  • 41. Data: 2010-05-05 08:21:34
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "Przemek P" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4be12342$0$2582$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > zgłosic się do prokuratury jako świadek.
    > Po trzecie ksiądz to nie zakonnik. Slubów czystości nie składa (chyba że
    > jest zakonnikiem to śluby czystości składał).
    > Po czwarte celibat to zakaz wstępowania w związek małżeński a nie śluby
    > czystości.
    > Po piąte jak dupczył to popełnił taki sam grzech jak kazdy inny co
    > dupczy na boku i przed ślubem. A jak ktoś niewierzący to i tak powinno
    > go to g obchodzić.
    > Fajnie jest zaglądąc komuś w życiorys i szukac wad własnych nie widząć.

    Można zrozumieć, że kochasz tego xiędza, że dobrze Wam razem, ale chłopczyku
    zaślepiony miłością do czarnych nie zauważyłeś, że współżycie z nieletnią to
    przestępstwo. Przestępstwo popełnione przez xiędza, czyli osobę, która
    tłumaczy z ambony wszystkim jak żyć w zgodzie z dekalogiem - jest tym
    bardziej chujowo postrzegane i powinno być tym ostrzej karane i tępione. Nie
    tylko przez władze państwa, ale przede wszystkim przez sam zapyziały
    kościół, który takie przypadki stara się ukrywać i wpływać na sądy i
    prokuratury by te nie wymierzały kar, bądź ostro mataczyły i nie
    doprowadzały do rozpraw czy wyroków. I powiedz mi kurwa że tak nie jest!!!!

    --
    Grzybol

  • 42. Data: 2010-05-05 08:40:11
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"? [NTG]
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Grzybol" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Przemek P" napisał w wiadomości

    EOT, bo Ty się wypowiedziałeś, taaak?

> [...]
    > w zgodzie z dekalogiem - jest tym bardziej chujowo postrzegane i
    > powinno być tym ostrzej karane i tępione.

    Ale o co chodzi?
    Przecież skoro to tam nie jest przestępstwem, to i w ambasadzie
    Watykanu chyba też.

    http://wiadomosci.onet.pl/2161354,11,legalny_seks_z_
    12-letnimi_dziecmi_w_watykanie,item.html

    --
    Jasio
    vx etz

  • 43. Data: 2010-05-05 09:00:41
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    (pj) napisał(a):

    > http://tinyurl.com/xsiadz

    Chyba my precle powinnismy sie cos dorzucic, nie?

    http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,7839223,Dru
    giego_takiego_ksiedza_nie_bedziemy_juz_miec.html?as=
    1&startsz=x

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 44. Data: 2010-05-05 09:02:13
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Można zrozumieć, że kochasz tego xiędza, że dobrze Wam razem, ale
    > chłopczyku zaślepiony miłością do czarnych nie zauważyłeś, że współżycie z
    > nieletnią to przestępstwo.

    Gówniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mów do mnie chłopczyku - to po
    pierwsze.
    Kto to sa czarni? A kim Ty jesteś? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
    nazwiska albo sie go wstydzisz.
    Ja wiem co to jest przestępstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz stad
    te głupoty. Póki prokurator nie udowodni, a sąd nie skarze prawomocnym
    wyrokiem nie masz prawa osądzać tego człowieka. A jezeli to robisz to
    łamiesz prawo.

> [...]
    > nie wymierzały kar, bądź ostro mataczyły i nie doprowadzały do rozpraw czy
    > wyroków. I powiedz mi kurwa że tak nie jest!!!!

    Mylisz się. Kazde przestepstwo powinno byc tepione. I nie ma różnicy, czy
    ksiądz, czy prawnik, czy TY je popełniasz!
    Wobec prawa wszyscy mają być równi. I choć tak nie jest to tak powinno być!
    Dla mnie temat jest bzdurny i nie chce mi się z Toba gadać, bo jestes
    zwykłym matołkiem co to rzuca się jak g...o w przerębli na widok księdza
    :-)))

    --
    Przemysław Podstawka
    RF 900

  • 45. Data: 2010-05-05 09:05:47
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > EOT, bo Ty się wypowiedziałeś, taaak?

    EOT bo to temat nie związany z tematyka grupy. Ciężko zrozumieć?

    --
    Przemysław Podstawka
    RF 900

  • 46. Data: 2010-05-05 09:09:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Chyba my precle powinnismy sie cos dorzucic, nie?

    Fajne nazwisko:-)
    "Mężczyzna, którego rypie w krzyżu na zmianę pogody"

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 47. Data: 2010-05-05 09:12:37
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Przemek P napisał(a):
    > EOT bo to temat nie związany z tematyka grupy. Ciężko zrozumieć?

    Jakto niezwiazany? Kupa tu pedofili na motocyklach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 48. Data: 2010-05-05 09:15:50
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > Jakto niezwiazany? Kupa tu pedofili na motocyklach.

    :-))) to zmienia postac rzeczy :-)))

    --
    Przemek Podstawka
    RF 900

  • 49. Data: 2010-05-05 09:20:55
    Od: n...@s...com

    On Wed, 05 May 2010 11:00:41 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Chyba my precle powinnismy sie cos dorzucic, nie?

    Kostke betonowa, poreczna, dostarcze w dowolne miejsce.
    Tylko powazne oferty prosze kierowac po nr tel
    0700-JAGUTFRAU

    pozdr
    newrom
    PS. teraz juz rozumiem co Cie tak pili ;P
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 50. Data: 2010-05-05 10:17:37
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    > Gówniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mów do mnie chłopczyku - to po
    > pierwsze.

    Dzięki, świetnie się z tym czuję... chłopczyku:-)

    > Kto to sa czarni? A kim Ty jesteś? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
    > nazwiska albo sie go wstydzisz.

    O kurwa, ja się wogóle nie nazywam!!!

    > Ja wiem co to jest przestępstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz

    Hehe, kurwa, zadziwiasz mnie w swoim idiotyzmie:-)

    > stad te głupoty. Póki prokurator nie udowodni, a sąd nie skarze
    > prawomocnym wyrokiem nie masz prawa osądzać tego człowieka. A jezeli to
    > robisz to łamiesz prawo.

    Kurwa, zaraz zapluję monitor ze śmiechu:-)

    > Mylisz się. Kazde przestepstwo powinno byc tepione. I nie ma różnicy, czy
    > ksiądz, czy prawnik, czy TY je popełniasz!

    Ja nie. Ksiądz tak. Prawnik nie:-)

> [...]
    > być! Dla mnie temat jest bzdurny i nie chce mi się z Toba gadać, bo
    > jestes zwykłym matołkiem co to rzuca się jak g...o w przerębli na widok

    Że niby tak mi się ksiądz podoba? Hmm, może ta jego sukienka... Ale raczej
    bym go nie zerżnął, no chyba że na dobrej bani...

    --
    Grzybol