  • Data: 2012-02-14 11:08:00
    Temat: Re: zna ktos sklonowana owce od czerwonej Pandy GA 6259N ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2012 10:58, LEPEK pisze:

    > A ty co - czujesz potrzebę odpisania na każdy post nawet, jeśli mają to
    > być jedynie odszczekania i przytyki z niewiadomego powodu?

    Szczekania szukaj sobie gdzie indziej.

    > Napisałeś, że ktoś ci zastawił możliwość wejścia do samochodu (zrobił
    > oczywiście źle) i przez to zmarzłeś (tak przy okazji - udało ci się
    > wsiąść jednak, czy poszedłeś sobie gdzieś na jakiś czas? Bo że nie
    > spotkałeś kierownika Pandy to jasne), więc wiedziony ciekawością, czy

    Udało mi się wcisnąć, ale niestety nie bez rozpychania, czego wolałem
    uniknąć - bo teraz pewnie tamten będzie dziamgotał, że ma jakieś
    symboliczne wgniecenie.

    > może drugie (i trzecie może) drzwi miałeś przytulone do ściany, czy może
    > niesprawne zadałem pytanie, na które uzyskałem odpowiedź. I tylko tyle.

    Jeśli tylko tyle, to tylko tyle, ale z kolei ja odebrałem twoją uwagę
    jako "sam sobie jesteś winien" - sam ją przeczytaj w takiej formie, jaką
    zacytowałem i powiedz, że nie można tego tak odczytać (abstrahuję od
    twoich intencji, bo mogę przyjąć, że nie miałeś takiego zamiaru).