  • Data: 2010-08-31 20:12:23
    Temat: Re: złom elektroniczny
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i5jk60$4im$1@inews.gazeta.pl...

    > sam jesteś dezinformator - nawt poszukać sie nie chciało.
    > Niech stracę - poswieciłem 15 sekund:
    > http://galeria.elektroeko.pl/index.php/0,957,elem.pd
    > strona 38 art. 70,73,74 - tu są kary.

    No to muszę Cię zmartwić - art. 3, ust. 1 poz. 17, definicja "zużytego
    sprzętu" informuje, że zużyty sprzęt jest odpadem, w rozumieniu ustawy o
    odpadach, a w tejże ustawie czytamy, że odpadem jest tylko to, czego
    posiadacz się pozbywa, zamierza pozbyć lub musi pozbyć (ten przypadek nas
    nie interesuje). Innych sytuacji (które łatwo sobie wyobrazić) ustawa po
    prostu nie obejmuje. Demontaż sprzętu nie przeznaczonego do wyrzucenia nie
    jest więc demontażem w rozumieniu ustawy. Oczywiście za jakiś czas
    użytkownik może zechcieć pozbyć się części urządzenia, które zostało
    zdemontowane i nie widzę żadnych przeszkód, by mógł to zrobić legalnie.

    Jedynym obowiązkiem użytkownika jest oddanie zużytego sprzętu we właściwe
    miejsce. Nigdzie nie ma słowa o tym (i wcale się nie dziwię), że sprzęt
    ten musi być kompletny.

    e.