  • Data: 2010-05-05 10:17:37
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek P" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4be133fd$0$17100$65785112@news.neostrada.pl...
    > Gówniarzu nie rozumiesz co czytasz. Nie mów do mnie chłopczyku - to po
    > pierwsze.

    Dzięki, świetnie się z tym czuję... chłopczyku:-)

    > Kto to sa czarni? A kim Ty jesteś? Nawet nie posiadasz swojego imienia i
    > nazwiska albo sie go wstydzisz.

    O kurwa, ja się wogóle nie nazywam!!!

    > Ja wiem co to jest przestępstwo. I wiem co to jest prawo. Ty nie wiesz

    Hehe, kurwa, zadziwiasz mnie w swoim idiotyzmie:-)

    > stad te głupoty. Póki prokurator nie udowodni, a sąd nie skarze
    > prawomocnym wyrokiem nie masz prawa osądzać tego człowieka. A jezeli to
    > robisz to łamiesz prawo.

    Kurwa, zaraz zapluję monitor ze śmiechu:-)

    > Mylisz się. Kazde przestepstwo powinno byc tepione. I nie ma różnicy, czy
    > ksiądz, czy prawnik, czy TY je popełniasz!

    Ja nie. Ksiądz tak. Prawnik nie:-)

    > Wobec prawa wszyscy mają być równi. I choć tak nie jest to tak powinno
    > być! Dla mnie temat jest bzdurny i nie chce mi się z Toba gadać, bo
    > jestes zwykłym matołkiem co to rzuca się jak g...o w przerębli na widok
    > księdza :-)))

    Że niby tak mi się ksiądz podoba? Hmm, może ta jego sukienka... Ale raczej
    bym go nie zerżnął, no chyba że na dobrej bani...

    --
    Grzybol