  • Data: 2012-06-27 09:00:13
    Temat: Re: znacie jakiegoś "zaufanego" sprowadzacza?:)
    Od: "Bartek" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:jsc7v0$6as$1@inews.gazeta.pl...

    > Nawet zaufany sprowadzacz cudu nie dokona, bo auta w dobrym stanie za
    > granicą są wręcz droższe niż w Polsce, co łatwo sprawdzić na eBay,
    > mobile.eu itp...

    znasz jakiegoś sprowadzacza? bo o to pytałem, nie o porady czy warto
    sprowadzać czy nie warto.

    do mobile.eu czy autoscout naszczęście dostęp mają wszyscy i potrafię sobie
    sprawdzić co ile kosztuje.

    szukam auta które u nas jest nie popularne, widzę ile kosztuje, ale sam po
    nie nie pojade.

    --
    Pozdrawiam, Bartek