  • 21. Data: 2009-09-11 10:44:39
    Temat: Re: zloty numer - ile warty?
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-11 08:51, Olgierd pisze:

    > Ja też myślałem kiedyś czy nie zadzwonić pod pewien numer w podobnej
    > sprawie, ale odpuściłem po tym, jak u Pleja udało mi się kupić podobny
    > (tj. z frazą, która mi się spodobała).
    > Ale to żaden złoty. Co najwyżej taki Olgierdowy ;-)

    A czy gdzieś można zamówić numer jaki się chce? Interesuje mnie właśnie
    konkretne słowo 6-literowe.

  • 22. Data: 2009-09-11 10:51:14
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    za moj oferowali mi 1000zl.

    abc acb acb

    --
    j...@p...pl / gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 23. Data: 2009-09-11 11:47:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:44:39 +0200, XYZ napisał(a):

    > A czy gdzieś można zamówić numer jaki się chce? Interesuje mnie właśnie
    > konkretne słowo 6-literowe.

    Na Orange.pl można i na Pleju (chyba nadal) przedpłaconą kartę z wybranym
    numerem.
    Mi chodziło o 7 cyfr, więc amba była nieco większa ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 24. Data: 2009-09-11 15:11:51
    Od: Czeresniak <d...@o...pl>