  • Data: 2012-02-13 20:08:19
    Temat: Re: zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.02.2012 20:00, LEPEK pisze:

    > Ale tak zupełnie się nie dało wejść? Z żadnej strony?

    Nie - od strony pasażera miałem rozwierconą wkładkę i jest póki co
    "zaklajstrowane", a w Catherine Zeta-Jones nie zamierzam się bawić

    Poza tym - jakie ma to znaczenie? Równie dobrze zamiast mnie np. mogła
    parkować kobieta w zaawansowanej ciąży... i co, uważałbyś, ze to w
    porządku zmuszać ją do akrobacji związanej z przechodzeniem z miejsca
    pasażera na miejsce kierowcy w małym samochodzie?

    Dodatkowo: 10-15m dalej na tym samym parkingu ZAWSZE są miejsca (od
    czasu kiedy starostwo się wyprowadziło do swojej siedziby).

    Egoizm, bezmyślność - tak tylko można określić zachowanie debila/debilki
    z Pandy.