  • Data: 2017-12-27 08:49:55
    Temat: Re: znikające środki w Plus na Kartę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    1...@n...neostrada.pl

    > Rzecz w tym, że dlaczego trzeba się wypisywać z jakiegos gówna, skoro do
    > niego się nie zapisywało?

    Oczywiście nie można wykluczyć błędu systemu, ale już bardziej (i
    całkiem) prawdopodobne jest to, że w jakiś sposób się zapisałeś, albo
    ktoś cię zapisał.

    Jest wiele afer z tymi numerami premium, ale generalnie skupiają się one
    na tym, że ktoś się przypadkowo zapisuje - czy to przez telefon, czy
    przez internet (można chyba się zapisać przez samo kliknięcie
    odpowiedniego okna w przeglądarce w telefonie), w najgorszym przypadku -
    Tmobile - że tym zapisaniem było olanie smsa z informacją o włączeniu
    subskrypcji i możliwością wypisania się, a nie słychać o aferach, aby
    takie akcje były włączane zupełnie bezwiednie i na przypadkowych numerach.

    --
    Liwiusz