  • 31. Data: 2019-11-07 15:26:34
    Temat: Re: znów lemingi
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 13:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Jeżeli auto ma taką maskę, że kierownik nie widzi co ma przed sobą, to
    > nie powinien się zatrzymywać tuż przed przejściem dokładnie na linii.
    > Gdyby stanął dwa metry wcześniej i stamtąd ruszył powoli, to piesze by
    > go zauważyły, że już jedzie.
    > A tak nie dał im szansy (czasu).
    > A to on miałby być uważany za profesjonalistę (którym jak się okazuje
    > nie jest).
    > Pieszy może nie mieć świadomości, że kierownik (i to zawodowy) to
    > półślepak.

    Czyli pieszy podświadomie zakłada, że kierowca jest zawsze mądrzejszy.
    A wystarczyło by założyć, że zawsze jest głupszy i wszelkie problemy
    znikają.

  • 32. Data: 2019-11-07 15:39:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Nov 2019 11:11:58 +0100, ąćęłńóśźż

    > Ruszył gdy już były, przyjrzyj się.

    Weź coś na oczy, ruszył zanim wlazły...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2019-11-07 15:42:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Nov 2019 14:10:37 +0100, ąćęłńóśźż

    > Nie.

    To chyba tylko dzięki temu, że jesteś kibordwarior
    i całymi dniami siedzisz w domu od "maleńkości".
    *hint* zanim zaczniesz pisać, naucz się czytać,
    najlepiej ze zrozumieniem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 34. Data: 2019-11-07 15:56:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 11:12:01 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Ruszył gdy już były, przyjrzyj się.

    Akurat tu ewidentnie piesze wlazły pod jadący jucz samochód
    I chyba były czymś(gadaniem)tak zajęte ze to ze samochód jedzie zauważyły jak już
    były w 1/4 przejścia
    A kierowca fakt faktem też zauważył je dopiero gdy chyba kołem na rower najechał
    Ponoć kierowca został ukarany mandatem.
    Z jago perspektywy mogło tak wyglądać ze jest winny i mandat przyjął.
    Jednak gdy ten film się obejrzy to myślę że sad by raczej kierowcy nie ukarał.

  • 35. Data: 2019-11-07 16:03:29
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Rano też ruszył, gdy one jeszcze spały.
    Wjechał na oznakowane przejście dla pieszych, gdy byli na nim piesi.
    Nawet nie podjął próby hamowania (przy tej prędkości stanąłby w miejscu), lecz nadal
    przyspieszał.
    Jechał po ludziach - na przejściu dla pieszych - i przyspieszał.
    Przejście to przejście.
    Żadnego pieszego nie obchodzą i nie mają obchodzić jakieś qrwalinie dla kierowców.
    Inaczej w przedszkolach by uczyli o qrwaliniach, a nie uczą, za to uczą o pasach.
    Sprawdzić, czy pisał sesemesa do kapelindra czy ma trąbić.

  • 36. Data: 2019-11-07 16:09:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-11-07 o 16:03, ąćęłńóśźż pisze:

> [...]
    > o pasach.
    > Sprawdzić, czy pisał sesemesa do kapelindra czy ma trąbić.

    Debil. Po prostu debil.

  • 37. Data: 2019-11-07 16:21:00
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 06:01:30 UTC-6 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Na pasy wjechał, gdy kobiety były na środku przed jego maską.
    > Debil.
    > Z punktu widzenia kierowcy jeżeli jest biały niech tak rozjedzie kogoś w czarnej
    dzielnicy, wówczas jego problem sam się rozwiąże.
    > Pieszy nie ma obowiązku wiedzieć, co to jest "linia warunkowego zatrzymania".

    Szefie, jak ruszyl to babki byly jeszcze na chodniku.
    Weszly pod jadacy samochod ktory nie byl w stanie sie zatrzymac.
    Tym razem nie byl w stanie bo sie "zaczaily" we wszystkich strefach gdzie nie widac a
    kierowca byl skupiony na przechodzacych.

    Co wiecej, same nie patrzyly czy samochod jedzie.

    Juz nie mowie o tym buraczkowej osobowce. Na nia tez zrzucisz wine?
    Tez napiszesz ze powinna byla stawac gdzies indziej albo zakladac ze kazdy pieszy to
    idiota?

    Nie zdejmuje z nikogo winy ale ta sytuacja byla do unikniecia nie tylko przez wysilek
    kierowcy ale i przez uwage pieszych.

    Popatrz na sytuacje uczciwie i wypunktuj nie tylko bledy kierowcy ale i pieszych.

  • 38. Data: 2019-11-07 16:22:57
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2019 08:39:21 UTC-6 użytkownik Myjk napisał:
    > Thu, 7 Nov 2019 11:11:58 +0100, ąćęłńóśźż

    > Weź coś na oczy, ruszył zanim wlazły...

    Mam wrazenie ze swiecenie w dzien i szeryfowanie sie znudzilo i mamy okres trolowania
    na temat bezmyslnych pieszych.

  • 39. Data: 2019-11-07 16:30:17
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 07.11.2019 o 13:13, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > nie jest).
    > Pieszy może nie mieć świadomości, że kierownik (i to zawodowy) to

    Twoim zdaniem, tirman ma obowiązek widzieć pieszych. nawet tych którzy
    celowo mu wchodzą pod koła? Nawet tych którzy będą po koła wpełzali? pod
    tylne koła też? Tir stał na lini zatrzymania (32 sekunda), ruszył gdy
    piesi przeszli przez przejście. te kobiety lazły tak blisko boku auta,
    że nawet rozglądając się - nie widział ich. gdyby doszły do środka
    przejścia dla pieszych - miałyby szanse, ale szły przed samiutką maską.
    w tym przypadku wina nie jest zero - jedynkowa. ale spróbujmy się
    zastanowić. pieszy wchodzący na przejście - nie powinien być lemingiem.
    są na to odpowiednie przepisy. kierowca powinien się upewnić. jak?
    Wychodzić z szoferki? A jak będzie do niej wracał i ktoś mu wlezie?
    Odpinac pasy i zapuszczać żurawia? a może linia stopu powinna być w
    innym miejscu ? tak ze dwa metry wcześniej i do tego kawałek barierki.
    które z tych rozwiązań jest najtańsze? W sensie społecznym? Bo na
    kierowców debilów wszyscy się solidarnie zrzucamy w OC. teraz chcesz
    podnieść koszty transportu bo kierowca MUSI widzieć nieodpowiedzialnych
    pieszych? Każda ciężarówka wyposażona w pomocnika oglądającego martwe
    pole lub system czujników? Czy może przebudowa większośći skrzyżowań z
    pasami? Też drogo co nie? No to może piesi "odnowią" w sobie instynkt
    przetrwania? Instynkt z którym się rodzimy, lecz społeczeństwo nas uczy
    że to czy owo nam się należy, choć logika wskazuje odmiennie.
    Reasumując: Co najmniej 3 wpłynęły na nieszczęśliwe zakończenie. Ty
    skazujesz jednoznacznie tego który jest największy. Ja zastanawiam się
    co zrobić aby wiecej do tego nie doszło, jednocześnie nie paraliżując
    ruchu samochodowego i minimalizując koszty modyfikacji. Logika i
    kalkulator wskazuje że w pierwszej kolejności trzeba zmienić zachowanie
    pieszych.

    ToMasz

  • 40. Data: 2019-11-07 16:41:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Może i trzeba mu zabrać pj na jakiś czas ale te dwie piesze jeszcze wieksze
    kretynki niz on. Buty im zabiora?

    Debil z TIR-a jeżeli nie widzi z kabiny przejścia i tego czy ktoś na to
    przejście wchodzi czy nie to nie powinien się zatrzymywać tak blisko
    tego przejścia, ale w takiej odległości, aby mógł widzieć. Skoro już się
    zatrzymał tak blisko to powinien podnieść do góry swoje ociężałe dupsko
    i sprawdzić czy ktoś mu nie włazi na przejście.

    A jeżeli to nie był jego pierwszy kurs takim samochodem to powinien
    wiedzieć, że można zamontować lusterka lub kamery.

    Natomiast kretynem to ty jesteś. Na 100% jak byś się bawił nabitym
    pistoletem, a ten wystrzelił i zabił byś przypadkową osobę to tę osobę
    winiłbyś za to, że się znalazła na linii strzału. Ot taka twoja wredna
    natura kretyna.