  • 51. Data: 2010-05-05 12:17:46
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-05 09:50, Przemek P wrote:

    > Po pierwsze to temat NTG ale fajnie wałkowac go bo to ksiądz.

    TG, bo motocyklista.

    > Po drugie chyba widziałes jak dupczy skoro już go osądziłeś. Powiniennes
    > zgłosic się do prokuratury jako świadek.

    Fakt, nie widzialem, wiec powinienm sie wstzymac te kilka miesiecy do
    wyroku.

    > Po trzecie ksiądz to nie zakonnik. Slubów czystości nie składa (chyba że
    > jest zakonnikiem to śluby czystości składał).

    Powaznie? Slubow czystosci ksiadz nie sklada? Naprawde pytam powaznie,
    widac znasz temat. Rozumiem, ze ksiadz moze sobie dupczyc kobiety i
    bedzie to jedynie i tylko grzech?

    > Po czwarte celibat to zakaz wstępowania w związek małżeński a nie śluby
    > czystości.

    JW, czyli dupczymy sobie i nie ma zony, ktorej zdarza sie marudzic?

    > Po piąte jak dupczył to popełnił taki sam grzech jak kazdy inny co dupczy na
    > boku i przed ślubem. A jak ktoś niewierzący to i tak powinno go to g
    > obchodzić.

    Ja jestem wierzacy.

    ?

    > Pozdrawiam.

    Rowniez pozdrawiam

  • 52. Data: 2010-05-05 12:30:44
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Po trzecie ksiądz to nie zakonnik. Slubów czystości nie składa (chyba że
    > jest zakonnikiem to śluby czystości składał).
    Ja tylko sprostuję, że zakonnik składa rzeczywiście trzy śluby, o których
    przypominają mu węzełki na cingulum - czystości, posłuszeństwa, ubustwa.
    Księży obowiązuje dwa z tych ślubów - czystości i posłuszeństwa.
    WOJO

  • 53. Data: 2010-05-05 12:52:36
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > TG, bo motocyklista.

    ok, niech będzie, ale jakos to do mnie nie przemawia ;-)

    > Powaznie? Slubow czystosci ksiadz nie sklada? Naprawde pytam powaznie,
    > widac znasz temat. Rozumiem, ze ksiadz moze sobie dupczyc kobiety i bedzie
    > to jedynie i tylko grzech?

    No tak, ślubów nie składa. A czy może sobie dupczyć, to wiesz... Wg mnie nie
    powinien, tak jak zonaty nie powinien dupczyć na boku, choć z tym ciężko
    jest:-).

    > JW, czyli dupczymy sobie i nie ma zony, ktorej zdarza sie marudzic?

    > ?

    To nie było do Ciebie tylko ogólnie. A to tak napisałem że ja to nie lubię
    takiego wyciągania brudów osobistych. Jeżeli rzeczywiście źle zrobił to
    niech sąd go oceni i skarze. Wtedy dopiero będzie można mówic że kaweł z
    niego świni, ale póki co to nie my ale sąd musi zdecydować co z nim.
    pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka
    RF 900

  • 54. Data: 2010-05-05 12:55:22
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Ja tylko sprostuję, że zakonnik składa rzeczywiście trzy śluby, o których
    > przypominają mu węzełki na cingulum - czystości, posłuszeństwa, ubustwa.
    > Księży obowiązuje dwa z tych ślubów - czystości i posłuszeństwa.

    Wojo, mylisz się. Tylko posłuszeństwo i celibat (nie czystość). A celibat to
    bezżeństwo.

    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka
    RF 900

  • 55. Data: 2010-05-05 14:59:44
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Coś mi tu nie pasowało, oczywiście ubóstwa :)
    WOJO

  • 56. Data: 2010-05-05 21:19:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek P" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości
    >
    > Wojo, mylisz się. Tylko posłuszeństwo i celibat (nie czystość). A
    > celibat to bezżeństwo.

    J e s z c z e r a z i p o w o l i .
    Celibat to bezżeństwo. Poza żeństwem nie wolno się tegesować.

    O ile u mnie z myśleniem wynikowym dobrze to w bezżeństwie nie wolno
    się tegesować.

    Uffff.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 57. Data: 2010-05-06 06:31:06
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jasio napisał(a):
    > O ile u mnie z myśleniem wynikowym dobrze to w bezżeństwie nie wolno się
    > tegesować.

    o kur.... i teraz mi to mowicie????

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 58. Data: 2010-05-06 06:46:59
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał w wiadomości

    > o kur.... i teraz mi to mowicie????

    A Ty xiędzorem jesteś?
    To, że na Twój widok niektóre mówią "o mój boże" to nie wszystko. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 59. Data: 2010-05-06 08:28:03