  • 141. Data: 2016-04-06 13:47:56
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-04-06 o 11:35, r...@k...pl pisze:
    > Czy pojedzie prosto czy lekko w lewo i tak musi przepuścić.
    Jeżdżę tamtędy do tydzień. Nie masz racji. Ustąpić pierwszeństwa musi,
    ale jak ktoś jedzie główną lekko w lewo, to z tej drogi po prawej
    spokojnie można jechać w prawo (w tę drogę "lekko w prawo"). Jest tam
    dość szeroko.
    Jacek

  • 142. Data: 2016-04-06 14:01:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-06 o 13:47, Jacek pisze:
> [...]
    > ale jak ktoś jedzie główną lekko w lewo, to z tej drogi po prawej
    > spokojnie można jechać w prawo (w tę drogę "lekko w prawo"). Jest tam

    No tak, tylko skoro i tak nie możesz się sugerować kierunkowskazami (bo
    jak będzie migał w lewo, a pojedzie w prawo, to i tak będzie
    wyjeżdżającego wina, jak się zdzwonią), to jest to tylko pusta informacja.

    --
    Liwiusz

  • 143. Data: 2016-04-06 14:02:28
    Temat: Re: zmiana kierunku jazdy.
    Od: "Ignacy" <b...@s...ma>

    > Użytkownik "Ignacy" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w

    > A skad wiesz, ze nie nalezy tego robic ?
    >
    > Jak sie trzymac przepisow, to trzymac :-)
    >
    > J.

    Przepis wymaga, aby ustawic się, żeby skręcić.
    Tam nic nie ma o jeździe na zakręcie.

  • 144. Data: 2016-04-06 14:45:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Apr 2016 14:02:28 +0200, w
    <5704fadc$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <b...@s...ma>
    napisał(-a):

    > Przepis wymaga, aby ustawic się, żeby skręcić.

    A bez ustawiania nie mogę skręcić?

  • 145. Data: 2016-04-06 14:49:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przepis wymaga, aby ustawic się, żeby skręcić.
    >Tam nic nie ma o jeździe na zakręcie.

    Ani nic o braku zakretu, skrzyzowaniu itp.

    Czy wiec na zakrecie nie zachodzi zmiana kierunku czy przed zakretem
    nalezy sie ustawic po wlasciwiej stronie pasa/jezdni ?
    A moze "jak pan ma PJ i skonczyl kurs, to co sie pan glupio pyta" :-P

    P.S. przechodzenie na lewy pas jezdni autostrady przed kazdym zakretem
    w lewo byloby faktycznie ciekawe :-)

    J.

  • 146. Data: 2016-04-06 14:57:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-06 o 14:45, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 6 Apr 2016 14:02:28 +0200, w
    > <5704fadc$0$22824$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <b...@s...ma>

    > A bez ustawiania nie mogę skręcić?

    Trochę to fizycznie niemożliwe.

    --
    Liwiusz

  • 147. Data: 2016-04-06 15:45:39
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 6 Apr 2016 14:57:15 +0200, w <ne313c$mg8$2@node2.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Trochę to fizycznie niemożliwe.

    Cóż, z reguły skrętu wykonuję jadąc normalnie między krawężnikiem i linią, bez
    żadnego ustawiania się. Ale skoro to niemożliwe, to już tak robić nie będę ;)

  • 148. Data: 2016-04-06 15:46:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Trochę to fizycznie niemożliwe.

    naprawdę?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 149. Data: 2016-04-06 15:46:46
    Temat: Re: nie ma definicji.
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ignacy wrote:

    > Nie wciskaj mi, że ja wskazywałem że art. 22.2 PoRD jest definicją.
    > W ponizszym poście jeszcze rozumiałeś o co chodzi,
    > a póżniej popieprzyło ci się i zacząłeś mi wciskać jakieś definicje.
    >
    > kopia twojego postu :
    > masti <g...@t...hell>
    > 5 kwietnia 2016 16:49

    > wskaż który punkt art 22, lub jakiegokolwiek innego, podaje definicję
    > zmiany kierunku ruchu. Ale konkretnie z cytatem.
    >
    > koniec kopii postu.
    >
    > Moja odpowiedź była, że nie ma takiej definicji w PoRD.

    ty czytasz co piszesz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 150. Data: 2016-04-06 15:57:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-06 o 15:45, r...@k...pl pisze:

    > Cóż, z reguły skrętu wykonuję jadąc normalnie między krawężnikiem i linią, bez
    > żadnego ustawiania się. Ale skoro to niemożliwe, to już tak robić nie będę ;)

    To, że nie mościsz się przed wykonaniem skrętu nie oznacza, że każdy
    skręt zaczyna się od jakiegoś ustawienia.

    --
    Liwiusz