-
Data: 2010-05-11 05:02:46
Temat: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
news:hs89r9$p5o$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
> news:hs6m74.8l4.0@poczta.onet.pl...
>> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
>> news:hs7082$lpp$1@mx1.internetia.pl...
>>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
>>> news:hs6bif.478.0@poczta.onet.pl...
>>>
>>>>> Chodzi o wielkosc opoznienia, bo z nim zwiazane sa sily, nie o
>>>>> material.
>>>>
>>>> Wielkość opóźnienia zależy jednak bezpośrednio od materiału,
>>>> więc nie można napisać że nie chodzi o materiał...
>>>
>>> Od materialu z ktorego jest zrobiony sam badany samochod, nie
>>> przeszkoda - niezaleznie czy zderzenie jest ze sciana czy z innym
>>> samochodem (o podobnej masie i predkosci) hamowanie odbywa sie na tej
>>> samej drodze, wiec i czas hamowania jest ten sam.
>>
>> Chcesz powiedzieć że zderzenie ze ścianą będzie miało takie same skutki
>> niezależnie od tego czy ściana zrobiona jest z
>> - żelbetonu
>> - drewnianych listew 2"x4"
>> - styropianu
>>
>> Ghost, nie pogrążaj się, proszę, bo znowu zaczynasz być śmieszny
>> z tym swoim uporem :-)
>
> Srednio rozgarnietemu czlowiekowi nie trzeba tlumaczyc, dlaczego takie a
> nie
> inne sa warunki eksperymentu. No ale sprytny inaczej Pszemol najczesciej
> ucieka w nietrzymanie kupy z watkiem, gdy sie okazuje, ze nie ma racji.
> Nie
> dyskutujemu o zderzeniu z jadacym 80 pociagiem, ani ze "sciana
> styropianowa" - jak wszyscy widza, gdy okazuje sie, ze nie masz racji
> gotow
> jestes wymyslac jakiekolwiek zepchniecie dyskusji w kierunku, gdzie
> moglbys
> uratowac swoja mundrosc.
Średnio rozgarniętemu człowiekowi nie trzeba tłumaczyć że przyspieszenie
(opóźnienie) będzie zależeć od tego z czego wykonano ścianę...
Dla Ciebie jednak nie jest to jasne i będziesz się czepiał głupot.
Styropian to był przejaskrawiony przykład tego jak bardzo się mylisz...
A ściany z 2x4 drewnianych są na porządku dziennym wszędzie.
Podałem Ci też linka jak zachowuje się ściana ceglana w kontakcie
z rozpędzonym samochodem, ale Ty wciąż będziesz się upierał
że droga hamowania będzie taka sama jak ze ścianą żelbetonową,
mimo iż wyraźnie że samochód pół swej długości jest w ścianie,
a więc droga hamowania wynosiła tam kilka metrów.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.10 06:23 Olleo
- 11.05.10 08:11 Ghost
- 11.05.10 08:48 ziomus
- 11.05.10 08:59 Jacek Osiecki
- 11.05.10 09:00 Jacek Osiecki
- 11.05.10 09:52 WS
- 11.05.10 10:14 MichałG
- 11.05.10 10:23 WS
- 11.05.10 11:03 WS
- 11.05.10 12:10 Ghost
- 11.05.10 12:16 Filip KK
- 11.05.10 12:20 Filip KK
- 11.05.10 12:22 Filip KK
- 11.05.10 12:23 Filip KK
- 11.05.10 12:34 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS