  • Data: 2009-11-30 16:09:03
    Temat: Re: źle wgrany bios
    Od: "Papa Smurfs" <P...@z...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Zyga" napisał:
    > Za manualem płyty:
    > If the Flash Memory Writer utility is not able to
    > successfully update a complete BIOS file, the system may not boot. If
    > this happens, call the ASUS service center for support.

    no to "call the ASUS service center for support" powodzenia:O)
    poszukaj w sieci, wpisz w google nazwę swojej płyty i bios i te sprawy, coś
    moze znajdziesz

    > po co kupować kość? przecież kość jest.

    tak, tylko musiał byś ją teraz temu komuś, kto je nagrywa wysłać pocztą,
    więc taniej jest kupić nową z wgranym bioisem, takie osoby takie kości
    często posidają:O)

    > Ceny w necie widziałem 25pln za wgranie biosu.

    a nowa płyta chyba droższa?:O)

    > gdy wartość wgrania biosu przewyższa cenę płyty to jest to całkiem
    > rozsądne.

    to ile ta twoja płyta kosztowała?:O)