eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyznak T6a i kierunkowskazy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 180

  • 161. Data: 2016-04-07 09:08:18
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy KTO MOŻE WYDAĆ OFICJALNĄ INTERPRETACJĘ?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    odpowiedz zbiorcza:

    >>>> Jak już to zbieraj podpisy pod projektem obywatelskim dodania definicji
    >>>> zmiany kierunku ruchu do PoRD. Tylko znowu po co, skoro jednak ludzie
    >>>> sobie radzą bez tej zbędnej definicji.
    >>>>
    >>> PoRD to w ogóle przydałoby się przewietrzyć. Jest sporo bezsensownych
    >>> zapisów a niektórych przydatnych nie ma.
    prawda

    >>>
    >>> A w ogóle to pozwólmy ludziom myśleć :)
    też zgoda

    > Ja generalnie jestem za upraszczaniem przepisów i wprowadzeniem zdrowego
    > rozsądku. Bo teraz wszyscy chcą mieć wszystko doszczegółowione prawnie.
    > I potem pojawiają się na egzaminie pytania o długość drążka zmiany
    > biegów tak jakby to kierowcy było do czegokolwiek potrzebne :)

    napisalem wczesniej o egzaminowaniu - przepis musi byc jednoznaczny aby
    np 5 dowolnych osob w identyczny sposob go zinterpretowało



  • 162. Data: 2016-04-07 10:45:27
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy KTO MOŻE WYDAĆ OFICJALNĄ INTERPRETACJĘ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    sirapacz wrote:

    > odpowiedz zbiorcza:
    >
    >>>>> Jak już to zbieraj podpisy pod projektem obywatelskim dodania definicji
    >>>>> zmiany kierunku ruchu do PoRD. Tylko znowu po co, skoro jednak ludzie
    >>>>> sobie radzą bez tej zbędnej definicji.
    >>>>>
    >>>> PoRD to w ogóle przydałoby się przewietrzyć. Jest sporo bezsensownych
    >>>> zapisów a niektórych przydatnych nie ma.
    > prawda
    >
    >>>>
    >>>> A w ogóle to pozwólmy ludziom myśleć :)
    > też zgoda
    >
    >> Ja generalnie jestem za upraszczaniem przepisów i wprowadzeniem zdrowego
    >> rozsądku. Bo teraz wszyscy chcą mieć wszystko doszczegółowione prawnie.
    >> I potem pojawiają się na egzaminie pytania o długość drążka zmiany
    >> biegów tak jakby to kierowcy było do czegokolwiek potrzebne :)
    >
    > napisalem wczesniej o egzaminowaniu - przepis musi byc jednoznaczny aby
    > np 5 dowolnych osob w identyczny sposob go zinterpretowało

    oprócz tego musi byc sensowne a nie ukierunkowane na uwalenie by zarobić
    na powtórce. Jakby opłata za egzamin była raz z możliwością powtarzania
    to automagicznie zdawalność by wzrosła :)

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 163. Data: 2016-04-07 10:45:49
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > W dniu 2016-04-06 o 20:37, masti pisze:
    >> Liwiusz wrote:
    >>
    >>> W dniu 2016-04-06 o 15:46, masti pisze:
    >>>> Liwiusz wrote:
    >>>>
    >>>>> W dniu 2016-04-06 o 14:45, r...@k...pl pisze:
    >>>>>> Wed, 6 Apr 2016 14:02:28 +0200, w
    >>>>>> <5704fadc$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <b...@s...ma>
    >>>>>> napisał(-a):
    >>>>>>
    >>>>>>>> Jak sie trzymac przepisow, to trzymac :-)
    >>>>>>>
    >>>>>>> Przepis wymaga, aby ustawic się, żeby skręcić.
    >>>>>>
    >>>>>> A bez ustawiania nie mogę skręcić?
    >>>>>
    >>>>> Trochę to fizycznie niemożliwe.
    >>>>
    >>>> naprawdę?
    >>>
    >>> Ustawienie może być błędne, ale zawsze jakieś jest.
    >>
    >> jak dla mnie ustawienie jest wyłacznie świadome.
    >
    > No to masz problem.

    a jaki?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 164. Data: 2016-04-07 11:03:15
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-07 o 10:45, masti pisze:
    > Liwiusz wrote:
    >
    >> W dniu 2016-04-06 o 20:37, masti pisze:
    >>> Liwiusz wrote:
    >>>
    >>>> W dniu 2016-04-06 o 15:46, masti pisze:
    >>>>> Liwiusz wrote:
    >>>>>
    >>>>>> W dniu 2016-04-06 o 14:45, r...@k...pl pisze:
    >>>>>>> Wed, 6 Apr 2016 14:02:28 +0200, w
    >>>>>>> <5704fadc$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <b...@s...ma>
    >>>>>>> napisał(-a):
    >>>>>>>
    >>>>>>>>> Jak sie trzymac przepisow, to trzymac :-)
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Przepis wymaga, aby ustawic się, żeby skręcić.
    >>>>>>>
    >>>>>>> A bez ustawiania nie mogę skręcić?
    >>>>>>
    >>>>>> Trochę to fizycznie niemożliwe.
    >>>>>
    >>>>> naprawdę?
    >>>>
    >>>> Ustawienie może być błędne, ale zawsze jakieś jest.
    >>>
    >>> jak dla mnie ustawienie jest wyłacznie świadome.
    >>
    >> No to masz problem.
    >
    > a jaki?

    Że nie ogarniasz świata, bo próbujesz rozumieć go przez swoje dziwne
    założenia.

    --
    Liwiusz


  • 165. Data: 2016-04-07 11:05:08
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > W dniu 2016-04-07 o 10:45, masti pisze:
    >> Liwiusz wrote:
    >>
    >>> W dniu 2016-04-06 o 20:37, masti pisze:
    >>>> Liwiusz wrote:
    >>>>
    >>>>> W dniu 2016-04-06 o 15:46, masti pisze:
    >>>>>> Liwiusz wrote:
    >>>>>>
    >>>>>>> W dniu 2016-04-06 o 14:45, r...@k...pl pisze:
    >>>>>>>> Wed, 6 Apr 2016 14:02:28 +0200, w
    >>>>>>>> <5704fadc$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <b...@s...ma>
    >>>>>>>> napisał(-a):
    >>>>>>>>
    >>>>>>>>>> Jak sie trzymac przepisow, to trzymac :-)
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> Przepis wymaga, aby ustawic się, żeby skręcić.
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> A bez ustawiania nie mogę skręcić?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Trochę to fizycznie niemożliwe.
    >>>>>>
    >>>>>> naprawdę?
    >>>>>
    >>>>> Ustawienie może być błędne, ale zawsze jakieś jest.
    >>>>
    >>>> jak dla mnie ustawienie jest wyłacznie świadome.
    >>>
    >>> No to masz problem.
    >>
    >> a jaki?
    >
    > Że nie ogarniasz świata, bo próbujesz rozumieć go przez swoje dziwne
    > założenia.

    bo nie zgadzają się z Twoimi założeniami?

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 166. Data: 2016-04-07 11:38:14
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2016 09:02:56 +0200, w <ne50n7$chg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    sirapacz <n...@s...pl> napisał(-a):

    >
    > >> a w tym przypadku (to moje watpliwe skrzyzowanie)?
    > >> https://www.google.pl/maps/place/Jab%C5%82oniowa,+05
    -520+S%C5%82omczyn/@52.064235,21.1524646,3a,60y,138.
    83h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZiYApiefF5aZ1EktZ5XKmg!2
    e0!7i13312!8i6656!4m2!3m1!1s0x47192913557ec54d:0x294
    e2fb0ee2c5a25
    > >>
    > >
    > > IMHO jak najbardziej obowiązkowo migać.
    > >
    > > Shrek.
    >
    > nawet jak pasy na drodze są i prowadzą zgodnie z kierunkiem
    > pierwszeństwa a ten z podporządkowanej ma znak ustąp pierwszeństwa oraz
    > linię zatrzymania?

    Oczywiście, że nawet.
    I oczywiście w razie kolizji winny będzie ten z podporządkowanej, gdy nie
    zamigamy, ale wątek jest czy migać a nie kto winny :).


  • 167. Data: 2016-04-07 11:39:24
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 7 Apr 2016 08:45:49 -0000 (UTC), w <ne56nt$9dj$1@dont-email.me>, masti
    <g...@t...hell> napisał(-a):

    > >>>>> Trochę to fizycznie niemożliwe.
    > >>>>
    > >>>> naprawdę?
    > >>>
    > >>> Ustawienie może być błędne, ale zawsze jakieś jest.
    > >>
    > >> jak dla mnie ustawienie jest wyłacznie świadome.
    > >
    > > No to masz problem.
    >
    > a jaki?

    Wychodzi, że jeśli ustawiasz się nieświadomie, to fizycznie nie możesz skręcić
    ;)


  • 168. Data: 2016-04-07 12:24:25
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: masti <g...@t...hell>

    r...@k...pl wrote:

    > Thu, 7 Apr 2016 08:45:49 -0000 (UTC), w <ne56nt$9dj$1@dont-email.me>, masti
    > <g...@t...hell> napisał(-a):
    >
    >> >>>>> Trochę to fizycznie niemożliwe.
    >> >>>>
    >> >>>> naprawdę?
    >> >>>
    >> >>> Ustawienie może być błędne, ale zawsze jakieś jest.
    >> >>
    >> >> jak dla mnie ustawienie jest wyłacznie świadome.
    >> >
    >> > No to masz problem.
    >>
    >> a jaki?
    >
    > Wychodzi, że jeśli ustawiasz się nieświadomie, to fizycznie nie możesz skręcić
    > ;)

    to muszę sobie zbudować drogi punkt-unkt i to proste bo żaden zakręt nie
    wchodzi w rachubę :)

    --
    Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett


  • 169. Data: 2016-04-07 12:56:05
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-04-07 o 11:38, r...@k...pl pisze:

    > Oczywiście, że nawet.
    > I oczywiście w razie kolizji winny będzie ten z podporządkowanej, gdy nie
    > zamigamy, ale wątek jest czy migać a nie kto winny :).

    :)
    w skrocie: zdrowy rozsądek i intuicja... a jak egzamin oblejesz to
    nastepnym razem zrobisz odwrotnie.



  • 170. Data: 2016-04-07 12:57:33
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy KTO MOŻE WYDAĆ OFICJALNĄ INTERPRETACJĘ?
    Od: sirapacz <n...@s...pl>


    >> napisalem wczesniej o egzaminowaniu - przepis musi byc jednoznaczny aby
    >> np 5 dowolnych osob w identyczny sposob go zinterpretowało
    >
    > oprócz tego musi byc sensowne a nie ukierunkowane na uwalenie by zarobić
    > na powtórce. Jakby opłata za egzamin była raz z możliwością powtarzania
    > to automagicznie zdawalność by wzrosła :)

    śmiem twierdzić, że wręcz większość zdawałaby za pierwszym razem
    (nielicząc osób nieodróżniających przodu od tyłu samochodu).



strony : 1 ... 10 ... 16 . [ 17 ] . 18


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: