  • 1. Data: 2009-11-25 09:21:13
    Temat: zmiana AUS info kolejowa
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Od 1 grudnia zmiana 194 36 na 197 57, PKP uniezalezniają się pod tym
    względem od TP, przechodzą do "swojego" operatora:

    http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=11452

  • 2. Data: 2009-11-25 22:24:20
    Temat: Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:
    > Od 1 grudnia zmiana 194 36 na 197 57, PKP uniezalezniają się pod tym
    > względem od TP, przechodzą do "swojego" operatora:
    >
    > http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=11452
    Ciekawe czy będzie działać w SN 84 (nie jeżdżą tam już żadne pociągi
    pasażerskie ;-))?

    Przemek

  • 3. Data: 2009-11-26 08:21:04
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    On 25 Lis, 23:24, Przemysław Kowalik <p...@A...pl> wrote:
    > Użytkownik wiwany napisał:> Od 1 grudnia zmiana 194 36 na 197 57, PKP
    uniezalezniają się pod tym

    > Ciekawe czy będzie działać w SN 84 (nie jeżdżą tam już żadne pociągi
    > pasażerskie ;-))?
    >
    > Przemek

    Od 12/13 grudnia zmiana rozkładu, może co pojedzie...
    Poza tym marketingowo oczywistym powinno być działanie numeru w każdej
    SN z myślą choćby o tych, którzy zdecydują się na dojazd autobusem "do
    kolei". Kwestia tylko zoptymalizowania rejonów obsługi numeru/ów 197
    57- np. wywołania "zamojskie" może obsługiwać info w Lublinie....

  • 4. Data: 2009-11-27 01:31:44
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "wiwany" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    > Od 1 grudnia zmiana 194 36 na 197 57, PKP uniezalezniają się pod tym
    > względem od TP, przechodzą do "swojego" operatora:
    >
    > http://www.kpinfo.pl/news.php?readmore=11452

    A przenośność nie obejmuje numerów 1xxxx? ;-)

    Piotr

  • 5. Data: 2009-11-27 09:35:38
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik wiwany napisał:

> [...]
    > kolei". Kwestia tylko zoptymalizowania rejonów obsługi numeru/ów 197
    > 57- np. wywołania "zamojskie" może obsługiwać info w Lublinie....

    No zasadniczo to pozostały dwa kursy autobusów za pociągi (na odcinku
    Rejowiec-Zamość) w których to autobusach jeździ się na biletach
    kolejowych więc jakaś namiastka ruchu jest.

    Ale widzę, ze nie zaglądasz chyba na pl.misc.kolej. Tam Pierwszy Busiarz
    Polski Katolickiej, Aron aka Arkadiusz Oleszczuk non-stop dowodzi, że w
    województwie lubelskim pociągi pasażerskie powinny jeździć wyłącznie z
    Lublina do Warszawy + ewentualnie szynobusy do Radomia i międzynarodowe
    przez Terespol i Dorohusk, bo na pozostałych trasach jeździ wyłącznie
    tzw. rodzina kolejowa.
    Z powyższego wynika, że właściwie dla obsłużenia tej garstki podróżnych
    197 57 jest zbędne w SN 81, 82, 83, 84 (w kilku innych pewnie też) ;-).

    Przemek

  • 6. Data: 2009-11-27 13:53:55
    Temat: [NTG]Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > przez Terespol i Dorohusk, bo na pozostałych trasach jeździ wyłącznie tzw.

    pociagi powinny jezdzic tam, gdzie jest to oplacalne dla operatorow
    z polska katolicka nie ma to raczej wiele wspolnego, raczej ze zdrowym
    rozsadkiem

  • 7. Data: 2009-11-27 15:32:09
    Temat: Re: [NTG]Re: zmiana AUS info kolejowa
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    Użytkownik "brum" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > pociagi powinny jezdzic tam, gdzie jest to oplacalne dla operatorow
    > z polska katolicka nie ma to raczej wiele wspolnego, raczej ze zdrowym
    > rozsadkiem

    Aron i zdrowy rozsądek? :))
    Widzisz mi czyszczenie monitora :)))

    --
    D4
    Tu przerwał, lecz róg trzymał, wszystkim się zdawało,

  • 8. Data: 2009-11-27 15:52:20
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Aron i zdrowy rozsądek? :))
    > Widzisz mi czyszczenie monitora :)))

    nie czytam p.m.k, wiec nie znam argumentow tego czlowieka, ktorymi uzasadnia
    ilosc polaczen
    moj argument jest prosty: jesli biznes jest nieoplacalny, to sie go nie
    prowadzi, a jesli komus sie oplaca, to niech pociagi jezdza na kazdej trasie
    co piec minut
    co do widzenia i czyszczenia monitora, to trudno mi zrozumiec wypowiedz

  • 9. Data: 2009-11-27 19:43:38
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl>

    > nie czytam p.m.k, wiec nie znam argumentow tego czlowieka, ktorymi
    > uzasadnia ilosc polaczen

    To najpierw zacznij czytać, co on pisuje i gdzie, a potem dopiero
    będziemy kontynuować dyskusję.

> [...]
    > kazdej trasie co piec minut
    > co do widzenia i czyszczenia monitora, to trudno mi zrozumiec

    Tak jak mówiłem, poczytaj.
    Bo na razie bliski jesteś nakarmienia trola z miasta odleglego ok. 50 km
    w linii prostej od Lublina na pn-wschód.

  • 10. Data: 2009-11-27 21:30:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik brum napisał:

> [...]

    No jak nie, jak tak! Twierdzi, że IV rzesza angeli powinna Katolickiej
    Polskiej zapłacić 1000 miliardów ojro odszkodowania za wojnę. To jakieś
    25k na łebka, przynajmniej ja bym nie pogardził taką sumką a zatem
    pomysł jest bardzo rozsądny :-P. Aczkolwiek, jak mu podrzuciłem pomysła,
    żeby znienawidzona rzesza wypłaciła nam odszkodowania w ulubionych
    Aronowych pojazdach tj. mercedesach sprinterach, to podchwycił. To już
    nie jest zdroworozsądkowe, bo sprinter zamiast gotówki przynajmniej dla
    mnie to byłby tylko kłopotem (nawet aktualnie posiadanego golfa nie mam
    gdzie parkować, i z tej przyczyny przedwczoraj panowie spod miejscowej
    wersji 986 mię uraczyli mandatem) :-).

    Wracając z offtopa do naszych baranów, to tak swoją drogą, jak
    "fizycznie" jest zrealizowana informacja pekape? Czy w każdej SN jest
    oddzielny "call center" w postaci telefonu w okienku informacji
    dworcowej w każdym mieście starowojewódzkim? Może faktycznie jakieś
    "merge'owanie" by się przydało?

    Przemek