  • 11. Data: 2010-04-30 10:38:08
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >Ale rozumiem, ze nawet jesli to byly pietnastoletnie kobiety to nie do
    >popierasz zestawien 15+51.

    A zestawienie 25+61?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 12. Data: 2010-04-30 10:42:22
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Uzytkownik "Jacotowi" trójkaci juz nie starczaja:

    > A zestawienie 25+61?

    Ajajajaj!!! Toz to juz nawet nie gruppen sex, ale sodomia i gomoria...
    chociaz 61 kobiet na 25 faciów brzmi niezle. Odwrotnie tez ujdzie, ale z pod
    warunkiem instalacji kroplówki na plecach ;-o (wicie, rozumicie - taka butla
    jak nurkowie)

    Zdroofka Johnny

  • 13. Data: 2010-04-30 11:35:11
    Od: amos <g...@g...com>

    On 30 Kwi, 10:25, "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote:
    > Dobrze wiesz o co mi chodzi. Nie popieram zestawień, jak wyżej, ale
    > nazywajmy rzeczy po imieniu, a nie piszmy tak, jak nam jest wygodniej, żeby
    > wzbudzić większy niesmak.

    Taki swiat. Kazdy goni za sensacja, bo poki co to sie sprzedaje.

    Ja tam do tego przywyklem i podchodze z odpowiednim dystansem.

    --
    pozdrawiam
    amos

  • 14. Data: 2010-04-30 12:24:37
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-30 09:02, zuzka600f pisze:

    > Znam. Piotrku, czy to cos zmienia?

    Pewnie ze zmienia - wizerunek psuje! (motocyklistów :-P, nie stanu
    duchownego) :-[

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2010-04-30 14:15:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-30 09:02, zuzka600f pisze:

    > Znam. Piotrku, czy to cos zmienia?

    Wiesz co Tomku? Przemyslalem i napisze jeszcze raz.

    1. Tak, zmienia - bo znasz zlego, ZLEGO czlowieka. I skoro go znasz, to
    mu to powiedz od siebie, i od nas (? - no dobra nie moge mowic za
    innych), powiedz mu to ode mnie. Ze jest ZLY. To, ze byl (jest?)
    ksiedzem, nie "rozrzedza" jego zla, wiesz? Byl jednym z nas -
    motocyklista, i za takiego - szczegolnie w mediach - chcial uchodzic.
    Okazalo sie, ze byl &%#@@^*.

    2. Ostatnio jest czas by tlumaczyc zlo. By usprawiedliwiac
    beznadziejnosc dzialan podejmowanych przez "wysunietych na czolo" czy
    narodu, czy parafii, tzw. czynnikami. Jeden sie ostatnio np. bohatersko
    zabil w lotniczej katasrofie. I przez sam ten fakt stal sie zupelnie
    kims innym - przynajmniej w oczach WIELU, jak wskazuja badania. Latwo
    zapominac? Niektorym - jak widac - tak....

    p.s.

    Przychodzi L.K. do nieba bram i puka. Puka i nic. W koncu slychac z
    drugiej strony zamknietych drzwi glos sw. Piotra:

    - "Spieprzaj dziadu!"

  • 16. Data: 2010-04-30 14:19:58
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-04-30 10:10, WOJO wrote:
    > "Dziewczynki".... K. dla mnie dziewczynki, to mają po 3-10 lat, a 15 letnie,
    > to co najmniej dziewczyny, jak nie kobiety !
    > Ale jak zwykle relatywizm w czystej postaci, jak trzeba to 15 latka będzie
    > kobietą, jak trzeba to dziewczynką.
    > WOJO

    Mniejsz o to czy dziewczynki, czy dziewczyny. To nie istotne, chociaz
    gdyby facet w jego wieku dobieral sie do mojej corki , to nie wiem
    jakbym sie zachowal.
    Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz,
    mial nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl
    to robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.
    Zanim ubral sutanne znal zasady.Nie spodobaly mu sie, mogl sie wycowac.
    Ponoc jest cos takiego jak wolna wola.
    "Relatywizm w czystej postaci" ? Pieprzenie - ksiadz co dupczy, czy to
    dziewczyny, kobiety czy tez panow, zawsze bedzie na pierwszej lini ognia.

  • 17. Data: 2010-04-30 15:31:08
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mniejsz o to czy dziewczynki, czy dziewczyny. To nie istotne, chociaz
    > gdyby facet w jego wieku dobieral sie do mojej corki , to nie wiem jakbym
    > sie zachowal.

    Widzisz i tu się mylisz, gdyż już po tym artykule masz wyrobione zdanie na
    ten temat.
    A odpowiedz mi (lub sobie) czy jesteś pewien, że Twoja córka (15 lat ?) nie
    wie co to seks ?
    Czy jesteś pewien, że doszło do gwałtu, a może raczej było to za
    "porozumieniem stron", a potem szantaż miał załatwić dostatnie życie w
    luksusie młodym,przedsiębiorczym "dziewczynkom" ?
    Szantaż nie wyszedł, to trzeba było się zemścić.
    I Ty i ja nie wiemy jak było naprawdę i nie nam to osądzać, oceniać.

    > Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz, mial
    > nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl to
    > robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.

    Facet ma 51 lat. Jesteś pewien, że całe życie robił źle i należy to
    przekreślić ?
    Owszem, nie podoba mi się to co zrobił, ale jest takim samym człowiekiem,
    jak Ty czy ja, takim samym "samcem" na którego działa wiele pokus.
    Nie staram się Go usprawiedliwiać, a raczej zrozumieć,a Ty osądziłeś Go
    jeszcze przed rozprawą.

    > Zanim ubral sutanne znal zasady.Nie spodobaly mu sie, mogl sie wycowac.
    > Ponoc jest cos takiego jak wolna wola.

    Nigdy nie miałeś chwili zwątpienia i słabości, zawsze szedłeś tylko jedyną
    słuszną drogą ?

    > "Relatywizm w czystej postaci" ? Pieprzenie - ksiadz co dupczy, czy to
    > dziewczyny, kobiety czy tez panow, zawsze bedzie na pierwszej lini ognia.

    Masz rację, zawsze takie sprawy będą wywoływać największe zgorszenie wśród
    ludzi, ponieważ to On miał być "solą". Ja jednak pisałem o relatiwizmie
    autora artukułu, który tak dobrał zdrobnienia, by odbiorca był przekonany o
    winie domniemanego sprawcy jeszcze przed osądzeniem.
    WOJO

  • 18. Data: 2010-04-30 20:31:44
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.04.2010 WOJO <s...@a...unknown.hehe> napisał/a:
    > Widzisz i tu sie mylisz, gdy? ju? po tym artykule masz wyrobione zdanie na
    > ten temat.
    > A odpowiedz mi (lub sobie) czy jeste? pewien, ?e Twoja córka (15 lat ?) nie
    > wie co to seks ?
    > Czy jeste? pewien, ?e dosz?o do gwa?tu, a mo?e raczej by?o to za
    > "porozumieniem stron", a potem szanta? mia? za?atwiae dostatnie ?ycie w
    > luksusie m?odym,przedsiebiorczym "dziewczynkom" ?
    > Szanta? nie wyszed?, to trzeba by?o sie zem?ciae.
    > I Ty i ja nie wiemy jak by?o naprawde i nie nam to os?dzaae, oceniaae.

    Wiesz jakkolwiek było, to zgoda, czy uwiedzenie dorosłego faceta przez
    małolatę nie mającą nawet piętnastu lat jest fantazją popularną w
    literaturze i tanich pornosach. To że taka małolata jest
    niedorozwinięta emocjonalnie i popierdolona hormonalnie nie
    usprawiedliwia w żaden sposób jej wykorzystania przez podstarzałego
    zboczeńca. Tym bardziej że korzystał z przewagi statusu osoby która
    według popularnych wśród tubylców wierzeń ma wskazywać co dobre a co
    złe.

    > Facet ma 51 lat. Jeste? pewien, ?e ca?e ?ycie robi? 1/4 le i nale?y to
    > przekre?liae ?
    > Owszem, nie podoba mi sie to co zrobi?, ale jest takim samym cz?owiekiem,
    > jak Ty czy ja, takim samym "samcem" na którego dzia?a wiele pokus.
    > Nie staram sie Go usprawiedliwiaae, a raczej zrozumieae,a Ty os?dzi?e? Go
    > jeszcze przed rozpraw?.

    Ja jestem pewien że to bardzo zły człowiek, nie śmiał bym oceniać gdyby
    nie przyznał się do niczego i twierdził że to pomówienia, bo tak też
    może się zdarzyć. Ale nie wieżę że był dobry i nagle go naszło.

    Mam nadzieję że w pierdlu zrobią mu z dupy jesień średniowiecza.

    A to taki prawdziwy motocyklista był, zaangażowany, misję miał, i
    wiedział lepiej. To może tak cytatem:

    ,,Dziś dużo i niekoniecznie dobrze mówi się o miłośnikach motocykli, a to
    wyjątkowa grupa świadomych ludzi, którzy wiedzą jak zachować się na
    drodze. Niestety nie każdy kto wsiada na motor, może nazywać siebie
    motocyklistą" - mówi ks. R J, organizator spotkania w Małej. -
    Na pewno nie są nimi młodzi ludzie którzy na motor wsiadają bez kasku,
    bez przygotowania i popisują się brawurą. Oni psują dobre imię
    prawdziwego motocyklisty - dodaje ks. J.

    I taka luźna refleksja na koniec. Jak mam do czynienia ze zwykłym
    człowiekiem który robi wszystko żeby się nie narobić a zarobić, czy
    zwyczajnie innym przypodobać. To sam go rozumiem, wiem też czego
    się mniej więcej spodziewać. Jak spotykam takiego z misją który wie
    lepiej i ma misję żeby innym zrobić dobrze, to się boję, bo wiem że
    skurwiel jest zdolny do wszystkiego.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2010-05-01 07:43:12
    Od: "Grzybol" <ArniJużNieRobi...@wp.pl>

  • 20. Data: 2010-05-01 07:46:54
    Od: "Grzybol" <ArniJużNieRobi...@wp.pl>

> [...]
    > relatiwizmie autora artukułu, który tak dobrał zdrobnienia, by odbiorca
    > był przekonany o winie domniemanego sprawcy jeszcze przed osądzeniem.

    Chłopie, albo jesteś zbokiem który stuka dzieci, albo po prostu
    popierdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta??? Co Ty
    pierdolisz? Jakie porozumienie stron kurwa? jebanie nieletniej to
    przestępstwo i żadnego porozumienia stron tu nie ma. Za to w kryminale
    idziesz na kratę a w najlepszym wypadku rucha Cię kto chce aż Ci kichy
    powyłażą. I nie próbuj tu mydlić nikomu oczu, że 15 latka wygląda jak
    kobieta to można ją stukać. Wypuść swoją córkę z domu, jak ma 15 lat to
    zatrudnij ją na lato w agencji... Tfu... kurwa na takich zboków.

    P.S. Andrzej Samson pewnie był Twoim kumplem...
    Rzygać się chce.

    --
    Grzybol