eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmznikające środki w Plus na KartęRe: znikające środki w Plus na Kartę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5a420f3a$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a421868$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a4270c2$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 26 Dec 2017 18:20:46 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.5.2
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5a4270c2$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5a4284ec$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.75.207
    X-Trace: 1514308844 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15208 83.20.75.207:53530
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 1539554341
    X-Received-Bytes: 2751
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1084128
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-12-26 o 16:54, zhbick pisze:
    > Użytkownik "Robert Wańkowski"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5a421868$0$15196
    >
    >> "KONIEC na numer 80750 (0zl). Zakończenie korzystania z Usługi, do
    >> której Użytkownik zarejestrował
    >> się poprzez wysłanie SMS o treści CZATER na numer 80750 (0zł).
    >> Użytkownik wysyła bezpłatny SMS
    >> na 80750 o treści KONIEC tym samym zakończając swój udział w Usłudze. "
    >
    > Właśnie od wysłania polecenia kończącego zaczęło się naliczanie opłat za
    > to dziadostwo! Polecenie to - uwaga - zakończyło okres DEMO bezpłatnego
    > otrzymywania sms i rozpoczęło okres PŁATNY

    Ale dalej w przytoczonym pdf-ie stoi:

    "ZAKONCZ Zakończenie korzystania z Usługi, do której Użytkownik
    zarejestrował się poprzez wysłanie
    SMS o treści CZAT lub FLIRT lub RANDKA na numer 80750 (0zł). Użytkownik
    wysyła bezpłatny SMS na
    80750 o treści ZAKONCZ tym samym zakończając swój udział w Serwisie. "

    Ile czasu trzeba, aby dogłębnie poznać sens zawarty w tym regulaminie?
    Same pułapki.

    Wszędzie czai się niebezpieczeństwo naciągnięcia chociaż na kilka zł.

    Podobnie jest z usługą "oddzwoń do mnie". Jak ktoś nie ma kasy to
    uruchamia tą usługę. Dostaje informację odbiorca, że będzie połączenie
    na jego koszt. Oczywiście droższe niż wynika z jego taryfy.
    Może odrzucić i samemu oddzwonić za cenę połączenia swojej taryfy.
    Ale operator nie odpuści. Co chwila następne połączenia, że może ciebie
    połączyć, odrzucasz ofertę :-) a za chwilę znowu dzwoni.
    Oczywiście dzwoniący już drugi i enty raz nie użył tej usługi.

    Robert


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: