  • 11. Data: 2012-03-02 15:44:47
    Temat: Re: znów BMW
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-03-02 14:33, DoQ wrote:

    > Te wurce to wszystkie diesle już są?

    Widzialeś kiedys ch-ke silnika z wurca ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2012-03-02 15:57:55
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-03-2012 15:44, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Widzialeś kiedys ch-ke silnika z wurca ? :-)

    Ale co mnie wurce obchodzą? Temat dotyczy diesla w BMW.

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 13. Data: 2012-03-02 16:26:14
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-03-02 15:57, DoQ wrote:

    > Ale co mnie wurce obchodzą? Temat dotyczy diesla w BMW.

    Powinny obchodzic Cie jak wyglada ch-ka, ponieważ pijesz bez zrozumienia
    tematu :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 14. Data: 2012-03-02 16:49:45
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-03-2012 16:26, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Powinny obchodzic Cie jak wyglada ch-ka, ponieważ pijesz bez zrozumienia
    > tematu :-)

    Zainteresuj się tym:
    http://przegubowiec.com/katalog-autobusow-2/berliety
    -i-ikarusy/319-ikarus-28070

    --
    Pozdr. Grzymosław

  • 15. Data: 2012-03-02 17:11:25
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-03-02 16:49, DoQ wrote:

    > Zainteresuj się tym:
    > http://przegubowiec.com/katalog-autobusow-2/berliety
    -i-ikarusy/319-ikarus-28070

    A tym tym:
    http://www.lakeside.pl/noclegi_kaszuby/images/cartri
    de.jpg

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 16. Data: 2012-03-02 17:16:30
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-03-02 17:26, DoQ wrote:

    de.jpg

    > a gdzie ten wurc ma ch-ka?

    Lampa na nim wisi.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 17. Data: 2012-03-02 17:25:16
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/03/2012 06:21, megrims wrote:
    > Tym razem zrobiło zajebistego diesla.
    >
    > R6 3.0 litra, 740 Nm, i 381 KM, 3 turbiny.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=Ma-KBPcwRlc

    Z tyłu brzmi poprawnie, bo wydech. W środku przyzwoicie. Z przodu to już
    niewiele się od 1.9TDI różni.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 18. Data: 2012-03-02 17:26:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

  • 19. Data: 2012-03-02 17:32:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 02/03/2012 08:21, DoQ wrote:

    > LOL :)

    Teraz się śmiejesz a jak chciałem ścignonć cię moim tedekiem w ksenonach
    to rześ nie przyjehał na hotdoga i zlocik!!!!!111!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 20. Data: 2012-03-02 17:37:08
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 02-03-2012 17:32, kamil pisze:

    > Teraz się śmiejesz a jak chciałem ścignonć cię moim tedekiem w ksenonach
    > to rześ nie przyjehał na hotdoga i zlocik!!!!!111!!

    Nie chciałem ci robić fstydu!!!1

    --
    Pozdr. Grzymosław