-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
ews.dfn.de!news.uni-stuttgart.de!news.unit0.net!newsreader4.netcologne.de!news.
netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-
mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
ot-for-mail
Subject: Re: znów lemingi
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.191106.invalid>
<5dc338b8$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<qq0g8v$584$1@dont-email.me> <5dc3e475$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5dc3edee$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5dc3fec0$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc4049d$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40774$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40882$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<5dc40a62$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
From: ToMasz <N...@o...pl>
Date: Thu, 7 Nov 2019 16:30:17 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.6.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5dc40a62$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl-PL
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <5dc43889$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 46.134.11.246
X-Trace: 1573140617 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17358 46.134.11.246:13493
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4010
X-Received-Body-CRC: 57054394
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2665502
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.11.2019 o 13:13, ąćęłńóśźż pisze:
> Jeżeli auto ma taką maskę, że kierownik nie widzi co ma przed sobą, to
> nie powinien się zatrzymywać tuż przed przejściem dokładnie na linii.
> Gdyby stanął dwa metry wcześniej i stamtąd ruszył powoli, to piesze by
> go zauważyły, że już jedzie.
> A tak nie dał im szansy (czasu).
> A to on miałby być uważany za profesjonalistę (którym jak się okazuje
> nie jest).
> Pieszy może nie mieć świadomości, że kierownik (i to zawodowy) to
> półślepak.
Twoim zdaniem, tirman ma obowiązek widzieć pieszych. nawet tych którzy
celowo mu wchodzą pod koła? Nawet tych którzy będą po koła wpełzali? pod
tylne koła też? Tir stał na lini zatrzymania (32 sekunda), ruszył gdy
piesi przeszli przez przejście. te kobiety lazły tak blisko boku auta,
że nawet rozglądając się - nie widział ich. gdyby doszły do środka
przejścia dla pieszych - miałyby szanse, ale szły przed samiutką maską.
w tym przypadku wina nie jest zero - jedynkowa. ale spróbujmy się
zastanowić. pieszy wchodzący na przejście - nie powinien być lemingiem.
są na to odpowiednie przepisy. kierowca powinien się upewnić. jak?
Wychodzić z szoferki? A jak będzie do niej wracał i ktoś mu wlezie?
Odpinac pasy i zapuszczać żurawia? a może linia stopu powinna być w
innym miejscu ? tak ze dwa metry wcześniej i do tego kawałek barierki.
które z tych rozwiązań jest najtańsze? W sensie społecznym? Bo na
kierowców debilów wszyscy się solidarnie zrzucamy w OC. teraz chcesz
podnieść koszty transportu bo kierowca MUSI widzieć nieodpowiedzialnych
pieszych? Każda ciężarówka wyposażona w pomocnika oglądającego martwe
pole lub system czujników? Czy może przebudowa większośći skrzyżowań z
pasami? Też drogo co nie? No to może piesi "odnowią" w sobie instynkt
przetrwania? Instynkt z którym się rodzimy, lecz społeczeństwo nas uczy
że to czy owo nam się należy, choć logika wskazuje odmiennie.
Reasumując: Co najmniej 3 wpłynęły na nieszczęśliwe zakończenie. Ty
skazujesz jednoznacznie tego który jest największy. Ja zastanawiam się
co zrobić aby wiecej do tego nie doszło, jednocześnie nie paraliżując
ruchu samochodowego i minimalizując koszty modyfikacji. Logika i
kalkulator wskazuje że w pierwszej kolejności trzeba zmienić zachowanie
pieszych.
ToMasz
Następne wpisy z tego wątku
- 07.11.19 16:41 Uzytkownik
- 07.11.19 16:51 p...@g...com
- 07.11.19 16:57 Uzytkownik
- 07.11.19 17:00 WS
- 07.11.19 17:01 Uzytkownik
- 07.11.19 17:27 TomN
- 07.11.19 17:37 TomN
- 07.11.19 17:39 TomN
- 07.11.19 17:43 TomN
- 07.11.19 18:00 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:03 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:05 TomN
- 07.11.19 18:06 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:08 ąćęłńóśźż
- 07.11.19 18:11 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=