  • Data: 2015-04-17 01:41:03
    Temat: Re: złodziejskie ceny zdjęć do dowodów
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, April 16, 2015 at 6:40:55 PM UTC-4, d...@v...pl wrote:
> [...]
    podziemnym. to ma byc zdjecie dokladnie znormalizowane , zrobione przez dopuszczonego
    fotografa.

    podpis wykonującego i tak dalej.Wiesz ile czasu schnie pieczątka na papierze PE ?

    > Sprawdź sobie wymogi ... Chyba że Kanada to taki luzacki kraj że co innego
    oficjalne wymagania, a w praktyce biorą co podleci. Byłoby to dla mnie baardzo miłą
    wiadomością.

    W miare luzacki.
    Jak sprawdza, ze zdjecie jest zgodne z przepisami, to nie patrza na pieczatke.
    Jak nie jest zgodne, to sie mowi klientowi, zeby zrobil zdjecie tam gdzie dadza
    pieczatke, zeby bylo wiadomo, kto pierdoli robote.
    Ale mozna tez trafic na niekumata biurwe, ktora nie zna sie na zdjeciach a czasem i
    wzoru nie potrafi porownac z dostarczona fotografia.

    Slon