  • 31. Data: 2010-05-03 18:49:31
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:
    > W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
    >
    > Grzybolu - super - "mądrolu":

    Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2010-05-03 18:56:45
    Od: "Grzybol" <ArniJużNieRobi...@wp.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    Pejota? Nie ma sprawy. Ale on chyba tak samo jebnięty jest jak Ty, więc
    powinniście się dogadywać...

    --
    Grzybol

  • 33. Data: 2010-05-03 19:41:47
    Od: p...@o...pl

    > W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
    > [...]
    >

    > Grzybolu - super - "mÄ&#65533;rolu":
    >
    > "Art. 200. K.K. § 1. Kto doprowadza maĹ&#65533;letniego _poniĹźej_lat_15_ do
    > obcowania pĹ&#65533;iowego lub do poddania siÄ&#65533;innej czynnoĹ&#65533;i
    seksualnej albo
    > do wykonania takiej czynnoĹ&#65533;i, podlega karze pozbawienia wolnoĹ&#65533;i od
    > roku do lat 10.
    [...]

    > A teraz przeproĹ&#65533;Pana.
    Ale którego? Bo ten 'xiondz' to:
    'Wśród pokrzywdzonych są dwie dziewczynki poniżej 15. roku życia' jak by pasuje.
    (zrodło):
    http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7828918
    ,Slynny_ksiadz___motocyklista___molestowal_trzy_dzie
    wczynki.html

  • 34. Data: 2010-05-03 20:04:17
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7828918
    ,Slynny_ksiadz___motoc
    > yklista___molestowal_trzy_dziewczynki.html

    Pana xiendza chyba.

    --
    Grzybol

  • 35. Data: 2010-05-04 07:56:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    WOJO pisze:
    > Chcesz zobaczyć na własne oczy, jak kilkunastoletnie "dziwczynki" robia loda
    > za perfumy, to pogadaj z ochroną galerii handlowych, pogadaj z nauczycielami
    > gimnazjów, zapytaj lekarzy położników jaki odsetek matek ma poniżej 16 roku
    > życia.

    no ale popierasz czy tylko opisujesz, bo nie wiem? bo to że złodziej
    kradnie, nie znaczy, że jest wszystko ok, tak? no.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 36. Data: 2010-05-04 08:12:27
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc,

    On 30 Kwi, 16:15, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > Wiesz co Tomku? Przemyslalem i napisze jeszcze raz.
    >
    > 1. Tak, zmienia - bo znasz zlego, ZLEGO czlowieka. I skoro go znasz, to
    > mu to powiedz od siebie, i od nas (? - no dobra nie moge mowic za
    > innych), powiedz mu to ode mnie. Ze jest ZLY. To, ze byl (jest?)
    > ksiedzem, nie "rozrzedza" jego zla, wiesz? Byl jednym z nas -
    > motocyklista, i za takiego - szczegolnie w mediach - chcial uchodzic.
    > Okazalo sie, ze byl &%#@@^*.

    Piotrku, znam "Wuja" od kilkulat jako organizatora imprez w Malej i
    bez zenady napisze jeszcze raz, ze chyba nie mialem okazji bywac na
    lepiej zorganizowanych "masowkach". Przez ten czas rozmawialem z nim
    pare razy.
    Nie mam zamiaru oceniac go jako czlowieka i z ocenami poczekalbym
    przynajmniej do konca procesu, o ile taki bedzie. Na razie goscia
    aresztowali pod zarzutem molestowania na czas dochodzenia i bardzo
    dobrze, natomiast to nie jest czas na jego "zabijanie".
    Paru osobom juz to mowilem/pisalem i Tobie to powtorze -
    "molestowanie" to bardzo szerokie pojecie - mozesz pod to podciagnac
    zarowno glupi tekst, jak przytulenie zaryczanej gimnazjalistki na
    korytarzu w szkole. Czy bylo tak, czy cos wiecej nie wiem - nie bylem
    tam. Moze jest to naciagana interpretacja zdarzen, a moze sie facetowi
    rzeczywiscie pomotalo w glowie.

    Mam nadzieje, ze przeprowadza naprawde porzadne dochodzenie i normalny
    proces bez pokazowki z wrokiem adekwatnym do winy.

    Mam w pamieci caly czas studenta z Lublina, ktorego posadzili za
    molestowanie, czy nawet seks z nieletnia, bo sie dwie pindy
    gimnazjalistki chcialy zabawic i dobrze spreparowaly zeznania. Gosc by
    siedzial w pierdlu latami, gdyby sie nie wygadaly kolezankom w klasie,
    a jedna z nich przekazala to rodzicom.

    > 2. Ostatnio jest czas by tlumaczyc zlo. By usprawiedliwiac
    > beznadziejnosc dzialan podejmowanych przez "wysunietych na czolo" czy
    > narodu, czy parafii, tzw. czynnikami. Jeden sie ostatnio np. bohatersko
    > zabil w lotniczej katasrofie. I przez sam ten fakt stal sie zupelnie
    > kims innym - przynajmniej w oczach WIELU, jak wskazuja badania. Latwo
    > zapominac? Niektorym - jak widac - tak....

    Piotrek, nie mam zamiaru go usprawiedliwiac, pisac petycji, jak
    "wybitni" za Polanskim.
    Mam nadzieje na porzadnie przeprowadzone dochodzenie i sprawiedliwy
    wyrok dla niego.

    Ja go znam jako swietnego organizatora i zyczliwego czlowieka - tyle
    ode mnie w temacie.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 37. Data: 2010-05-04 10:04:30
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > no ale popierasz czy tylko opisujesz, bo nie wiem? bo to że złodziej
    > kradnie, nie znaczy, że jest wszystko ok, tak? no.
    Nie popieram - staram się tylko uralnić patrzenie na rzeczywistość
    niektórych idealistów.
    Świat jest jednak inny, dlatego przed oceną wstrzymam się do wyroku.
    WOJO

  • 38. Data: 2010-05-04 13:18:48
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Magic pisze:

    > Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    Socjopatia - zaburzenie osobowości, przejawiające się nierespektowaniem
    podstawowych norm etycznych oraz wzorców zachowań w społeczeństwie,
    uwidaczniające się w wyraźnym braku przystosowania do życia w
    społeczeństwie.
    Socjopaci mimo normalnego (lub nawet większego) poziomu inteligencji nie
    potrafią podporządkować się zasadom współżycia społecznego
    Zaburzenie osobowości jest stanem psychicznym, w którym następuje
    częściowa dezintegracja psychiki, rozchwianie emocjonalne, szybkie
    gwałtowne zmiany osobowości. Osobowość może ulec dezintegracji gdy
    dochodzi do traumatycznych przeżyć osobistych, uzależnień lub może być
    jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości
    nie są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i
    psychospołeczne.

    --
    Vir
    Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

  • 39. Data: 2010-05-04 15:19:35
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednym z objawów niektórych chorób psychicznych. Zaburzenia osobowości nie
    > są typowymi zespołami klinicznymi, to raczej stany behawioralne i

    Tyle wiesz o Magicu? No, no, nie wiedziałem że z nim aż tak:-)

    --
    Grzybol

  • 40. Data: 2010-05-05 07:50:50
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości

    > Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz, mial
    > nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl to
    > robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.

    Po pierwsze to temat NTG ale fajnie wałkowac go bo to ksiądz.
    Po drugie chyba widziałes jak dupczy skoro już go osądziłeś. Powiniennes
    zgłosic się do prokuratury jako świadek.
    Po trzecie ksiądz to nie zakonnik. Slubów czystości nie składa (chyba że
    jest zakonnikiem to śluby czystości składał).
    Po czwarte celibat to zakaz wstępowania w związek małżeński a nie śluby
    czystości.
    Po piąte jak dupczył to popełnił taki sam grzech jak kazdy inny co dupczy na
    boku i przed ślubem. A jak ktoś niewierzący to i tak powinno go to g
    obchodzić.

    Fajnie jest zaglądąc komuś w życiorys i szukac wad własnych nie widząć.
    A poza tym EOT.
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka