  • 21. Data: 2012-03-02 19:34:53
    Temat: Re: znów BMW
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Tym razem zrobiło zajebistego diesla.
    >
    > R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

    To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?

    btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?

  • 22. Data: 2012-03-03 08:12:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-02 19:34, Michał pisze:

    > To teraz każdy dres w 730d mi odjedzie spod świateł ?
    >

    > btw. szybsze toto będzie niż 745iL E65 ?

    Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
    C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

    A co do porównania z 745iL, to to 745 nie ma szans.
    M550d jest o ponad sekundę szybsze.

    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/e65long/384/e
    65_745il.html

  • 23. Data: 2012-03-03 15:22:35
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Kiedyś miąłem okazje ścigać się spod świateł
    > C63 z A8 4.2 TDI. Było co robić.

    To ja z A8 4.2TDi nie mam szans, ale w firmowej
    reno rakietce - "testowałem" ten silnik w Q7
    tylko i wyłącznie pomiędzy 160..210km/h szybciej,
    lub tak samo.

    Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
    jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)
    to można pojeździć :)

    > A co do porównania z 745iL, to to 745 nie ma szans.
    > M550d jest o ponad sekundę szybsze.
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_7/e65/e65long/384/e
    65_745il.html

    Sobie nie kliknąłem w pierwszy link i myślałem że ten silnik
    to w 730d i 530d wsadzą (chyba że wsadzą tylko bez turbin)
    - a tu nazwa: M550d !

    jak by to było M550d GT to nawet mogło by mi się podobać ;)

  • 24. Data: 2012-03-03 15:46:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-03 15:22, Michał pisze:

> [...]
    > lub tak samo.
    >
    > Z pod świateł FWD vs 4x4 nie bardzo, dopiero jak
    > jest zakręt (najlepiej z koleinami wypełnionymi wodą)

    Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
    Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
    to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

  • 25. Data: 2012-03-03 16:08:53
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    > Ostatnio ścigałem się spod świateł jak był śnieg.
    > Ja byłem Yeti 2.0 TDI 140 KM z DSG, a drugie auto,
    > to 530d. No i wyszło na to, że takie Yeti wygrało.

    a to akurat dziwne, na suchym to rozumie bo masa mała i mocy
    starczy - nie ruszy pierwsze ale po chwili może i wyprzedzi
    ale na śniegu RWD powinno mieć bardzo znaczna przewagę
    dłużej

    chyba że tak dobre to DSG + elektonika w YETI że tylko gaz
    do dechy a bmw5 dziobie i się ślizga

  • 26. Data: 2012-03-04 03:56:53
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-03-03 16:08, Michał pisze:

> [...]
    > dłużej
    >
    > chyba że tak dobre to DSG + elektonika w YETI że tylko gaz

    Yeti z napędem 4x4. Nie wszystkie mają. Ogólnie bardzo fajne
    auto. Oczywiście powyżej pewnej prędkości, to wiadomo.. :)