  • Data: 2010-05-04 08:12:27
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: zuzka600f <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc,

    On 30 Kwi, 16:15, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > Wiesz co Tomku? Przemyslalem i napisze jeszcze raz.
    >
    > 1. Tak, zmienia - bo znasz zlego, ZLEGO czlowieka. I skoro go znasz, to
    > mu to powiedz od siebie, i od nas (? - no dobra nie moge mowic za
    > innych), powiedz mu to ode mnie. Ze jest ZLY. To, ze byl (jest?)
    > ksiedzem, nie "rozrzedza" jego zla, wiesz? Byl jednym z nas -
    > motocyklista, i za takiego - szczegolnie w mediach - chcial uchodzic.
    > Okazalo sie, ze byl &%#@@^*.

    Piotrku, znam "Wuja" od kilkulat jako organizatora imprez w Malej i
    bez zenady napisze jeszcze raz, ze chyba nie mialem okazji bywac na
    lepiej zorganizowanych "masowkach". Przez ten czas rozmawialem z nim
    pare razy.
    Nie mam zamiaru oceniac go jako czlowieka i z ocenami poczekalbym
    przynajmniej do konca procesu, o ile taki bedzie. Na razie goscia
    aresztowali pod zarzutem molestowania na czas dochodzenia i bardzo
    dobrze, natomiast to nie jest czas na jego "zabijanie".
    Paru osobom juz to mowilem/pisalem i Tobie to powtorze -
    "molestowanie" to bardzo szerokie pojecie - mozesz pod to podciagnac
    zarowno glupi tekst, jak przytulenie zaryczanej gimnazjalistki na
    korytarzu w szkole. Czy bylo tak, czy cos wiecej nie wiem - nie bylem
    tam. Moze jest to naciagana interpretacja zdarzen, a moze sie facetowi
    rzeczywiscie pomotalo w glowie.

    Mam nadzieje, ze przeprowadza naprawde porzadne dochodzenie i normalny
    proces bez pokazowki z wrokiem adekwatnym do winy.

    Mam w pamieci caly czas studenta z Lublina, ktorego posadzili za
    molestowanie, czy nawet seks z nieletnia, bo sie dwie pindy
    gimnazjalistki chcialy zabawic i dobrze spreparowaly zeznania. Gosc by
    siedzial w pierdlu latami, gdyby sie nie wygadaly kolezankom w klasie,
    a jedna z nich przekazala to rodzicom.

    > 2. Ostatnio jest czas by tlumaczyc zlo. By usprawiedliwiac
    > beznadziejnosc dzialan podejmowanych przez "wysunietych na czolo" czy
    > narodu, czy parafii, tzw. czynnikami. Jeden sie ostatnio np. bohatersko
    > zabil w lotniczej katasrofie. I przez sam ten fakt stal sie zupelnie
    > kims innym - przynajmniej w oczach WIELU, jak wskazuja badania. Latwo
    > zapominac? Niektorym - jak widac - tak....

    Piotrek, nie mam zamiaru go usprawiedliwiac, pisac petycji, jak
    "wybitni" za Polanskim.
    Mam nadzieje na porzadnie przeprowadzone dochodzenie i sprawiedliwy
    wyrok dla niego.

    Ja go znam jako swietnego organizatora i zyczliwego czlowieka - tyle
    ode mnie w temacie.

    Pozdrawiam,
    Tomek