  • 1. Data: 2012-07-02 14:19:16
    Temat: zmiana taryfy w Plusie - czy oni sie kiedys nauczą?
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witajcie,

    W okresie ważności konta zmieniłem sobie taryfę na Plus na Kartę kodem *147*11#
    z opłata 3 PLN (złodziejstwo, ale niech im będzie). Po otrzymaniu SMS
    potwierdzajacego zmiane taryfy uruchomilem sobie kodem *136*11*04# usługę Rok
    Ważności Konta i następnie doładowalem sobie konto kwotą 5 PLN. Kwota
    doładowania zwiekszyla srodki, waznosc konta na polaczenia wychodzace
    wydluzyla sie do lipca 2013. To ostatnie teoretycznie.
    Od tego czasu jakakolwiek próba połączenia się z dowolnym numerem generuje
    komunikat 'numer jest w tym momencie nieosiągalny', działają mi tylko
    polaczenia na nry 800... ....
    Próbowalem skontaktować się na czacie online. bylem 3-ci w kolejce.
    Czekałem...2....1.. i pojawiło się 'w tej chwili nie ma wolnych agentów'/

    Czy ktoś z Was wie jak sobie poradzić z jak zwykle prokliencką polityką
    molocha (pdo kierunkiem solorza w szczegolnosci)? Poza oczywiscie zmianą
    operatora ;)

    Swoją drogą gratuluję ekipie Solorza. Pojecie o biznesie może i mają, ale
    pojecia o Klientach i ich obsludze mają marne - i dotyczy to roznych spoleczek
    w ktorych ci ludzie występują. Moja rada dla nich otwierają rzeźnie i masarnie
    albo plantacje orzecha włoskiego a nie zajmują się biznesami z czynnikiem ludzkim.

  • 2. Data: 2012-07-02 14:37:35
    Temat: Awaria w prepaidach w Plusie
    Od: " " <n...@g...pl>

    <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    "W tej chwili występuje problem z wykonywaniem połączeń z numerów na kartę.
    Dział techniczny już zajmuje się jego rozwiązywaniem. Proszę o cierpliwość."
    dotyczy to "Ogólnie numerów prepaid (na doładowania)

    Informacja z BOK Plusa.

    Stara taryfa Simplus na innym numerze u mnie działa, zdaje się więc że sypnełą
    się nowa platforma dla Plusa na Kartę. Proponuję wstrzymać się ze zmianą
    taryfy ;) Chyba, że ktoś lubi być betatesterem (outsourcing usług popularny ;)

  • 3. Data: 2012-07-02 15:09:24
    Od: "dizel" <x...@x...com>

    Plus i ta ich cudowna platforma , która to już 4 czy 5 ? Że się jeszcze ludziom to
    nie znudziło

  • 4. Data: 2012-07-03 11:09:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin

> [...]
    > spoleczek w ktorych ci ludzie występują. Moja rada dla nich otwierają
    > rzeźnie i masarnie albo plantacje orzecha włoskiego a nie zajmują się

    Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą
    straty, np. takich, co płacą 5 zł rocznie i zawracają głowę na infolinii.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2012-07-04 00:46:31
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą
    > straty, np. takich, co płacą 5 zł rocznie i zawracają głowę na infolinii.

    Jak przynoszą straty, skoro korzystają z przygotowanej oferty operatora? ;)
    Poza tym osoby prowadzące biznes powinny być bardziej zorientowane w tym czym
    kręcą. To że ja wydam 5 złotych rocznie nie oznacza, że to jest cały dochód
    Plusa z aktywacji mojego nr prepaid.

  • 6. Data: 2012-07-04 16:58:59
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-07-03 11:09, to wrote:

    > Podstawa w biznesie to kulturalnie pozbyć się klientów, którzy przynoszą
    > straty, np. takich, co płacą 5 zł rocznie i zawracają głowę na infolinii.

    Żaden klient nie "przynosi strat" w firmie, która ciężką kasę wkłada w
    infrastrukturę, którą musi czyms potem napełnić.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 7. Data: 2012-07-04 17:55:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > W okresie ważności konta zmieniłem sobie taryfę na Plus na Kartę kodem
    > *147*11#
    > z opłata 3 PLN (złodziejstwo, ale niech im będzie). ...

    Wymusili na mnie zapłatę 5zł by zaakceptować przeniesienie numeru do innej
    sieci. Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-07-05 12:32:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin

    > Jak przynoszą straty, skoro korzystają z przygotowanej oferty operatora?
    > ;)

    No właśnie tak. Dorośniesz, to zrozumiesz...

    --
    ignorance is bliss

  • 9. Data: 2012-07-05 12:32:48
    Od: to <t...@i...pl>

    begin TGor

    > Żaden klient nie "przynosi strat" w firmie, która ciężką kasę wkłada w
    > infrastrukturę, którą musi czyms potem napełnić.

    Bzdura.

    --
    ignorance is bliss