  • 31. Data: 2016-04-30 15:57:27
    Temat: Re: booster parametry
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z drugiej strony z lapanki na grupy nie biora.

  • 32. Data: 2016-04-30 21:39:02
    Temat: Re: re do szamba
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 15:54, Danekol pisze:

    > Smierdziel zarzuca drugiemu brak kultury :)))
    > Obrazić śmierdziela to mało.
    > Śmierdziela należy wrzucic do szamba,
    > bo tam jest miejsce śmierdziela.

    A jak nazywać tego, kto takiego imbecyla jeszcze wyciąga na światło
    dzienne? Zignorować chama i będzie po kłopocie.

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2016-04-30 23:39:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Danekol"

    Smierdziel zarzuca drugiemu brak kultury :)))
    Obrazić śmierdziela to mało.
    Śmierdziela należy wrzucic do szamba,
    bo tam jest miejsce śmierdziela.
    ---
    Kolejna "bogata" wypowiedź

  • 34. Data: 2016-05-01 03:40:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-04-30 o 23:39, re pisze:
    > Smierdziel zarzuca drugiemu brak kultury :)))
> [...]

    Ale szczera i prawdziwa.
    Zaczniesz wreszcie poprawnie cytować czy dalej będziesz śmierdział ?

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2016-05-01 08:48:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-01 o 03:40, RadoslawF pisze:

    > Ale szczera i prawdziwa.
    > Zaczniesz wreszcie poprawnie cytować czy dalej będziesz śmierdział ?

    Nie zacznie. Możesz przestać dyskutować z gównem?

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2016-05-01 09:41:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 30 Apr 2016 13:49:22 +0200, re napisał(a):

    > ---
    > A ja uważam, że jedynym celem twojej wypowiedzi jest chęć obrażenia mnie,
    > czyli zwykły brak kultury.

    W żadnym wypadku nie jest to chęć obrażenia Ciebie, ale słowo "kultura"
    jest tu całkiem na miejscu.

    Wokół Usenetu wypracowana zostałą pewna kultura wypowiedzi, przypisująca
    znaczenie symbolowi ">" i opisująca jak należy go używać.
    A Ty się temu usilnie nie chcesz podporządkować, a sposób w jaki piszesz na
    grupę zmienia też sens wypowiedzi innych - powodując pojawienie się przy
    tekście podpisów osób które tego tekstu nie napisały.
    Czyli ogólnie rzecz biorąc postępujesz wbrew obowiązującym tu zwyczajom,
    czyli właśnie kulturze.

    Takie potrzeby wzięły się z tego że Usenet jest środkiem technicznie bardzo
    prymitywnym, pozwalającym każdemu wrzucić tu dowolny ciąg znaków.
    Dlatego we wczesnych fazach rozwoju tego medium użytkownicy wypracowali
    pewne zasady porozumiewania się, pozwalające orientować się w dyskusji.
    I jeśli ich nie stosujesz, to Twoje wypowiedzi wprowadzają chaos burząc
    strukturę wątku dyskusji.

  • 37. Data: 2016-05-01 10:54:26
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-04-29 o 20:49, re pisze:

    > Użytkownik "LEPEK"

    > ---
    > To ja Ci powiem. Ten program po prostu nie ma takiej możliwości.

    > ---
    > A znasz takie powiedzenie "nie ucz ojca dzieci robić" ? :-)

    No to po kiego grzyba prosisz o pomoc, skoro uważasz, że wiesz już
    wszystko na ten temat, a zmieniać nic po prostu nie chcesz?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 38. Data: 2016-05-01 20:11:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-28 22:18, Dykus wrote:
    > Nie przesadzaj, chyba specjalnie oczy zakrywasz. ;) Niedawno na Allegro
    > kupowałem nowe ogniwa do wkrętarki, więc dostępne są, a jako, że skąpy
    > jestem, to drogie być nie mogły. :)

    Hmmm szukalem jakiś rok temu. Mogłem wyszukac w katalogu 20A ale przy
    próbie kupienia chcieli rozmawiać od 100 sztuk a potem w ogóle nie
    chcieli jak się okazało żem hobbysta. Może sie cos pozmieniało na rynku.
    Największe co znalazlem to coś koło 10A i one nie były wirtualne.

    > Wamtechnik ma sporą ofertę ogniw.

    Zerkne jeszcze, mialem na celu wymiane ogniw z żelowych pb na 18650 w
    wózku akumulatorowym (dla niepełnosprawnego). Prawie wszystkie akku
    żelowe wysiadają po kilku miesiącach od wstrząsów, coś zmienili w
    techonologii produkcji i się już nie nadają :/

    > Oczywiście odnoszę się do "10A", a nie "400A" dla rozruchu silnika... :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=_elNY-bmCkQ
    > Myślisz, że to fake?

    Nie zdjął klem. Co oznacza że główny akku brał udział w rozruchu.
    Chciałbym zobaczyć jak startuje silnik na samych drutach. Tak na
    marginesie, jesli tylko dostarczy jakies ~50A to rozrusznik powinien się
    zebrać, choć nie tak żwawo. To już jest w zasięgu takiego pudełka.

    > Z drugiej strony - aku rozładowany do 0V

    Wątpie czy do 0 bo to najgównianiejszy miernik pod slońcem.

    > , profil i sklep "Ceramizery",
    > hmm... ;)

    Ilość wałków związanych z takimi magicznymi pudełkami na YT jest
    zdumiewająca. Gdzieś miałem filmik jak pokazywali 18650 GTF 9900mAh na
    iMax B6 która naładowała się i rozladowala się idealnie do 9900mAh.
    Potem okazało się że firmware podmieniony na symulacje (co podobno widać
    bo działał troche inaczej) a filmik produkcji chińskiej.

    Jakiś czas temu popularny był film jak odpalano autobus paluszkiem AAA
    wyjętym z mp3 playera. Całkiem do rzeczy zrobiony, ciężko wyczaić błąd.

  • 39. Data: 2016-05-01 23:19:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]
    > czyli zwykły brak kultury.

    W żadnym wypadku nie jest to chęć obrażenia Ciebie, ale słowo "kultura"
    Mówię Ci, że zachowujesz się niewłaściwie. Grupy dyskusyjne nie służą do
    obrażania innych. Zachowaj uwagi na temat innych dla siebie.

    Wokół Usenetu wypracowana zostałą pewna kultura wypowiedzi, przypisująca
    znaczenie symbolowi ">" i opisująca jak należy go używać.
    ---
    Nie, nie snobujemy się tutaj na inne kodowania, inne standardy, wreszcie
    takie czy inne cytowania. Korzystamy z oprogramowania by wymieniać poglądy.

    A Ty się temu usilnie nie chcesz podporządkować,
    ---
    Skąd teza, że nie chcę ? Napisałem "nauczcie mnie cytować". Nie chce się ? A
    obrażać chce ?

    a sposób w jaki piszesz na
    grupę zmienia też sens wypowiedzi innych - powodując pojawienie się przy
    tekście podpisów osób które tego tekstu nie napisały.
    ---
    Taki program.

    Czyli ogólnie rzecz biorąc postępujesz wbrew obowiązującym tu zwyczajom,
    czyli właśnie kulturze.
    ---
    Nie opowiadaj pierdół jakoby cytowanie było kwestią kultury i zwyczajów. Ty
    się najnormalniej w świecie snobujesz na inne kodowania, inne standardy,
    wreszcie na jakieś cytowania. Naprawdę nic nie wiesz na temat Usenetu tylko
    sobie piszesz bo tak uważasz. Od 20 lat spotykam tu takich osobników.

    Takie potrzeby wzięły się z tego że Usenet jest środkiem technicznie bardzo
    prymitywnym, pozwalającym każdemu wrzucić tu dowolny ciąg znaków.
    ---
    Kolejna bzdurna teoria na temat Usenetu. Skąd Ty to bierzesz ?

    Dlatego we wczesnych fazach rozwoju tego medium użytkownicy wypracowali
    pewne zasady porozumiewania się, pozwalające orientować się w dyskusji.
    ---
    I kolejna. Co Ty możesz wiedzieć o rozwoju tego medium ? "Brałeś udział" w
    rozwoju tego medium pisząc jakieś artykuły o d... Maryni i tyle to jest
    warte.

    I jeśli ich nie stosujesz, to Twoje wypowiedzi wprowadzają chaos burząc
    strukturę wątku dyskusji.
    ---
    Ale ja tu nie mam nic do stosowania. To jest cecha programu. Napisz do
    Microsofta.

  • 40. Data: 2016-05-01 23:22:48
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > <cut>
    > LOL!

    A nawet ktoś to jednak spisał:
    http://www.ietf.org/rfc/rfc3676.txt
    ---
    Co z tego ? Ktoś tak samo napisał jak pisać w HTML. Umiesz ? Nie umiesz ?
    Masz to w d..ie ?