  • Data: 2010-05-05 09:02:13
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hrr9sn$k3v$1@mx1.internetia.pl...

    > Można zrozumieć, że kochasz tego xiędza, że dobrze Wam razem, ale
    > chłopczyku zaślepiony miłością do czarnych nie zauważyłeś, że współżycie z
    > nieletnią to przestępstwo.

    Gówniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mów do mnie chłopczyku - to po
    pierwsze.
    Kto to sa czarni? A kim Ty jesteś? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
    nazwiska albo sie go wstydzisz.
    Ja wiem co to jest przestępstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz stad
    te głupoty. Póki prokurator nie udowodni, a sąd nie skarze prawomocnym
    wyrokiem nie masz prawa osądzać tego człowieka. A jezeli to robisz to
    łamiesz prawo.

    > Przestępstwo popełnione przez xiędza, czyli osobę, która tłumaczy z ambony
    > wszystkim jak żyć w zgodzie z dekalogiem - jest tym bardziej chujowo
    > postrzegane i powinno być tym ostrzej karane i tępione. Nie tylko przez
    > władze państwa, ale przede wszystkim przez sam zapyziały kościół, który
    > takie przypadki stara się ukrywać i wpływać na sądy i prokuratury by te
    > nie wymierzały kar, bądź ostro mataczyły i nie doprowadzały do rozpraw czy
    > wyroków. I powiedz mi kurwa że tak nie jest!!!!

    Mylisz się. Kazde przestepstwo powinno byc tepione. I nie ma różnicy, czy
    ksiądz, czy prawnik, czy TY je popełniasz!
    Wobec prawa wszyscy mają być równi. I choć tak nie jest to tak powinno być!
    Dla mnie temat jest bzdurny i nie chce mi się z Toba gadać, bo jestes
    zwykłym matołkiem co to rzuca się jak g...o w przerębli na widok księdza
    :-)))

    --
    Przemysław Podstawka
    RF 900