  • Data: 2010-05-01 23:48:41
    Temat: Re: znamy tego ... "pana"?
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > Chłopie, albo jesteś zbokiem który stuka dzieci, albo po prostu
    > popierdolony. Dziecko w wieku 15 lat to tylko dziecko. Jaka kobieta??? Co
    > Ty pierdolisz? Jakie porozumienie stron kurwa? jebanie nieletniej to
    > przestępstwo i żadnego porozumienia stron tu nie ma. Za to w kryminale
    > idziesz na kratę a w najlepszym wypadku rucha Cię kto chce aż Ci kichy
    > powyłażą. I nie próbuj tu mydlić nikomu oczu, że 15 latka wygląda jak
    > kobieta to można ją stukać. Wypuść swoją córkę z domu, jak ma 15 lat to
    > zatrudnij ją na lato w agencji... Tfu... kurwa na takich zboków.

> [...]
    Grzybol w jakim świecie żyjesz ?!
    Chcesz zobaczyć na własne oczy, jak kilkunastoletnie "dziwczynki" robia loda
    za perfumy, to pogadaj z ochroną galerii handlowych, pogadaj z nauczycielami
    gimnazjów, zapytaj lekarzy położników jaki odsetek matek ma poniżej 16 roku
    życia.
    Co do reszty twojej wypowiedzi, to przemilcze to, bo widzę, że nie nauczyłeś
    się czytać ze zrozumieniem.
    Kolejny, który sobie dorabia ideologię wedle uznania - gdzie pisałem, że
    takie zachowanie popieram i kto dał ci prawo do oceniania mnie w taki sposób
    ?
    Wybacz, nie przeczytam twojej odpowiedzi, bo nie uważam się za "zboka", a
    tym bardziej "popierdolonego zboka", jednak w Polsce każdy podobno mierzy
    w/g swojej miary, więc już wiem kim jesteś marny człowieczku.
    WOJO