  • 51. Data: 2016-05-02 23:52:51
    Temat: Re: re do szamba
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    > Smierdziel zarzuca drugiemu brak kultury :)))
    > Obrazić śmierdziela to mało.
    > Śmierdziela należy wrzucic do szamba,
    > bo tam jest miejsce śmierdziela.
    > ---
    > Kolejna "bogata" wypowiedź

    Ale szczera i prawdziwa.
    ---
    Chamska i bzdurna.

    Zaczniesz wreszcie poprawnie cytować czy dalej będziesz śmierdział ?
    ---
    Chyba Ty

  • 52. Data: 2016-05-02 23:53:39
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz"

    Nie zacznie. Możesz przestać dyskutować z gównem?
    ---
    Baczność, bo Liwiusz pisze

  • 53. Data: 2016-05-03 05:30:15
    Temat: Re: booster parametry
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 02.05.2016 o 22:59, re pisze:
    > Jak się do mnie zwracasz per "ty" to rób to z dużej litery.

    Napisałem zgodnie z zasadami polskiej pisowni i zasadami panującymi w
    sieci, pisząc do ciebie, nie mam najmniejszego zamiaru tego zmieniać.

    --
    Czarek

  • 54. Data: 2016-05-03 11:16:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-05-02 o 23:15, re pisze:

    > Pozostańmy przy tym. Naucz mnie jak nim ładniej pisać :-)

    Posłuchaj, jeśli świadomie używasz niewłaściwego programu, to ja cię nie
    zamierzam niczego uczyć. To nie podstawówka, że trzeba się męczyć z
    każdym głąbem :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 55. Data: 2016-05-03 12:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Jednak potwierdza
    > się to co kiedyś napisałem - z ciebie jest *beton*
    > ---
    > Piiiii Cię obchodzi kim jestem.

    Nie wytłumaczysz...
    re pod względem komponowania posta to niestety zulownia - jak panu
    przeszkadza ze pijemy pod sklepem i jaramy faje na klatce to niech pan
    zmieni sklep i mieszkanie.
    Ale ze pisze w miare ciekawie a i nadziei na zmiane formatu postów nie ma -
    ja przestałem sie czepiac. Nie wytłumaczysz, ze poprawnie skomponowane
    posty łatwiej sie czyta, ze kolorowanie cytatów, ze te zasady wymyslono po
    cos - ot lokalna egzotyka.

  • 56. Data: 2016-05-03 19:54:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Czarek"

> [...]

    Napisałem zgodnie z zasadami polskiej pisowni i zasadami panującymi w
    sieci, pisząc do ciebie, nie mam najmniejszego zamiaru tego zmieniać.
    Zwykły brak kultury

  • 57. Data: 2016-05-04 00:49:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 2 May 2016 23:07:19 +0200, re napisał(a):

    > Zachowaj swoją subkulturę dla siebie i swoich kolegów.

    No i tak to tu działa, Ty jesteś ten jedyny który się nie dostosował.

    > Komunikujemy się, nie snobujemy.

    No właśnie - komunikujmy. A Ty tą komunikację burzysz, stosując świadomie i
    z wyboru nieczytelne cytowanie. To co piszesz jest z tego powodu
    niezrozumiałe, bo trudno odganąć co piszesz Ty, a co napisał ten komu
    odpowiadasz.
    Z tego powodu sprawna komunikacja jest utrudniona.
    A przyczyną jest to, że nie potrafisz obsugiwać prawidłowo swojego
    komputera i co gorsza wydajesz się być z tego dumny.

    > To zwykłe rozwiązanie techniczne.

    Dokładnie i jak każde wymaga pewnego poziomu obsługi.
    Tzw. "kultura techniczna".
    Podobnie jak samochód - należy go używać zgodnie ze sztuką i wtedy jest
    wszystko ok.
    I nie - nie używasz Usenetu zgodnie ze sztuką.

  • 58. Data: 2016-05-05 19:07:16
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > Zachowaj swoją subkulturę dla siebie i swoich kolegów.

    No i tak to tu działa, Ty jesteś ten jedyny który się nie dostosował.
    ---
    Bredzisz.

  • 59. Data: 2016-05-05 19:18:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]

    ja przestałem sie czepiac. Nie wytłumaczysz, ze poprawnie skomponowane
    posty łatwiej sie czyta, ze kolorowanie cytatów, ze te zasady wymyslono po
    Jesteś bezczelny, ale też śmieszny

    http://niusy.pl/oe/cytowanie.html :-)

  • 60. Data: 2016-05-05 19:19:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "PiteR"

    > Ta, mały kazio robi za rzecznika Microsofta.

    Microsoft to pewnie ma Usenet w dupie.
    ---
    To po co dorabiać ideologię.