eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
  • Data: 2010-05-11 05:02:46
    Temat: Re: znacie ten "mit" o zderzeniu w sciane vs zderzeniu czołowym...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    news:hs89r9$p5o$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    > news:hs6m74.8l4.0@poczta.onet.pl...
    >> "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message
    >> news:hs7082$lpp$1@mx1.internetia.pl...
    >>> Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    >>> news:hs6bif.478.0@poczta.onet.pl...
    >>>
    >>>>> Chodzi o wielkosc opoznienia, bo z nim zwiazane sa sily, nie o
    >>>>> material.
    >>>>
    >>>> Wielkość opóźnienia zależy jednak bezpośrednio od materiału,
    >>>> więc nie można napisać że nie chodzi o materiał...
    >>>
    >>> Od materialu z ktorego jest zrobiony sam badany samochod, nie
    >>> przeszkoda - niezaleznie czy zderzenie jest ze sciana czy z innym
    >>> samochodem (o podobnej masie i predkosci) hamowanie odbywa sie na tej
    >>> samej drodze, wiec i czas hamowania jest ten sam.
    >>
    >> Chcesz powiedzieć że zderzenie ze ścianą będzie miało takie same skutki
    >> niezależnie od tego czy ściana zrobiona jest z
    >> - żelbetonu
    >> - drewnianych listew 2"x4"
    >> - styropianu
    >>
    >> Ghost, nie pogrążaj się, proszę, bo znowu zaczynasz być śmieszny
    >> z tym swoim uporem :-)
    >
    > Srednio rozgarnietemu czlowiekowi nie trzeba tlumaczyc, dlaczego takie a
    > nie
    > inne sa warunki eksperymentu. No ale sprytny inaczej Pszemol najczesciej
    > ucieka w nietrzymanie kupy z watkiem, gdy sie okazuje, ze nie ma racji.
    > Nie
    > dyskutujemu o zderzeniu z jadacym 80 pociagiem, ani ze "sciana
    > styropianowa" - jak wszyscy widza, gdy okazuje sie, ze nie masz racji
    > gotow
    > jestes wymyslac jakiekolwiek zepchniecie dyskusji w kierunku, gdzie
    > moglbys
    > uratowac swoja mundrosc.

    Średnio rozgarniętemu człowiekowi nie trzeba tłumaczyć że przyspieszenie
    (opóźnienie) będzie zależeć od tego z czego wykonano ścianę...
    Dla Ciebie jednak nie jest to jasne i będziesz się czepiał głupot.

    Styropian to był przejaskrawiony przykład tego jak bardzo się mylisz...
    A ściany z 2x4 drewnianych są na porządku dziennym wszędzie.

    Podałem Ci też linka jak zachowuje się ściana ceglana w kontakcie
    z rozpędzonym samochodem, ale Ty wciąż będziesz się upierał
    że droga hamowania będzie taka sama jak ze ścianą żelbetonową,
    mimo iż wyraźnie że samochód pół swej długości jest w ścianie,
    a więc droga hamowania wynosiła tam kilka metrów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: