  • 1. Data: 2012-10-06 19:54:52
    Temat: złącze do kabla zasilającego
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    może Ktoś ma jakiś patent jakie złącze zastosowac na kabel, żeby mieć
    możliwość rozpinania zasilania?

  • 2. Data: 2012-10-06 23:36:44
    Temat: Re: złącze do kabla zasilającego
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > może Ktoś ma jakiś patent jakie złącze zastosowac na kabel, żeby mieć
    > możliwość rozpinania zasilania?

    Może sprecyzuj jakie to zasilanie. Stałe, przemienne? Jakie napięcie? Ile
    masz tam żył w tym przewodzie zasilającym i jaki ich przekrój?

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 3. Data: 2012-10-06 23:47:24
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Może sprecyzuj jakie to zasilanie. Stałe, przemienne? Jakie napięcie? Ile
    > masz tam żył w tym przewodzie zasilającym i jaki ich przekrój?

    ojej aż tyle zmiennych...
    normalny kabelek do zasilania prostego układu - chodzi o to, żeby można było
    odłączać urządzenie - to jedyny wymóg, no może drugi to taki, żeby wtyki nie
    robiy zwarcia po rozłączeniu i przypadkowym zwarciu do jakiejś metalowej
    obudowy

  • 4. Data: 2012-10-07 00:45:34
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > było odłączać urządzenie - to jedyny wymóg, no może drugi to taki, żeby
    > wtyki nie robiy zwarcia po rozłączeniu i przypadkowym zwarciu do jakiejś
    Ty to naprawdę musiałeś mieć ciężkie przeżycia w więzieniu jak cię
    przecwelowywali..

    Konsekwentnie nie piszesz po polsku. Konsekwentnie zadajesz debilne pytania.
    Konsekwentnie odpyskowywujesz nawet jak jakiś nieznający cię człowiek
    próbuje ci pomóc.

    Zdefiniuj "normalny kabelek". Bo dla mnie normalny kabelek, to kabel do
    betoniarki na 3 fazy.
    Wiesz teraz o co chodzi? A po polsku też ci tak trudno pisać?

  • 5. Data: 2012-10-07 03:14:05
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Konsekwentnie nie piszesz po polsku. Konsekwentnie zadajesz debilne
    > pytania. Konsekwentnie odpyskowywujesz nawet jak jakiś nieznający cię

    Poszło na priv niechcący...
    Ale - generalnie - skoro uważasz identyfikatora za głupka (z czym się
    zgadzam generalnie) to po co mu odpowiadasz na jego głupie pytania...

  • 6. Data: 2012-10-07 04:11:32
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Poszło na priv niechcący...
    > Ale - generalnie - skoro uważasz identyfikatora za głupka (z czym się
    > zgadzam generalnie) to po co mu odpowiadasz na jego głupie pytania...

    Masz rację - nie wiem....

  • 7. Data: 2012-10-07 17:58:14
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k4pr9c$kst$1@node2.news.atman.pl...
    > może Ktoś ma jakiś patent jakie złącze zastosowac na kabel, żeby mieć
    > możliwość rozpinania zasilania?

    Proponuję takie złącza jak zasilające do komputera.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-10-07 18:41:53
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    byłyby idealne, gdyby były 10x mniejsze

  • 9. Data: 2012-10-07 19:45:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k4sbcj$e0m$1@node1.news.atman.pl...
    > byłyby idealne, gdyby były 10x mniejsze

    To może coś w stylu wtyczek zasilania do dysków dwardych/CD ROM ?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2012-10-07 20:14:46
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

> [...]

    > było odłączać urządzenie - to jedyny wymóg, no może drugi to taki, żeby
    > wtyki nie robiy zwarcia po rozłączeniu i przypadkowym zwarciu do jakiejś

    "Normalny kabelek" do "prostego układu" nic mi nie mówi, to może być
    wszystko, od lampki poprzez wiertarkę aż do sieci odpalającej ładunki
    wybuchowe włącznie. Jakiego układu? Zasilasz to z sieci jednofazowej czy
    trójfazowej? Czy z jakiegoś zasilacza, który ma na wyjściu stałe.

    Jakub Rakus
    s...@o...pl