  • 21. Data: 2010-05-01 10:17:42
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-04-30 10:25, WOJO pisze:
    > Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
    > popierasz zestawien 15+51.

    To doskonaly uklad. Oboje maja tyle samo lat ino cyferki poprzestawiane.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 22. Data: 2010-05-01 13:25:23
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
    > Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko.

    I na tym ta dyskusja powinna się zakończyć. HOWGH.

    mleko: ja wiem co bym gościowi zrobił jakby dobrał się do mojej córki.

    pozdr.
    Mystik

  • 23. Data: 2010-05-01 13:25:33
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

  • 24. Data: 2010-05-01 13:26:23
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

  • 25. Data: 2010-05-01 23:48:41
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > popierdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta??? Co
    > Ty pierdolisz? Jakie porozumienie stron kurwa? jebanie nieletniej to
    > przestępstwo i żadnego porozumienia stron tu nie ma. Za to w kryminale
    > idziesz na kratę a w najlepszym wypadku rucha Cię kto chce aż Ci kichy
    > powyłażą. I nie próbuj tu mydlić nikomu oczu, że 15 latka wygląda jak
    > kobieta to można ją stukać. Wypuść swoją córkę z domu, jak ma 15 lat to
    > zatrudnij ją na lato w agencji... Tfu... kurwa na takich zboków.
    >
    > P.S. Andrzej Samson pewnie był Twoim kumplem...
    Grzybol w jakim świecie żyjesz ?!
    Chcesz zobaczyć na własne oczy, jak kilkunastoletnie "dziwczynki" robia loda
    za perfumy, to pogadaj z ochroną galerii handlowych, pogadaj z nauczycielami
    gimnazjów, zapytaj lekarzy położników jaki odsetek matek ma poniżej 16 roku
    życia.
    Co do reszty twojej wypowiedzi, to przemilcze to, bo widzę, że nie nauczyłeś
    się czytać ze zrozumieniem.
    Kolejny, który sobie dorabia ideologię wedle uznania - gdzie pisałem, że
    takie zachowanie popieram i kto dał ci prawo do oceniania mnie w taki sposób
    ?
    Wybacz, nie przeczytam twojej odpowiedzi, bo nie uważam się za "zboka", a
    tym bardziej "popierdolonego zboka", jednak w Polsce każdy podobno mierzy
    w/g swojej miary, więc już wiem kim jesteś marny człowieczku.
    WOJO

  • 26. Data: 2010-05-02 06:29:22
    Od: "Grzybol" <ArniJużNieRobi...@wp.pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Grzybol w jakim świecie żyjesz ?!
    > Chcesz zobaczyć na własne oczy, jak kilkunastoletnie "dziwczynki" robia
    > loda za perfumy, to pogadaj z ochroną galerii handlowych,

    Byłeś , korzystałeś? Gratuluję zboczeńcu...

> [...]
    > nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem.
    > Kolejny, który sobie dorabia ideologię wedle uznania -

    Tak, wedle uznania:-) Co Ty pierdolisz????

> [...]
    > tym bardziej "popierdolonego zboka", jednak w Polsce każdy podobno mierzy
    > w/g swojej miary, więc już wiem kim jesteś marny człowieczku.

    Bronisz zboczeńca-księdza. Uważasz to co zrobił za normę. Więc jesteś
    popierdolony. Jesteś zbokiem jak ten pseudoksiądz. Jak większość księży. To
    pierdolenie o miarce pochodzi z czsów komunizmu - jakiś chuj to wymyślił,
    żeby oczyszczać się z win. Dla mnie jesteś zbokiem. Tyle.

    --
    Grzybol

  • 27. Data: 2010-05-03 08:24:30
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

> [...]
    > nauczyłeś się czytać ze zrozumieniem.
    > Kolejny, który sobie dorabia ideologię wedle uznania - gdzie pisałem, że

    Nic w twoich słowach nie zmienia faktu, że księżulo popłenił przestępstwo w
    świetle prawa i na pewnno współwięźniowie potraktują go nieco inaczej niż
    np. złodzieja - a to będzie dla tego skurwiela największą karą.

  • 28. Data: 2010-05-03 09:00:24
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-03 10:24, Użytkownik Inead napisał:

> [...]
    > przestępstwo w świetle prawa i na pewnno współwięźniowie potraktują go
    > nieco inaczej niż np. złodzieja - a to będzie dla tego skurwiela

    Nie koniecznie go wsadzą, może nawet zrobią z tego sprawę polityczną
    w stylu nie damy atakować naszego kościoła i naszej wiary a rodziny
    dziewczynek zaszczują.
    Nawet jak go jednak wsadzą to też raczej nie do celi z takimi
    którzy chętnie by mu "wytłumaczyli" co zrobił źle.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2010-05-03 18:11:44
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol pisze:
    [...]
    > Ch?opie, albo jeste? zbokiem który stuka dzieci, albo po prostu
    > popierdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta??? [...]
    Tfu... kurwa na takich zboków.

    > P.S. Andrzej Samson pewnie by? Twoim kumplem...
    > Rzygaae sie chce.

    Grzybolu - super - "mądrolu":

    "Art. 200. K.K. § 1. Kto doprowadza małoletniego _poniżej_lat_15_ do
    obcowania płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo
    do wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od
    roku do lat 10.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z
    udziałem takiej osoby. "

    A teraz przeproś Pana.

    --
    pozdr
    pj

  • 30. Data: 2010-05-03 18:14:52
    Od: "Grzybol" <ArniJużNieRobi...@wp.pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hrn3kt$kee$1@news.task.gda.pl... W dniu 2010-05-01 09:46, Grzybol
    pisze:
> [...]
    > lat 10.
    > § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z udziałem

    Pierdol sie. Głupolu...

    --
    Grzybol