  • 11. Data: 2012-10-07 22:53:09
    Temat: Re: złącze do kabla zasilającego
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    małe na 12V

  • 12. Data: 2012-10-07 23:01:35
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > To może coś w stylu wtyczek zasilania do dysków dwardych/CD ROM ?

    Ja proponuję stare złącza DIN - wtyk i nadsadkę. Będzie hardcorowo.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2012-10-07 23:17:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:k4sbcj$e0m$1@node1.news.atman.pl...
    > byłyby idealne, gdyby były 10x mniejsze

    Masz mniejsze, wtyk i gniazdo:

    http://www.e-alarmy.pl/1291p-s-55---wtyk-zasilania-d
    c-2,1-5,5-na-kabel.html

    http://sklep.avt.pl/p/pl/494471/gniazdo+zasilania+dc
    +2-15-5mm+ze+zlaczem+ark2.html

    --
    Pozdrawiam,

  • 14. Data: 2012-10-08 06:39:07
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 7 Oct 2012 22:53:09 +0200, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > małe na 12V

    http://allegro.pl/wtyczka-silowa-16a-380v-3p-z-n-ip4
    4-015-6-pce-i2680777125.html

  • 15. Data: 2012-10-08 19:59:42
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > małe na 12V

    To przecież masz gotowe złącza do zasilania DC, o standaryzowanych
    średnicach, takie np. jak do laptopów.
    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 16. Data: 2012-10-08 20:40:12
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > To przecież masz gotowe złącza do zasilania DC, o standaryzowanych
    > średnicach, takie np. jak do laptopów.

    a jakiś przykład można prosić? foto

  • 17. Data: 2012-10-08 20:40:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy mówisz o 2,1/5,5? fajnie by było mieć coś zalewanego i z bezpiecznikiem
    na kablu...

  • 18. Data: 2012-10-08 20:42:40
    Od: butek <e...@i...invalid>

    http://bit.ly/QPtIEk

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 19. Data: 2012-10-08 21:17:03
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    identyfikator: 20040501 wrote:

    > czy mówisz o 2,1/5,5? fajnie by było mieć coś zalewanego i z
    > bezpiecznikiem na kablu...

    To może być problem, jeśli już to są oddzielne oprawki bezpiecznikowe na
    kabel.
    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 20. Data: 2012-10-08 21:32:30
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    chodzi o to, że jak się zrobi zwarcie to żeby spalił się bezpiecznik,
    wykombinować połączenie w którym bezpiecznik będzie na samym początku
    połączeń...