  • 41. Data: 2016-05-01 23:25:37
    Temat: Re: booster parametry
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LEPEK"

    > ---
    > To ja Ci powiem. Ten program po prostu nie ma takiej możliwości.

    > ---
    > A znasz takie powiedzenie "nie ucz ojca dzieci robić" ? :-)

    No to po kiego grzyba prosisz o pomoc, skoro uważasz, że wiesz już
    wszystko na ten temat, a zmieniać nic po prostu nie chcesz?
    ---
    Czego znowu nie chcę ? Twierdziłeś, że się da. No to pokaż jak się da.

  • 42. Data: 2016-05-01 23:33:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 01.05.2016 o 23:19, re pisze:

> [...]
    > jest tu całkiem na miejscu.
    > ---
    > Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    > obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.
    >
    > Wokół Usenetu wypracowana zostałą pewna kultura wypowiedzi, przypisująca
    > znaczenie symbolowi ">" i opisująca jak należy go używać.
    > ---
    > Nie, nie snobujemy się tutaj na inne kodowania, inne standardy, wreszcie
    > takie czy inne cytowania. Korzystamy z oprogramowania by wymieniać poglądy.

    Używaj więc *odpowiedniego* oprogramowania

    > A Ty się temu usilnie nie chcesz podporządkować,
    > ---
    > Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się
    > ? A obrażać chce ?

    Było już w tym wątku napisane - przed cytatem "> "
    Co do obrażania - ty to robisz nie chcąc przyjąć zasad tu panujących
    tylko zmuszasz nas do czytania tych twoich nieczytelnych postów.

    > a sposób w jaki piszesz na
    > grupę zmienia też sens wypowiedzi innych - powodując pojawienie się przy
    > tekście podpisów osób które tego tekstu nie napisały.
    > ---
    > Taki program.

    Nie zganiaj winy na program, to ty jesteś winny bo to ty podejmujesz
    decyzję, którego używasz a tych spełniających określone wymagania jest
    od groma.

    > Czyli ogólnie rzecz biorąc postępujesz wbrew obowiązującym tu zwyczajom,
    > czyli właśnie kulturze.
    > ---
    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    Tu jest.

    > Ty się najnormalniej w świecie snobujesz na inne kodowania, inne
    > standardy, wreszcie na jakieś cytowania. Naprawdę nic nie wiesz na temat
    > Usenetu tylko sobie piszesz bo tak uważasz. Od 20 lat spotykam tu takich
    > osobników.
    >
    > Takie potrzeby wzięły się z tego że Usenet jest środkiem technicznie bardzo
    > prymitywnym, pozwalającym każdemu wrzucić tu dowolny ciąg znaków.
    > ---
    > Kolejna bzdurna teoria na temat Usenetu. Skąd Ty to bierzesz ?

    A ty skąd bierzesz tą zbędną spację przed znakiem zapytania?

    > Dlatego we wczesnych fazach rozwoju tego medium użytkownicy wypracowali
    > pewne zasady porozumiewania się, pozwalające orientować się w dyskusji.
    > ---
    > I kolejna. Co Ty możesz wiedzieć o rozwoju tego medium ? "Brałeś udział"
    > w rozwoju tego medium pisząc jakieś artykuły o d... Maryni i tyle to
    > jest warte.

    A ty co o tym wiesz skoro masz w d...e to jakie tu panują zasady?

    > I jeśli ich nie stosujesz, to Twoje wypowiedzi wprowadzają chaos burząc
    > strukturę wątku dyskusji.
    > ---
    > Ale ja tu nie mam nic do stosowania. To jest cecha programu. Napisz do
    > Microsofta.

    Piszemy do ciebie bo masz możliwość zmienić program. Jednak potwierdza
    się to co kiedyś napisałem - z ciebie jest *beton*

    --
    Czarek

  • 43. Data: 2016-05-01 23:40:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 1 May 2016 23:19:56 +0200, re napisał(a):

    > Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    > obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.

    Zwracam Ci uwagę że zachowujesz się niezgodnie z przyjętym tu obyczajem
    formatowania i cytowania postów.

    > Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się ? A
    > obrażać chce ?

    Powinieneś więc przed każdą linią postu który cytujesz dostawić znak >, lub
    linię tą usunąć.

    Zapewne przez jakiś czas użytkownicy zarówno e-maila jak i Usenetu również
    robili to ręcznie, nim nie zaczęły ich wyręczać w tym odpowiednio napisane
    programy. Jeśli nie dysponujesz takim oprogramowaniem i nie masz możliwości
    takiego pozyskać, zostaje ręczne dopisywanie.

    > Taki program.

    "Taki pies, ja tego sprzątał nie będę" - powiedział właściciel, którego
    pies nasrał na chodnik.

    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    Istotnie jest, częścią kultury i zwyczajów panujących w Usenecie.

  • 44. Data: 2016-05-02 07:54:08
    Temat: Re: zmienić, ale na jaki czytnik ?
    Od: "Danekol" <w...@o...lw>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > groma.

    > Tu jest.

    > Piszemy do ciebie bo masz możliwość zmienić program.

    Możesz napisać na jaki czytnik zmienić ? Podaj link, skąd go pobrać.

  • 45. Data: 2016-05-02 10:45:02
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-05-01 o 23:25, re pisze:

> [...]
    > ---
    > Czego znowu nie chcę ? Twierdziłeś, że się da. No to pokaż jak się da.

    Nie chcesz zmieniać. Gdybyś chciał, to znalazłbyś rozwiązanie. Używał
    np. innego programu do pisania na grupy, a w ostateczności wstawiał te
    ptaszki ręcznie. Prawie wszyscy jakoś dają radę - a ty, taki fachowiec...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 46. Data: 2016-05-02 18:48:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.05.2016 o 07:54, Danekol pisze:
    > Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Możesz napisać na jaki czytnik zmienić ? Podaj link, skąd go pobrać.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Newsreader
    Używam Thunderbirda, nie widzę potrzeby posiadania dwóch programów
    (mail + news)

    PS. wycinaj zbędne cytaty i podpis osoby na której post odpowiadasz
    (wiele czytników robi to automatycznie jeśli jest użyty "delimiter"
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter)

    --
    Czarek

  • 47. Data: 2016-05-02 22:59:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]
    > takie czy inne cytowania. Korzystamy z oprogramowania by wymieniać
    > poglądy.

    Używaj więc *odpowiedniego* oprogramowania
    Pozwól że sam wybiorę jaki program jest dla mnie odpowiedni.

> [...]
    > ? A obrażać chce ?

    Było już w tym wątku napisane - przed cytatem "> "
    Ale, że mam to ręcznie wpisywać ?

    Co do obrażania - ty to robisz nie chcąc przyjąć zasad tu panujących
    tylko zmuszasz nas do czytania tych twoich nieczytelnych postów.
    ---
    Jak się do mnie zwracasz per "ty" to rób to z dużej litery.

> [...]

    Nie zganiaj winy na program, to ty jesteś winny bo to ty podejmujesz
    decyzję, którego używasz a tych spełniających określone wymagania jest
    To Ty sobie instaluj te wszystkie programy, ja pozostanę przy swoim.

> [...]
    > czyli właśnie kulturze.
    > ---
    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    A no to przepraszam. Nie będę z tym dyskutował.

> [...]
    > Kolejna bzdurna teoria na temat Usenetu. Skąd Ty to bierzesz ?

    A ty skąd bierzesz tą zbędną spację przed znakiem zapytania?
    A piiiiii Ci do tego.

> [...]
    > jest warte.

    A ty co o tym wiesz skoro masz w d...e to jakie tu panują zasady?
    Tu po prostu nie ma żadnych szczególnych zasad.

> [...]
    > Microsofta.

    Piszemy do ciebie bo masz możliwość zmienić program.
    Skąd Ty niby wiesz czy ja mam możliwość zmienić program ?

    Jednak potwierdza
    się to co kiedyś napisałem - z ciebie jest *beton*
    ---
    Piiiii Cię obchodzi kim jestem.

  • 48. Data: 2016-05-02 23:07:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]
    > obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.

    Zwracam Ci uwagę że zachowujesz się niezgodnie z przyjętym tu obyczajem
    Zachowaj swoją subkulturę dla siebie i swoich kolegów.

> [...]
    > obrażać chce ?

    Powinieneś więc przed każdą linią postu który cytujesz dostawić znak >, lub
    Chciałbyś.

[...]
    Bredzisz.

    Jeśli nie dysponujesz takim oprogramowaniem i nie masz możliwości
    takiego pozyskać, zostaje ręczne dopisywanie.
    ---
    Naprawdę wierzysz, że ktokolwiek zrobiłby to dla Ciebie ?

    > Taki program.

    "Taki pies, ja tego sprzątał nie będę" - powiedział właściciel, którego
    pies nasrał na chodnik.
    ---
    Komunikujemy się, nie snobujemy.

    > Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów.

    Istotnie jest, częścią kultury i zwyczajów panujących w Usenecie.
    ---
    To zwykłe rozwiązanie techniczne.

  • 49. Data: 2016-05-02 23:15:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LEPEK"

> [...]
    > ---
    > Czego znowu nie chcę ? Twierdziłeś, że się da. No to pokaż jak się da.

    Nie chcesz zmieniać.
    ---
    Bardzo chcę.

    Gdybyś chciał, to znalazłbyś rozwiązanie.
    ---
    Obiecuję, że znajdę.

    Używał
    np. innego programu do pisania na grupy,
    ---
    Pozostańmy przy tym. Naucz mnie jak nim ładniej pisać :-)

    a w ostateczności wstawiał te
    ptaszki ręcznie.
    ---
    To bardzo dobre rozwiązanie.

    Prawie wszyscy jakoś dają radę
    ---
    Czemu Ty sobie nie dajesz rady ?

    - a ty, taki fachowiec...
    ---
    No cóż ...

  • 50. Data: 2016-05-02 23:46:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Newsreader
    Używam Thunderbirda, nie widzę potrzeby posiadania dwóch programów
    Jest sens w ogóle używania czegoś innego niż Windows Live Mail ?

    Widzę, że odkryłeś swoje powołanie