskiego",
    no chyba, że ktoś się uczył tego języka dodatkowo.

    > a po południu zapisałem się na angielski. Takiego pracownika przyjmę za
    > 1500zł.

    Za 1500zł (pewnie brutto) to z całą pewnością starczy mu jeszcze na ten
    angielski.

  • 163. Data: 2012-01-02 20:51:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 02 Jan 2012 19:07:08 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Za 1500zł (pewnie brutto) to z całą pewnością starczy mu jeszcze na ten
    >angielski.

    I jak będzie miał czas się jego uczyć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 164. Data: 2012-01-02 20:56:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 2 Jan 2012 10:42:30 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Popatrzylem sobie na ten film chcac zobaczyc co ten pijak nawyprawial,
    >i nagle doznalem watpliwosci - ktory to ? :-)

    Wystarczyło przeczytać:
    "Przed godz. 1 w nocy kierujący Renault Safrane - wjeżdżając na Rondo
    Toruńskie w Bydgoszczy - nie ustąpił pierwszeństwa, w wyniku czego
    zderzył się z osobowym Audi 100."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 165. Data: 2012-01-02 20:57:59
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 2 Jan 2012 12:45:55 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >I ja mam wierzyc ze dziennikarz jest ekspertem prawnym i bedzie
    >pamietal ze to jest rondo, wiec faktycznie jeden juz byl na
    >skrzyzowaniu, a drugi dopiero wjezdzal ?

    "poinformował redakcję Kontaktu 24 asp. sztab. Maciej Osinski z
    Komendy Wojewódzkiej Policji w Bydgoszczy" - za bardzo kombinujesz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 166. Data: 2012-01-02 21:21:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-02 20:51, jerzu pisze:

    > I jak będzie miał czas się jego uczyć.

    Nie wątpię. Z tymi Holendrami to po angielsku sobie pewnie pogada
    towarzysko w czasie przerwy obiadowej...

  • 167. Data: 2012-01-02 21:24:22
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Hello ToMasz,
    >
    > Monday, January 2, 2012, 6:11:49 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Za 1500? A potrafiłbyś utrzymać rodzinę za 1500?

    w jakim sensie? przeżyć całe życie i wychować dzieci za 1500zł
    miesięcznie? Marne szanse. przetrwać szukając lepszej pracy - napewno. A
    Ty byś założył rodzinę mając tylko 1500zł i babę bez chęci do pracy? 90%
    polaków tak. JA tak nie zrobiłem. Dlaczego teraz te 90% marudzi: "za
    mało"! Droga wolna - otwierać swoje firmy a nie pyskować: bezrobocie.
    ToMasz

  • 168. Data: 2012-01-02 21:28:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 02 Jan 2012 21:24:22 +0100, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    >Ty byś założył rodzinę mając tylko 1500zł i babę bez chęci do pracy? 90%
    >polaków tak.

    Niby 90% kobiet w związkach nie pracuje? Gdzie tak jest?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 169. Data: 2012-01-02 21:41:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 02.01.2012 21:28, jerzu pisze:

    > Niby 90% kobiet w związkach nie pracuje? Gdzie tak jest?

    tryb kopania się z koniem załączony
    kolega się pytał czy:

    > A potrafiłbyś utrzymać rodzinę za 1500?

    wiec uprzejmie odpowiedziałem że to trudne, jednocześnie domyślając się
    że owo 1500zł które wielokrotnie wspominałem, to JEDNA wypłata. Jeśli
    będą to dwie wypłaty po 1500zł razem dadzą 3000 tyś ( za trudna
    matematyka) wtedy jeśli rodzice mają jedno dziecko, utrzymanie rodziny
    przestaje być problemem.
    Koniec trybu kopania się z koniem.

    Dyskusja odjechała na boczny tor. Moim zamysłem jest pokazanie szanownym
    czytelnikom, że wszyscy płacimy za błędy _INNYCH_ kierowców. Wszyscy -
    wiec każdy po troszku. W systemie "każdy po troszku" świetnie ukrywa się
    tabun leni którym też troszeczkę nakapie do portfela.
    Gdy zaczynamy dyskutować o NFZ, bezrobociu - sprawa wydaje się niemal
    beznadziejna. Do rozpaczy mnie doprowadza socjalistyczne podejście kilku
    kolegów - krótko - i opieka zdrowotna i "dawanie" pracy - to jest
    _biznes_ i on musi się opłacać. Tu też _konieczne_ jest zróżnicowanie
    stawek w zależności od pewnych czynników a przede wszystkim oderwanie od
    państwowości.
    JEdnak jeśli chodzi o OC+AC to przecież prywatne firmy! Wystarczy
    stworzyć odpowiednie uwarunkowania prawne a reszta się "urodzi" sama.
    Niestety, ani Kaczyńskiemu, ani Tuskowi, ani Palikotowi i nawet
    Rydzykowi na tym nie zależy. Wam również nie? No to płaćcie i dalej
    narzekajcie że inni mają lepiej.
    koniec z mojej strony

    ToMasz

  • 170. Data: 2012-01-02 22:03:16
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-02, Robert_J <d...@g...pl> wrote:

    > Uważasz że wszyscy kierowcy to bezrobotni? ;-) Podajesz
    > przykład bardzo niszowy dla poparcia tezy że nie należy nic
    > robić z problemem bo i tak się kasy nie odzyska :-).

    Zmień bezrobotnego na kolesia zarabiającego do 2000zł i podaj metodę
    windykacji. A takich to już bardzo dużo jest...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski