-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
ail
From: SkiMir <p...@M...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: znoszenie przy hamowaniu
Date: Thu, 14 Jun 2012 07:50:19 +0200
Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
Lines: 15
Message-ID: <jrbtj3$t12$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
References: <jr8ahg$2nr$1@usenet.news.interia.pl> <jr8b02$kah$1@news.icpnet.pl>
<jr994d$76o$1@mx1.internetia.pl>
<e...@m...googlegroups.com>
<jra050$kov$1@inews.gazeta.pl> <jragt1$giu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
<jrap00$434$1@inews.gazeta.pl> <jrb33c$lj3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: 51.49.classcom.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1339652515 29730 195.150.49.51 (14 Jun 2012 05:41:55 GMT)
X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jun 2012 05:41:55 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
In-Reply-To: <jrb33c$lj3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120613-1, 2012-06-13), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2454704
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-14 00:18, Bugatti pisze:
> \ ----- \
>
> lewe wychodzi na zewnątrz, prawe wchodzi do wewnątrz nadkola.
> Więc przy takim ustawieniu zbieżności autem nawet nie rozpędziłbyś się
> do 100 km/h bo by cię obróciło.
Czy wiesz jak działa zawieszenie?
Aby proponowane przez Ciebie ustawienie pozostało podczas jazdy musiał
byś zablokować możliwość skrętu kół.
--
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.12 10:18 Bugatti
- 14.06.12 10:22 Bugatti
- 14.06.12 13:12 Krzysiek Kielczewski
- 14.06.12 16:09 marcin
- 14.06.12 16:52 Krzysiek Kielczewski
- 14.06.12 21:02 v...@i...pl
- 14.06.12 21:11 marcin
- 14.06.12 23:19 Bugatti
- 15.06.12 00:23 marcin
- 15.06.12 01:16 Tomasz Pyra
- 15.06.12 13:37 Bugatti
- 15.06.12 13:47 Bugatti
- 15.06.12 14:12 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 15.06.12 23:03 Tomasz Pyra
- 16.06.12 13:05 nazgul
Najnowsze wątki z tej grupy
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=