    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: znamy tego ... "pana"?
    Date: Fri, 30 Apr 2010 17:31:08 +0200

    > Mniejsz o to czy dziewczynki, czy dziewczyny. To nie istotne, chociaz
    > gdyby facet w jego wieku dobieral sie do mojej corki , to nie wiem jakbym
    > sie zachowal.

    Widzisz i tu się mylisz, gdyż już po tym artykule masz wyrobione zdanie na
    ten temat.
    A odpowiedz mi (lub sobie) czy jesteś pewien, że Twoja córka (15 lat ?) nie
    wie co to seks ?
    Czy jesteś pewien, że doszło do gwałtu, a może raczej było to za
    "porozumieniem stron", a potem szantaż miał załatwić dostatnie życie w
    luksusie młodym,przedsiębiorczym "dziewczynkom" ?
    Szantaż nie wyszedł, to trzeba było się zemścić.
    I Ty i ja nie wiemy jak było naprawdę i nie nam to osądzać, oceniać.

    > Druga sprawa, to ksiadz. Chuj z tego, ze jezdzi na moto. Jako ksiadz, mial
    > nie dupczyc, a dupczyl malolaty. Skoro mial ochote dupczyc, to mogl to
    > robic w cywilu, a nie przywdziewac sutanne, skladac sluby etc.

    Facet ma 51 lat. Jesteś pewien, że całe życie robił źle i należy to
    przekreślić ?
    Owszem, nie podoba mi się to co zrobił, ale jest takim samym człowiekiem,
    jak Ty czy ja, takim samym "samcem" na którego działa wiele pokus.
    Nie staram się Go usprawiedliwiać, a raczej zrozumieć,a Ty osądziłeś Go
    jeszcze przed rozprawą.

    > Zanim ubral sutanne znal zasady.Nie spodobaly mu sie, mogl sie wycowac.
    > Ponoc jest cos takiego jak wolna wola.

    Nigdy nie miałeś chwili zwątpienia i słabości, zawsze szedłeś tylko jedyną
    słuszną drogą ?

    > "Relatywizm w czystej postaci" ? Pieprzenie - ksiadz co dupczy, czy to
    > dziewczyny, kobiety czy tez panow, zawsze bedzie na pierwszej lini ognia.

    Masz rację, zawsze takie sprawy będą wywoływać największe zgorszenie wśród
    ludzi, ponieważ to On miał być "solą". Ja jednak pisałem o relatiwizmie
    autora artukułu, który tak dobrał zdrobnienia, by odbiorca był przekonany o
    winie domniemanego sprawcy jeszcze przed osądzeniem.
    WOJO