eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznoszenie przy hamowaniuRe: znoszenie przy hamowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!newsfeed.icp.pl!news.icpnet.
    pl!.POSTED!not-for-mail
    From: nazgul <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: znoszenie przy hamowaniu
    Date: Sun, 17 Jun 2012 21:51:02 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 54
    Message-ID: <jrlcf7$po4$1@news.icpnet.pl>
    References: <jr8ahg$2nr$1@usenet.news.interia.pl> <jr8b02$kah$1@news.icpnet.pl>
    <jr994d$76o$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@m...googlegroups.com>
    <jra050$kov$1@inews.gazeta.pl> <jragt1$giu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <jrap00$434$1@inews.gazeta.pl> <jrb33c$lj3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <jrhpaa$n9s$3@news.icpnet.pl> <jrim0q$7q3$1@mx1.internetia.pl>
    <jritrf$mj1$1@news.icpnet.pl> <jrl2or$eto$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: d197-146.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icpnet.pl 1339962663 26372 109.173.197.146 (17 Jun 2012 19:51:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jun 2012 19:51:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jrl2or$eto$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2455210
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-17 19:14, Bugatti pisze:
    > Użytkownik "nazgul" napisał w wiadomości:
    >
    >> tylko co to jest ten "nie kąt" jak zgrabnie napisałeś
    >> słucham.
    >
    > "nie kąt"
    > No kurcze chłopie jak prosta może być kątem !

    czyli pisząc "nie kąt" miałes na myśli prostą (pół)
    to faktycznie każda prosta dąży "końcami" do nieskończoności
    ale co to ma do zbieżności?

    >> w jakich jednostkach ten "nie kąt" mierzymy ?
    >>
    >> gdzie ta nieskończonośc ?
    >
    > Prościej:
    > Na poniższym rys. geometryczna oś jazdy idzie w nieskończoność ale osie
    > wzdłużne kół (inaczej: zbieżności połówkowe kół tylnych na 0*) są
    > równolegle z osią symetrii auta - i to jest DOBRE.
    >
    > |-------|
    > |
    > |
    > |
    > |-------|
    >
    >
    > Na poniższym rys. geom. oś jazdy nie pokrywa sie z osią symetrii - jest
    > ona również nieskończona tzn. przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie
    > się (i dodatkowo występuje zbyt duże odchylenie kątowe od osi symetrii
    > równe w opisywanym przypadku: 1* to b. dużo). To jest NIE DOBRE. Kurde
    > już chyba 5 raz piszę to samo i jak grochem o ściane.
    >
    > |-------|
    > |
    > |
    > |
    > \-------\
    >
    oki wsio jasne, bez urazy ale po prostu nie potrafisz się zrozumiale
    wysłowić.
    np piszesz
    "przedłużenie tej osi nigdy nie przetnie się..."

    ale z czym się nie przetnie?

    tak to możesz sobie i 5000 razy pisać i nic nie wytłumaczysz.
    gdzie ta nieskończoność i w czym mierzona?

    że pierwszy rysunek dobry, a drugi niedobry to każdy widzi.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: