  • 1. Data: 2012-10-06 19:04:32
    Temat: diody IR
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    potrzebuję jakiegoś układu scalonego/z elementów dyskertnych który wyłowi mi
    sygnał z diody odbiorczej IR?

  • 2. Data: 2012-10-07 02:10:00
    Temat: Re: diody IR
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:
    > potrzebuję jakiegoś układu scalonego/z elementów dyskertnych który
    > wyłowi mi sygnał z diody odbiorczej IR?
    Może lepiej odbiornik zintegrowanyz z diodą?
    Jeśli zdradzisz jakie sygnały chcesz odebrać będzie łatwiej....
    http://sklep.avt.pl/p/pl/563/odbiornik+ir+tsop1736tf
    ms5360.html
    --
    pzdr, j.r.

  • 3. Data: 2012-10-07 04:31:16
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to rzeczywiście dobre rozwiązanie, jak to działa?

  • 4. Data: 2012-10-07 13:53:55
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > to rzeczywiście dobre rozwiązanie, jak to działa?

    Której częsci dokumentacji TFMS5360 nie rozumiesz?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 5. Data: 2012-10-07 14:02:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Grzegorz,

    Sunday, October 7, 2012, 1:53:55 PM, you wrote:

    > Której częsci dokumentacji TFMS5360 nie rozumiesz?

    On nie czyta dokumentacji. Od tego są grupy dyskusyjne, żeby jemu
    wytłumaczyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2012-10-07 14:42:33
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > RoMan
    > Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

    idź lizać dupę komu innemu, ja nie gustuję w Twoich rozrywkach...

  • 7. Data: 2012-10-07 14:45:58
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Panowie i Panie!
    Mam gorącą prośbę, czy Ktoś może powiedzieć (ja nie mogę bo ostentacyjnie
    dodano mnie do KF) tym wszystkim ciotom i pedłom, żeby nie produkowali się w
    moich wątkach (tak jak ja nie udzielam się w ich euro-dysputach)?

  • 8. Data: 2012-10-07 14:51:00
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    niedługo wyniosę się na swoją stronkę, ale jeszcze trochę czasu to zajmie...
    proponuję sie nie sadzić.

  • 9. Data: 2012-10-07 16:06:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    przepraszam, ale chciałbym, żebyście się ode mnie odczepili.

  • 10. Data: 2012-10-07 17:05:33
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):
    > przepraszam, ale chciałbym, żebyście się ode mnie odczepili.

    Wystarczy, że opuścisz tę grupę. Inne rozwiązanie, to żebyś zaczął się
    stosować do ogólnie przyjętych zasad. Wybierz sobie, która opcja Ci bardziej
    pasuje.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/